Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 67 takich materiałów
    Toyota Soarer –
    27 maja 2015, 18:06 przez ~Zidke | Do ulubionych | Skomentuj
    5 maja 2015, 22:25 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica coupe – Pierwszy, globalny, sportowy samochód Toyoty, produkowany w latach 1970-1977. Wprawdzie wcześniej istniał jeszcze model 2000GT, ale był to drogi, flagowy samochód Toyoty, ilość egzemplarzy przeznaczona do sprzedaży na danych kontynentach, zawierała się w kilkudziesięciu sztukach, na które mogli sobie pozwolić nieliczni. Celica zmieniła to i dała początek budowie odpowiedniego wizerunku Toyoty na świecie, który kontynuowany był w modelach np. Supra, MR2, Soarer oraz reszcie usportowionych bądź sportowych wersji typowych modeli (Corolla, Starlet, Chaser itd.).
    Pierwszy, globalny, sportowy samochód Toyoty, produkowany w latach 1970-1977. Wprawdzie wcześniej istniał jeszcze model 2000GT, ale był to drogi, flagowy samochód Toyoty, ilość egzemplarzy przeznaczona do sprzedaży na danych kontynentach, zawierała się w kilkudziesięciu sztukach, na które mogli sobie pozwolić nieliczni. Celica zmieniła to i dała początek budowie odpowiedniego wizerunku Toyoty na świecie, który kontynuowany był w modelach np. Supra, MR2, Soarer oraz reszcie usportowionych bądź sportowych wersji typowych modeli (Corolla, Starlet, Chaser itd.).
    Pocisk! 56 sekund na Tsukuba, to klasa sama w sobie.
    18 lutego 2015, 16:17 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota 1G-GTE (R6 Twin Turbo) – 30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.