Szukaj
Znalazłem 19 takich materiałów
Devil-Cars.pl RRCustoms RallyShop.pl Camonboard Kamery Sportowe Burago Sparco Official
Car: Opel Astra G Bertone
Engine: V6 2,5 Turbo 348HP/502NM
Exterior: Bertone bodykit and carbon details
Interior: leather and alcantara seats Recaro, seatbelts Sparco, gauge Shadow, Rollbar,
Suspension: Air Ride system
Wheels: 18"KZ 270, hankook tires
more about car: www.facebook.com/BertoneV6Turbo
- silnik V6 3,6l 545KM i 627 Nm
- przyspieszenie do setki 2,8s
- V-max 320km/h
- cena dzisiaj to już od 150tyś ( jest to samochód marzeń wielu ludzi )
#2. 2009 Dodge Challenger SRT8
- silnik 6,1l V8 o mocy 431KM
- przyspieszenie do setki 4s
- V-max 290km/h
- cena dzisiaj to 100tyś (ale warto dać za taka zabawkę )
#3. Ferrari FXX
- silnik 1050KM V12 o pojemności 6,3l
- przyspieszenie do setki 2,5s
- V-max 345km/h
-zrobiono tylko 40 sztuk tego samochodu
- cena dzisiaj to 2,5mln euro ale już raczej samochód jest niedostępny
#4. Navistar MXT
- silnik 6,4l V8 o mocy 325KM
- przyspieszenie do setki 6,7s
- V-max 220km/h
-produkowano wersje zwykłe i kuloodporne
- cena dzisiaj to kolo 100tyś euro (zwykły)
#5. BMW M5
- silnik 5l V10 o mocy 509KM
- przyspieszenie do setki 4,7s
- V-max 290km/h
- cena dzisiaj to koszt około 90tyś najstarsze wersje aż po 200tyś
#6. Flip Car
MOC
• GM silnik LS3 paka, 500 KM
• 200 KM jednostka NOS
• K & N Układ dolotowy
• Holley układ paliwowy
• akumulatory Optima
• Magnaflow niestandardowy układ wydechowy
• VP Racing Fuel
Układ napędowy
• Kilgore Turbo 400
• Winters manetka
• GM Dana 60 sterowane oś tylna
• 4.88 Przekładnie z Detroit Locker
• Casale V-Drive
UKŁAD HAMULCOWY
• Fabrycznie 1 Ton GM z klocków hamulcowych na EBC
ZAWIESZENIE
• 3 ogniwo budują - air ride
• GM 1 tona ciężarówki z przodu i jazda powietrza
• Żużel Inżynieria kołysać barów
• Howe przedni i tylny hydrauliczny układ kierowniczy
• AFCO wstrząsy coilover
WNĘTRZE
• manometry Autometer
• Kierownica Sparco
• fotele Kirkey Race
• Deist system przeciwpożarowy
ZEWNĘTRZNY
• Exposed rurowego podwozia
• Stali i Lexan kula korekty
• 5140 niestandardowy tylne skrzydło z włókna węglowego
Koła i opony
• Marsh Racing 17 x 11 (przód) 17 x 15 (tył)
• hoosier
#7. Jensen Interceptor
- silnik 6l generujący moc 300KM (w filmie około 600KM)
- przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
- V-max po tuningu około 280km/h
- cena dzisiaj to około 150tyś dolarów (ale już jest nie dostępny)
#8. Dodge Charger Daytona
- silnik 7,2l o mocy fabrycznej 380KM w filmie około 700KM
- przyspieszenie do setki około 3,8s
- V-max około 290km/h
- cena dzisiaj to miliony bo jest niedostępny!!
#9. 1970 Ford Anvil Mustang
- silnik 7l V8 cobra o mocy 360KM w filmie około 600KM
- przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
- V-max 280km/h
- cena dzisiaj miliony bo niedostępny
#10. 1970 Ford Escort RS1600 MK1
- silnik 2l o mocy fabrycznej około 250Km w filmie szacowane na około 450KM
- przyspieszenie do setki 4s
- V-max 250km/h
- cena dzisiaj koło 100tys za dobry egzemplarz jeśli się taki znajdzie
#11. Alfa Romeo Giulietta
-silniuk 1,4l silnik TB MultiAir generujący 170 KM i 250 Nm
-V-max około 240km/h
- powstało tylko 6 sztuk tego egzemplarzu
-cena: kiedy samochód był w salonie kosztował 25 675 funtów (teraz pewnie znacznie więcej jeśli jeszcze jest)
#12. 2011 Dodge Charger
- silnik 5,7l V8 354KM
- przyspieszenie do setki 4,9s
- V-max 260km/h
- cena dzisiaj to ponad 100tyś (55x oglądano na YT)
Pod maską znajduję się silnik K20A. Dolot K&N, 3 calowy wydech. Pompa paliwa z DC2, listwa wtryskowa paliwa AEM oraz regulator ciśnienia paliwa, ECU Hondata K-Pro. Sprzęgło fabryczne zmienione na Exedy, szpera helikalna, przełożenie główne 4.7. Amortyzatory APEX'i, przedni i tylny stabilizator z DC2 oraz przednia górna rozpórka. NA zdjęciach widać także harness bar. Swap hamulców z DC2, pompa hamulcowa DC5. Felgi 15" Kosei K-1 z oponami Toyo RA1 205/50/15. Wnętrze rozebrane, masa 910kg. W środku 2 fotele kubełkowe. Kubeł z pasami Sparco dla kierowcy. Dla pasażera jest to zapewne Recaro z Integry. Moc silnika nie została podana ale po tych modyfikacjach można dedukować.
Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce
Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury
Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.
Silnik:
- Blok 146A2.000
- Konwersja z 1301->1372 cm3
- Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
- Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
- Świece NGK BCPR7ET
- Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
- Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR
Układ Paliwowy
-Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
- Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
- Wtryski 385ccm
Elektronika & Układ zasilania:
- Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
- Akumulator Exide Premium w bagażniku
- Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant
Układ dolotowy:
-Orurowanie custom z nierdzewki
-Intercooler Forge
- Filtr stożkowy plus dolot 3"
-Łączniki silikonowe FMIC Performance
-MBC ProPerfekt
-BOV ProPerfekt Typ I
-Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)
-
Układ wydechowy:
-Turbo KKK K16
-Custom DP 2,78"
-kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
-Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
-Tłumik końcowy Custom
Układ chłodzenia:
-Nowa chłodnica BEHR
-Nowa pompa wody, termostat
-Płyn chłodniczy G12+
- Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo
Układ napędowy:
-Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
-Przegląd, nowe uszczelniacze
-Sprzęgło 215mm z PGT
-Olej Valvoline DuraBlend 75W90
-Nowe przeguby Metelli
Zawieszenie:
-Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
-Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
- Rozpórka przednia Sparco
- Klatka Bezpieczeństwa
-Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
-Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
-Felgi 15" Fiat Croma
- Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler
Układ hamulcowy:
-Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
-Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
-Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
-Przewody Ferodo
-Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
- Korektor Siły Hamowania
Wnętrze:
-OEM Look UT Mk I
-Gałka zmiany biegów OMP
- Kierownica Momo
- Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
& EGT Greddy
- Fotele kubełkowe Mirco
-Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt
Body Kit :
-W trakcie
Fabryczna Moc i Moment:
105 KM @ 5750RPM
146Nm @ 3200RPM
STAGE 1
144 Km @ 4600RPM
230Nm @ 2988RPM
STAGE2:
256KM 311Nm
Masa 800Kg
Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc
Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket
Pozdrawiam Adrian
Stay Tuned!
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »