Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 67 takich materiałów
    Toyota Soarer MZ20 – Soarer z drugiej generacji, produkowana w drugiej połowie lat 80. Pod maską R6 7M-GTE, czyli 3.0L turbo 240 KM.
    Soarer z drugiej generacji, produkowana w drugiej połowie lat 80. Pod maską R6 7M-GTE, czyli 3.0L turbo 240 KM.
    Toyota Soarer – Tylnonapędowy grand tourer produkowany w latach 1981-2005, przez cztery generacje. Toyota Soarer posiada swój własny emblemat, przedstawiający coś na wzór skrzydlatego lwa. Dwie pierwsze generacje (Z10, Z20) korzystają z rzędowych szóstek z serii M i G, trzecia generacja (Z30) ma pod maską silniki z serii JZ oraz 4-litrowy V8 z serii UZ, natomiast ostatnia (Z40) tylko i wyłącznie V8 UZ tym razem o pojemności 4.3-litra. Soarer Z30 to najpopularniejsza generacja, kiedyś luksusowy GT, a dzisiaj często służy do driftu lub dragu, ze względu na spory potencjał i możliwe swapy na silnik 2JZ-GTE. Ostatnia generacja nie zdobyła dużej popularności, ale za to bardzo dobrze radziła sobie w japońskiej lidze wyścigowej Super GT, godnie zastępując tam Suprę.
    Tylnonapędowy grand tourer produkowany w latach 1981-2005, przez cztery generacje. Toyota Soarer posiada swój własny emblemat, przedstawiający coś na wzór skrzydlatego lwa. Dwie pierwsze generacje (Z10, Z20) korzystają z rzędowych szóstek z serii M i G, trzecia generacja (Z30) ma pod maską silniki z serii JZ oraz 4-litrowy V8 z serii UZ, natomiast ostatnia (Z40) tylko i wyłącznie V8 UZ tym razem o pojemności 4.3-litra. Soarer Z30 to najpopularniejsza generacja, kiedyś luksusowy GT, a dzisiaj często służy do driftu lub dragu, ze względu na spory potencjał i możliwe swapy na silnik 2JZ-GTE. Ostatnia generacja nie zdobyła dużej popularności, ale za to bardzo dobrze radziła sobie w japońskiej lidze wyścigowej Super GT, godnie zastępując tam Suprę.
    Toyota Soarer MZ20 – Akurat przeglądałem japoński serwis z ogłoszeniami sprzedaży i trafiłem na taką ciekawą Soarer z drugiej generacji (reszta zdjęć w źródle.). Samochód sprzedawany w drugiej połowie lat 80, posiada napęd na tył, w najmocniejszej seryjnej opcji silnik R6 3.0 turbo o mocy 240 KM. Ciekawostką była wersja GT Aero Cabin z elektryczne chowanym dachem łącznie z tylną częścią, oraz wersja C5 Soarer od znanego japońskiego tunera przygotowującego samochody do wyścigów - TOM'S, która miała moc około 270 KM.
    Akurat przeglądałem japoński serwis z ogłoszeniami sprzedaży i trafiłem na taką ciekawą Soarer z drugiej generacji (reszta zdjęć w źródle.). Samochód sprzedawany w drugiej połowie lat 80, posiada napęd na tył, w najmocniejszej seryjnej opcji silnik R6 3.0 turbo o mocy 240 KM. Ciekawostką była wersja GT Aero Cabin z elektryczne chowanym dachem łącznie z tylną częścią, oraz wersja C5 Soarer od znanego japońskiego tunera przygotowującego samochody do wyścigów - TOM'S, która miała moc około 270 KM.
    8 września 2014, 22:14 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Soarer Z30 – Bardzo ciekawy model, a tak mało się o niej mówi.
Tutaj egzemplarz pod znaczkiem Lexusa.
    Bardzo ciekawy model, a tak mało się o niej mówi.
    Tutaj egzemplarz pod znaczkiem Lexusa.
    29 sierpnia 2014, 21:52 przez mcguzak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Soarer –
    18 czerwca 2014, 16:26 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Toyota Soarer –
    17 czerwca 2014, 16:49 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus SC300/400 – W Japonii oferowany jako Toyota Soarer.
    W Japonii oferowany jako Toyota Soarer.
    14 czerwca 2014, 23:23 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus SC – Czyli inaczej Toyota Soarer z trzeciej generacji. Samochód produkowany w latach 1991-2000. Pod maską 4.0L V8, 3.0L R6 oraz 2.5L R6 (Soarer).
    Czyli inaczej Toyota Soarer z trzeciej generacji. Samochód produkowany w latach 1991-2000. Pod maską 4.0L V8, 3.0L R6 oraz 2.5L R6 (Soarer).