Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    Nissan Skyline 370GT TYPE SP – Japoński Skyline coupe CV36. W Europie i Ameryce zwany Infiniti G37, a obecnie znany jako Infiniti Q60 Coupe.
    Japoński Skyline coupe CV36. W Europie i Ameryce zwany Infiniti G37, a obecnie znany jako Infiniti Q60 Coupe.
    Napotkany przypadkiem na stacji - Mercedes Benz LA911 – Wracając z sobotniej przejażdżki zauważyłem na stacji benzynowej niespotykany pojazd. Akurat miałem aparat w samochodzie, więc postanowiłem złapać chociaż jedno ujęcie.

Udało mi się również porozmawiać z kierowcą i dowiedziałem się, że to egzemplarz z 1984 roku, który do służby w SP trafił z Bundeswehr. Wykorzystywany jest do akcji związanych z ratownictwem wodnym, ponieważ jest w stanie pokonać praktycznie każdą przeszkodę na drodze. Przebieg na chwilę obecną nie przekracza 30tys. km!

Pozdrawiam kierowcę, który nie dość, że pozwolił zrobić kilka fotek, to jeszcze chętnie opowiedział mi o tym fantastycznym samochodzie.
    Wracając z sobotniej przejażdżki zauważyłem na stacji benzynowej niespotykany pojazd. Akurat miałem aparat w samochodzie, więc postanowiłem złapać chociaż jedno ujęcie.

    Udało mi się również porozmawiać z kierowcą i dowiedziałem się, że to egzemplarz z 1984 roku, który do służby w SP trafił z Bundeswehr. Wykorzystywany jest do akcji związanych z ratownictwem wodnym, ponieważ jest w stanie pokonać praktycznie każdą przeszkodę na drodze. Przebieg na chwilę obecną nie przekracza 30tys. km!

    Pozdrawiam kierowcę, który nie dość, że pozwolił zrobić kilka fotek, to jeszcze chętnie opowiedział mi o tym fantastycznym samochodzie.
    19 lipca 2014, 21:45 przez siber (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    foto własne

    VW SP2 – Volkswagen SP2 to samochód marki Volkswagen produkowany w latach 1972-1976 głównie na rynek brazylijski.
Nazwa SP może oznaczać São Paulo, gdzie samochód ten był produkowany  lub "Special Project".
W 1969 roku rozpoczęto w Brazylii prace nad stworzeniem sportowego samochodu do produkcji na rodzimy rynek. Prototyp nazwany "projekt-X" został po raz pierwszy pokazany na niemieckich targach przemysłowych w 1971 roku. Rok później pierwszy egzemplarz SP2 wyjechał na ulice.
Volkswagen SP został zbudowany na bazie Volkswagena 411/412. Powstały dwie wersje silnikowe: SP1 z silnikiem o pojemności 1.6 dm³ oraz 1.7 dm³. Ten drugi osiągał moc maksymalną 75 KM. Samochód ten stał się obiektem znacznego zainteresowania z racji konstrukcji, wnętrza, wysokiej jakości wykończenia. Jego największą wadą jednak były zbyt słabe silniki; wersja SP1 szybko przestała być wytwarzana.
Wyprodukowano łącznie 10205 egzemplarzy tego modelu, z czego do Europy wyeksportowano ich 670.
    Volkswagen SP2 to samochód marki Volkswagen produkowany w latach 1972-1976 głównie na rynek brazylijski.
    Nazwa SP może oznaczać São Paulo, gdzie samochód ten był produkowany lub "Special Project".
    W 1969 roku rozpoczęto w Brazylii prace nad stworzeniem sportowego samochodu do produkcji na rodzimy rynek. Prototyp nazwany "projekt-X" został po raz pierwszy pokazany na niemieckich targach przemysłowych w 1971 roku. Rok później pierwszy egzemplarz SP2 wyjechał na ulice.
    Volkswagen SP został zbudowany na bazie Volkswagena 411/412. Powstały dwie wersje silnikowe: SP1 z silnikiem o pojemności 1.6 dm³ oraz 1.7 dm³. Ten drugi osiągał moc maksymalną 75 KM. Samochód ten stał się obiektem znacznego zainteresowania z racji konstrukcji, wnętrza, wysokiej jakości wykończenia. Jego największą wadą jednak były zbyt słabe silniki; wersja SP1 szybko przestała być wytwarzana.
    Wyprodukowano łącznie 10205 egzemplarzy tego modelu, z czego do Europy wyeksportowano ich 670.
    2 lipca 2014, 14:24 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gwiazdy Kina cz.4 – Ladies & Gentelmens please welcome:

Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    Ladies & Gentelmens please welcome:

    Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

    Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
    W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
    Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
    - Type R (261KM i 5 biegowy manual)
    - Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
    - SP (274KM i 5 biegowy manual)
    Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
    Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

    Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
    Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
    Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
    Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
    Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

    Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    14 czerwca 2014, 22:42 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ferrari SP America – Najnowsze jednorazowe dzieło Ferrari opracowane przez dział Projektów Specjalnych zostało ujawnione w trakcie dostawy do jego właściciela. Żadne oficjalne informacje na temat samochodu nie zostały jeszcze opublikowane, ale wiemy, że samochód oparty jest na F12 Berlinetta i nazywa się SP America.

