Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Mała historia – 10 Kwietnia będę kończył 17 lat jeszcze nie mowa o moim wymarzonym samochodzie bo najzwyczajniej mnie jeszcze na niego nie stać ale zbieram "kolekcjonuje" już pomału części do niego za pieniądze zarobione w wakacje i zaoszczędzone z praktyk ogólnie za zaoszczędzone fundusze zakupiłem sobie i tu się wam pochwale dwa fotele kubełkowe Sparco REV kierownice Sparco R353 - 330 mm ona jest zamszowa i zawór blow off HKS bov narazie na to mnie tylko było stać do końca roku chciał bym jeszcze gwint kupić no na razie tyle z moich zakupów może wasze zdanie będzie że zmienią mi się gusta i to nie ma sensu że to i tak wywalę czy sprzedam ale grunt to realizować marzenia. Pozdrawiam osoby które są w takiej samej sytuacji małą łyżeczką a do celu
    10 Kwietnia będę kończył 17 lat jeszcze nie mowa o moim wymarzonym samochodzie bo najzwyczajniej mnie jeszcze na niego nie stać ale zbieram "kolekcjonuje" już pomału części do niego za pieniądze zarobione w wakacje i zaoszczędzone z praktyk ogólnie za zaoszczędzone fundusze zakupiłem sobie i tu się wam pochwale dwa fotele kubełkowe Sparco REV kierownice Sparco R353 - 330 mm ona jest zamszowa i zawór blow off HKS bov narazie na to mnie tylko było stać do końca roku chciał bym jeszcze gwint kupić no na razie tyle z moich zakupów może wasze zdanie będzie że zmienią mi się gusta i to nie ma sensu że to i tak wywalę czy sprzedam ale grunt to realizować marzenia. Pozdrawiam osoby które są w takiej samej sytuacji małą łyżeczką a do celu
    3 października 2013, 0:15 przez Revir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z cyklu Zapomniane Koncepty. – Nazwa Mono Posto tej Mazdy oznacza po prostu jedno siedzenie. Jest to model, który nie tylko był pozbawiony fotelu pasażera, ale również drugich drzwi i… połowy kabiny. Kontynuację tej formy mono możemy zobaczyć w tylnej części pojazdu w postaci pojedynczej końcówki układu wydechowego. Koncept otrzymał też pięcioramienne aluminiowe felgi w rozmiarze 18 cali. Jeśli chodzi o wnętrze, to nie zabrakło tu sportowych elementów takich jak lekki fotel Sparco, zegary, czy też kierownica w stylu F1. Oryginalne nadwozie Mono Posto powstało na bazie drugiej generacji popularnej Miaty, a projektanci przy jego tworzeniu zaczerpnęli inspirację z Jaguara D-type i Lotusa 11. Mazda Mono Posto przyciągała uwagę podczas swojej publicznej prezentacji na targach SEMA w 2000 roku. Inżynierowie Mazdy postarali się również o potężniejszą jednostkę napędową. 1,8-litrowy czterocylindrowy silnik otrzymał 190 KM mocy, czyli o 50 KM więcej niż Miata. Powstał tylko jeden egzemplarz tego samochodu.
    Nazwa Mono Posto tej Mazdy oznacza po prostu jedno siedzenie. Jest to model, który nie tylko był pozbawiony fotelu pasażera, ale również drugich drzwi i… połowy kabiny. Kontynuację tej formy mono możemy zobaczyć w tylnej części pojazdu w postaci pojedynczej końcówki układu wydechowego. Koncept otrzymał też pięcioramienne aluminiowe felgi w rozmiarze 18 cali. Jeśli chodzi o wnętrze, to nie zabrakło tu sportowych elementów takich jak lekki fotel Sparco, zegary, czy też kierownica w stylu F1. Oryginalne nadwozie Mono Posto powstało na bazie drugiej generacji popularnej Miaty, a projektanci przy jego tworzeniu zaczerpnęli inspirację z Jaguara D-type i Lotusa 11. Mazda Mono Posto przyciągała uwagę podczas swojej publicznej prezentacji na targach SEMA w 2000 roku. Inżynierowie Mazdy postarali się również o potężniejszą jednostkę napędową. 1,8-litrowy czterocylindrowy silnik otrzymał 190 KM mocy, czyli o 50 KM więcej niż Miata. Powstał tylko jeden egzemplarz tego samochodu.
    21 lipca 2013, 12:20 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Z cyklu jak wszyscy to i Ja – Może to i zwykły Cieńki, ale robiony samemu
Swap silnika na 1.1, zawieszenie FK 70/50 + amortyzatory PZM1, wahacze i zawieszenie silnika na żółtych poliuretanach, koła ATS classic 7J, lakier czarna perła z palety mercedesa + dach i rotory felg biała perła z palety fiata 500, wnętrze 2 kubły Bimarco Cobra II + pasy 3pkt Sparco
    Może to i zwykły Cieńki, ale robiony samemu
    Swap silnika na 1.1, zawieszenie FK 70/50 + amortyzatory PZM1, wahacze i zawieszenie silnika na żółtych poliuretanach, koła ATS classic 7J, lakier czarna perła z palety mercedesa + dach i rotory felg biała perła z palety fiata 500, wnętrze 2 kubły Bimarco Cobra II + pasy 3pkt Sparco
    17 czerwca 2013, 11:43 przez andre44 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    Własne

    JAAS Performance BMW 316 E21 – Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo  ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
    No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
    No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
    To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
    Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
    Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
    Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
    Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    2013 Ford Mustang RTR – Driver - Vaughn Gittin Jr.
Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
 Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
 Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
 Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
 Brakes – Wilwood
 Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
 Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
 Interior – Sparco Safety Equipment
    Driver - Vaughn Gittin Jr.
    Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
    Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
    Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
    Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
    Brakes – Wilwood
    Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
    Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
    Interior – Sparco Safety Equipment
    14 listopada 2012, 15:51 przez Nesin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jak wszyscy to i ja – Auto co prawda Brata, ale się nie obrazi że dodaję
Opis:
Niebieska Impreza 340 KM
W aucie zostało przerobione: Wydech 3calowy(ogień z rury idzie), zawór HKS (syczy przy zmianie biegów), kierownica Sparco Monza, Liczniki na 
słupku (temp. oleju, ładowanie turbo, ciśnienie oleju).
    Auto co prawda Brata, ale się nie obrazi że dodaję
    Opis:
    Niebieska Impreza 340 KM
    W aucie zostało przerobione: Wydech 3calowy(ogień z rury idzie), zawór HKS (syczy przy zmianie biegów), kierownica Sparco Monza, Liczniki na
    słupku (temp. oleju, ładowanie turbo, ciśnienie oleju).
    9 kwietnia 2012, 23:28 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)