Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Panda Abarth Carbon Edition – Mój 1.3 Multiklekot :)
- EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
- dach i przód folia 3M carbon di-noc
- czarne lampy przód
- ciemne lampy tył z Pandy 100HP
- felgi 15" Novitec
- springi Weiteck -30/-25
- tarcze tył z pandy 100HP
- podwójny wydech Ulter
- spoiler z Pandy Sport
- fotele z Fiat 500 Abarth
- kierownica z Fiat 500 Abarth
- zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
- lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
+ kilka mniejszych modzików :)

Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    Mój 1.3 Multiklekot :)
    - EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
    - dach i przód folia 3M carbon di-noc
    - czarne lampy przód
    - ciemne lampy tył z Pandy 100HP
    - felgi 15" Novitec
    - springi Weiteck -30/-25
    - tarcze tył z pandy 100HP
    - podwójny wydech Ulter
    - spoiler z Pandy Sport
    - fotele z Fiat 500 Abarth
    - kierownica z Fiat 500 Abarth
    - zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
    - lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
    + kilka mniejszych modzików :)

    Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    12 września 2013, 19:22 przez Deacon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Lancia Thema 8.32 – śilnik Ferrari i jako pierwszy miał chowający się spoiler
    śilnik Ferrari i jako pierwszy miał chowający się spoiler
    12 września 2013, 15:20 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Peugeot Oxia – W 1988 roku Peugeot zaprezentował ostatni z serii szalonych “kosmicznych” konceptów. Po Quasarze i Proximie przyszedł czas na najbardziej dopracowany i realistyczny model, który doczekał się nawet w pełni działającego prototypu zdolnego pojechać 349 km/h!

Jak w pozostałych przypadkach, tak i tutaj Peugeot nawiązał w nazwie do kosmosu. Oxia Palus to nazwa odnosząca się do regionu na Marsie. W ziemskiej formie Peugeot Oxia zadebiutował w 1988 roku na salonie samochodowym w Paryżu, a producent reklamował go sloganem “ziemski debiut”.

Oxia porzuca futurystyczną stylistykę na rzecz nowoczesnego, eleganckiego i bardziej praktycznego designu. Bardzo niskie, mierzące 1130 mm wysokości nadwozie, świadczy o sportowych aspiracjach tego modelu. W środku znalazło się miejsce dla dwóch osób, czyniąc z pojazdu supersamochód w pełnym tego słowa znaczeniu.

Z wyglądu Oxia nawet dzisiaj prezentuje się bardzo dobrze. Pojazd został zbudowany z włókna węglowego, kevlaru i aluminium, dzięki czemu jego masa nie przekracza 1380 kg.

Prototyp został wyposażony w centralnie umiejscowiony, podwójnie turbodoładowany silnik w układzie V6 o pojemności 2849 cm3. Generował on 680 KM i 726 Nm momentu obrotowego. Moc ta była przekazywana na wszystkie 4 koła za pomocą 6-biegowej skrzyni biegów. Co więcej, wszystkie 4 koła były skrętne, a pojazd wyposażono w mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu z przodu i z tyłu. W tylnej części pojazdu dominował duży spoiler, który zmieniał kąt nachylenia w zależności od prędkości.

Prędkość została wstępnie oszacowana na 300 km/h, jednak gdy za kierownicą zasiadł kierowca testowy Mechelin, bariera ta została przekroczona o prawie 50 km/h. Okazało się, że Peugeot Oxia może pojechać 349 km/h! Peugeot podał także, że samochód powinien przyśpieszać do pierwszych 100 km/h w mniej niż 5 sekund, ale biorąc pod uwagę moc i masę samochodu – wartość ta może być trochę niższa.

Prototyp wyposażono także w elektroniczny system monitorujący temperaturę i ciśnienie opon. W razie wykrycia jakiejkolwiek nieprawidłowości system podawał nawet maksymalną prędkość, z jaką można jechać do momentu naprawy usterki.

We wnętrzu zrezygnowano w końcu z czerwonego koloru i postawiono na połączenie szarego, czarnego i niebieskiego, co może nie rzuca się tak bardzo w oczy, ale wygląda całkiem przyzwoicie. Samochód był wyposażony w zaawansowany system klimatyzacji, który nawet na postoju utrzymywał zadaną temperaturę dzięki 18 niewielkim panelom słonecznym umiejscowionym u podstawy przedniej szyby, które zasilały mechanizm klimatyzacji.

We wnętrzu zainstalowano także specjalny komputer, ekran i niewielką klawiaturę na drzwiach kierowcy i pasażera – to swego rodzaju system rozrywki w samochodzie, który był podłączony do wysokiej jakości systemu audio z odtwarzaczem płyt CD. Znalazło się także miejsce dla nawigacji satelitarnej, która automatycznie dopasowywała skalę mapy do prędkości.

A wszystko to we francuskim samochodzie z 1988 roku, który do dzisiaj wygląda obłędnie, a na dodatek zdolny jest pojechać prawie 350 km/h! Koncept Oxia był trzecim i ostatnim “kosmicznym” prototypem lat 80. tego producenta.

Osobiście bardzo mi się podoba, nawet jak na dzisiejsze standardy, wielka szkoda ze nie wszedł do produkcji
    W 1988 roku Peugeot zaprezentował ostatni z serii szalonych “kosmicznych” konceptów. Po Quasarze i Proximie przyszedł czas na najbardziej dopracowany i realistyczny model, który doczekał się nawet w pełni działającego prototypu zdolnego pojechać 349 km/h!

    Jak w pozostałych przypadkach, tak i tutaj Peugeot nawiązał w nazwie do kosmosu. Oxia Palus to nazwa odnosząca się do regionu na Marsie. W ziemskiej formie Peugeot Oxia zadebiutował w 1988 roku na salonie samochodowym w Paryżu, a producent reklamował go sloganem “ziemski debiut”.

    Oxia porzuca futurystyczną stylistykę na rzecz nowoczesnego, eleganckiego i bardziej praktycznego designu. Bardzo niskie, mierzące 1130 mm wysokości nadwozie, świadczy o sportowych aspiracjach tego modelu. W środku znalazło się miejsce dla dwóch osób, czyniąc z pojazdu supersamochód w pełnym tego słowa znaczeniu.

    Z wyglądu Oxia nawet dzisiaj prezentuje się bardzo dobrze. Pojazd został zbudowany z włókna węglowego, kevlaru i aluminium, dzięki czemu jego masa nie przekracza 1380 kg.

    Prototyp został wyposażony w centralnie umiejscowiony, podwójnie turbodoładowany silnik w układzie V6 o pojemności 2849 cm3. Generował on 680 KM i 726 Nm momentu obrotowego. Moc ta była przekazywana na wszystkie 4 koła za pomocą 6-biegowej skrzyni biegów. Co więcej, wszystkie 4 koła były skrętne, a pojazd wyposażono w mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu z przodu i z tyłu. W tylnej części pojazdu dominował duży spoiler, który zmieniał kąt nachylenia w zależności od prędkości.

    Prędkość została wstępnie oszacowana na 300 km/h, jednak gdy za kierownicą zasiadł kierowca testowy Mechelin, bariera ta została przekroczona o prawie 50 km/h. Okazało się, że Peugeot Oxia może pojechać 349 km/h! Peugeot podał także, że samochód powinien przyśpieszać do pierwszych 100 km/h w mniej niż 5 sekund, ale biorąc pod uwagę moc i masę samochodu – wartość ta może być trochę niższa.

    Prototyp wyposażono także w elektroniczny system monitorujący temperaturę i ciśnienie opon. W razie wykrycia jakiejkolwiek nieprawidłowości system podawał nawet maksymalną prędkość, z jaką można jechać do momentu naprawy usterki.

    We wnętrzu zrezygnowano w końcu z czerwonego koloru i postawiono na połączenie szarego, czarnego i niebieskiego, co może nie rzuca się tak bardzo w oczy, ale wygląda całkiem przyzwoicie. Samochód był wyposażony w zaawansowany system klimatyzacji, który nawet na postoju utrzymywał zadaną temperaturę dzięki 18 niewielkim panelom słonecznym umiejscowionym u podstawy przedniej szyby, które zasilały mechanizm klimatyzacji.

    We wnętrzu zainstalowano także specjalny komputer, ekran i niewielką klawiaturę na drzwiach kierowcy i pasażera – to swego rodzaju system rozrywki w samochodzie, który był podłączony do wysokiej jakości systemu audio z odtwarzaczem płyt CD. Znalazło się także miejsce dla nawigacji satelitarnej, która automatycznie dopasowywała skalę mapy do prędkości.

    A wszystko to we francuskim samochodzie z 1988 roku, który do dzisiaj wygląda obłędnie, a na dodatek zdolny jest pojechać prawie 350 km/h! Koncept Oxia był trzecim i ostatnim “kosmicznym” prototypem lat 80. tego producenta.

    Osobiście bardzo mi się podoba, nawet jak na dzisiejsze standardy, wielka szkoda ze nie wszedł do produkcji
    15 sierpnia 2013, 0:53 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Z cyklu zapominane Koncepty. – 1988 Peugeot Oxia. Prototyp został wyposażony w centralnie umiejscowiony, podwójnie turbodoładowany silnik w układzie V6 o pojemności 2849 cm3. Generował on 680 KM i 726 Nm momentu obrotowego. Moc ta była przekazywana na wszystkie 4 koła za pomocą 6-biegowej skrzyni biegów. Co więcej, wszystkie 4 koła były skrętne, a pojazd wyposażono w mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu z przodu i z tyłu. W tylnej części pojazdu dominował duży spoiler, który zmieniał kąt nachylenia w zależności od prędkości.
Peugeot Oxia może pojechać 349 km/h!
    1988 Peugeot Oxia. Prototyp został wyposażony w centralnie umiejscowiony, podwójnie turbodoładowany silnik w układzie V6 o pojemności 2849 cm3. Generował on 680 KM i 726 Nm momentu obrotowego. Moc ta była przekazywana na wszystkie 4 koła za pomocą 6-biegowej skrzyni biegów. Co więcej, wszystkie 4 koła były skrętne, a pojazd wyposażono w mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu z przodu i z tyłu. W tylnej części pojazdu dominował duży spoiler, który zmieniał kąt nachylenia w zależności od prędkości.
    Peugeot Oxia może pojechać 349 km/h!
    19 lipca 2013, 10:43 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Nissan GT-R Opal – Nie wiadomo w jaki sposób minerał odnosi się do nowej wersji Nissana GT-R, ale wiemy, że tak zostanie nazwana jego edycja limitowana.
Wiadomo, że nowy kolor Nissana będzie nosił nazwę "Midnight Opal". Nissan twierdzi również, że taki kolor może być widziany wyłącznie na najlepszych supersamochodach. Karoseria błyszczy wtedy jak klejnot a wraz z różnym kątem patrzenia i różnymi warunkami oświetlenia zmienia się postrzegana kolorystyka. 


Wszystkie modele "Opal" wyposażone są w tylny spoiler z włókna węglowego, kute aluminiowe felgi z tytanową powłoką oraz złotą tabliczkę z numerem modelu umieszczoną w komorze silnika

Nie ma żadnych innych zmian jeżeli chodzi o mechanikę, więc samochód nadal napędza silnik 3.8-litra V6 twin-turbo o mocy 545KM.
    Nie wiadomo w jaki sposób minerał odnosi się do nowej wersji Nissana GT-R, ale wiemy, że tak zostanie nazwana jego edycja limitowana.
    Wiadomo, że nowy kolor Nissana będzie nosił nazwę "Midnight Opal". Nissan twierdzi również, że taki kolor może być widziany wyłącznie na najlepszych supersamochodach. Karoseria błyszczy wtedy jak klejnot a wraz z różnym kątem patrzenia i różnymi warunkami oświetlenia zmienia się postrzegana kolorystyka.


    Wszystkie modele "Opal" wyposażone są w tylny spoiler z włókna węglowego, kute aluminiowe felgi z tytanową powłoką oraz złotą tabliczkę z numerem modelu umieszczoną w komorze silnika

    Nie ma żadnych innych zmian jeżeli chodzi o mechanikę, więc samochód nadal napędza silnik 3.8-litra V6 twin-turbo o mocy 545KM.
    18 lipca 2013, 15:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissana GT-R "Opal" – Edycja limitowana - Tylko 100sztuk, lakier typu kameleon "Midnight Opal", tylny spoiler z włókna węglowego, kute aluminiowe felgi z tytanową powłoką oraz złotą tabliczkę z numerem modelu umieszczoną w komorze silnika. Zmiany mechaniczne? Nie ma, pozostaje seria czyli 3.8-litra V6 twin-turbo o mocy 545KM.
    Edycja limitowana - Tylko 100sztuk, lakier typu kameleon "Midnight Opal", tylny spoiler z włókna węglowego, kute aluminiowe felgi z tytanową powłoką oraz złotą tabliczkę z numerem modelu umieszczoną w komorze silnika. Zmiany mechaniczne? Nie ma, pozostaje seria czyli 3.8-litra V6 twin-turbo o mocy 545KM.
    18 lipca 2013, 20:55 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ciekawostka VW CORRADO – Ciekawostką w każdym modelu jest spoiler wysuwany automatycznie przy prędkości 120 km/h w wersjach europejskich i przy 80km/h w wersjach na rynek USA i Szwajcarię, a chowany poniżej 20km/h, można także sterować nim ręcznie. Spoiler ten przy ok. 160km/h dociska tylna oś nawet do 60kg. Podobne rozwiązanie zastosowano w Porsche 911 (964)
    Ciekawostką w każdym modelu jest spoiler wysuwany automatycznie przy prędkości 120 km/h w wersjach europejskich i przy 80km/h w wersjach na rynek USA i Szwajcarię, a chowany poniżej 20km/h, można także sterować nim ręcznie. Spoiler ten przy ok. 160km/h dociska tylna oś nawet do 60kg. Podobne rozwiązanie zastosowano w Porsche 911 (964)
    23 czerwca 2013, 22:31 przez tomaszek121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Drift King i spoiler – Jak myślicie czy ten spoiler był taki od nowości czy po prostu został wytarty od ciągłego driftu przy ścianie
    Jak myślicie czy ten spoiler był taki od nowości czy po prostu został wytarty od ciągłego driftu przy ścianie
    11 maja 2013, 11:45 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Spoiler –
    30 kwietnia 2013, 15:39 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Willi Schwebe – Kim był Willi Schwebe?
 Już po ukończeniu szkoły rozpoczął w dniu 1 Kwietnia 1942 w Karmann pracę jako przeszkolony monter stali. Ze względu na wybitne osiągnięcia, został przeniesiony po roku w dziale technicznym i trenował tam jako rysownik. Był to człowiek, który miał ogromny wkład w ukształtowanie wyglądu, współczynnika aerodynamicznego samochodów, szeregu wzmocnień choćby w drzwiach. To min dzięki niemu samochody w tamtych latach były bezpieczne i miały odpowiednią dynamikę. Pracował m.in przy Garbusie Cabrio, Karmanie Ghia, Alfa-Romeo-Sprint-Coupe, pierwszym BMW-Coupe 2000CS, R 6, TR 2000, współpracował nad face liftem Volvo i Saaba. W późniejszych latach pracował w Osnabrück gdzie prowadził prace projektowe nad Vw Scirocco I, następie BMW-Coupe 633 oraz Vw Scirocco II. Do 1988 roku pracował w Osnabrück jednym z jego ostatnich projektów był Vw Corrado wg opinii współpracowników był to jego ulubiony projekt. Ostatnim projektem na którym się skupiał przez okres 8 lat był Vw Scirocco III. Osłony na nogi, system ABS czy wysuwający się spoiler przy prędkości 120 km/h poprawiający prowadzenie auta to tylko nie liczne jego zasługi!

 William Schwebe stworzył bardzo bezpieczny samochód jakim był Vw Corrado doceniane po dzisiejszy dzień przez wielu miłośników marki Volkswagen.
    Kim był Willi Schwebe?
    Już po ukończeniu szkoły rozpoczął w dniu 1 Kwietnia 1942 w Karmann pracę jako przeszkolony monter stali. Ze względu na wybitne osiągnięcia, został przeniesiony po roku w dziale technicznym i trenował tam jako rysownik. Był to człowiek, który miał ogromny wkład w ukształtowanie wyglądu, współczynnika aerodynamicznego samochodów, szeregu wzmocnień choćby w drzwiach. To min dzięki niemu samochody w tamtych latach były bezpieczne i miały odpowiednią dynamikę. Pracował m.in przy Garbusie Cabrio, Karmanie Ghia, Alfa-Romeo-Sprint-Coupe, pierwszym BMW-Coupe 2000CS, R 6, TR 2000, współpracował nad face liftem Volvo i Saaba. W późniejszych latach pracował w Osnabrück gdzie prowadził prace projektowe nad Vw Scirocco I, następie BMW-Coupe 633 oraz Vw Scirocco II. Do 1988 roku pracował w Osnabrück jednym z jego ostatnich projektów był Vw Corrado wg opinii współpracowników był to jego ulubiony projekt. Ostatnim projektem na którym się skupiał przez okres 8 lat był Vw Scirocco III. Osłony na nogi, system ABS czy wysuwający się spoiler przy prędkości 120 km/h poprawiający prowadzenie auta to tylko nie liczne jego zasługi!

    William Schwebe stworzył bardzo bezpieczny samochód jakim był Vw Corrado doceniane po dzisiejszy dzień przez wielu miłośników marki Volkswagen.
    15 kwietnia 2013, 23:07 przez KamiloVw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    VwZone