Na podstawie zdjęć w internecie można z dużym prawdopodobieństwem zgadywać, że to Ferrari ma nadwozie typu Targa.

Dział Projektów Specjalnych Ferrari jest otwarty tylko dla najbardziej lojalnych klientów włoskiej marki i do tej pory stworzyły sześć innych samochodów, które znamy:
-SP1 oparty na F430
-P540 Superfast Aperta oparty na 599
-612 GTS Pavesi oparty na 599
-Superamerica 45 oparty na 599
-SP12 EC oparty na 458
-SP Arya oparty na 599
-SP FFX oparty na FF
    Najnowsze jednorazowe dzieło Ferrari opracowane przez dział Projektów Specjalnych zostało ujawnione w trakcie dostawy do jego właściciela. Żadne oficjalne informacje na temat samochodu nie zostały jeszcze opublikowane, ale wiemy, że samochód oparty jest na F12 Berlinetta i nazywa się SP America.

    Na podstawie zdjęć w internecie można z dużym prawdopodobieństwem zgadywać, że to Ferrari ma nadwozie typu Targa.

    Dział Projektów Specjalnych Ferrari jest otwarty tylko dla najbardziej lojalnych klientów włoskiej marki i do tej pory stworzyły sześć innych samochodów, które znamy:
    -SP1 oparty na F430
    -P540 Superfast Aperta oparty na 599
    -612 GTS Pavesi oparty na 599
    -Superamerica 45 oparty na 599
    -SP12 EC oparty na 458
    -SP Arya oparty na 599
    -SP FFX oparty na FF
    Dla jednych to złom, dla innych to auto warte uratowania! – Dla nie których osób to tylko złom nic nie warty... Mówią oddaj to na szrot, po co Ci takie gówno? Przecież w to tyle kasy włożysz. Kupisz se drugiego takiego. Ja odpowiadam, dla Ciebie to jest złom, a dla mnie to jest samochód warty uratowania. Co z tego, że mogę kupić innego? To już nie będzie to samo Kupiony 16 lat temu, wychowałem się z nim i jeździł nim mój śp. ojciec. Dlatego jak go uratuje, to będe wiedział, że ojciec jest przy mnie i na pewno jest dumny z tego co zrobiłem, że pokochałem samochód, który on tak szanował przez tyle lat. Szanuję ten samochód, będe o niego dbać, bo takich samochodów już nie produkują, ich już więcej nie będzie. Do tego konkretnego auta mam wielki sentyment i nie oddam i nie sprzedam go za żadne pieniądze. To jest pasja, ale i tak tego nie którzy nie zrozumieją...
    Dla nie których osób to tylko złom nic nie warty... Mówią oddaj to na szrot, po co Ci takie gówno? Przecież w to tyle kasy włożysz. Kupisz se drugiego takiego. Ja odpowiadam, dla Ciebie to jest złom, a dla mnie to jest samochód warty uratowania. Co z tego, że mogę kupić innego? To już nie będzie to samo Kupiony 16 lat temu, wychowałem się z nim i jeździł nim mój śp. ojciec. Dlatego jak go uratuje, to będe wiedział, że ojciec jest przy mnie i na pewno jest dumny z tego co zrobiłem, że pokochałem samochód, który on tak szanował przez tyle lat. Szanuję ten samochód, będe o niego dbać, bo takich samochodów już nie produkują, ich już więcej nie będzie. Do tego konkretnego auta mam wielki sentyment i nie oddam i nie sprzedam go za żadne pieniądze. To jest pasja, ale i tak tego nie którzy nie zrozumieją...
    3 lutego 2014, 23:40 przez Fiat126poznan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    moje własne

    Honda CBR 1000RR SP –
    1 lutego 2014, 11:05 przez Chemikgp (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    R34 GT-R profesjonalnie przerobiony przez SP Engineering

    Enjoy
    13 stycznia 2014, 23:41 przez Majozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ducati 1198 sp –
    30 listopada 2013, 10:53 przez ws50 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj