Szukaj
BECOMING to pierwszy w Polsce film dokumentalny o wyścigach. O kierowcy pełnym pasji przechodzącym trudną ścieżkę prowadzącą do świata prawdziwego motorsportu. Michał bierze udział w swoim pierwszym profesjonalnym sezonie w 7 wyścigach długodystansowych w Polsce, Czechach i USA oraz 3 rundach Track Masters - Central Europe Time Attack Cup.
Na Nowy Rok tym krótkim filmem chciałbym Wam wszystkim życzyć tego, że jeśli jesteście w czymś dobrzy to byście nie wątpili w swój talent i nie bali się realizować swoich marzeń.
Wywalczony tytuł mistrza klasy D-PRO zwyciężając we wszystkich 6-ściu rundach sezonu ustanawiając jednocześnie 6 nowych rekordów czasowych w klasie na 6 różnych torach na terenie Polski.
MC12 został zbudowany z myślą o udziale włoskiej marki w serii FIA GT. Produkcja została uruchomiona w 2004, powstało wówczas 30 egzemplarzy, z czego 25 zostało wystawionych na sprzedaż. Rok później zbudowano kolejne 25 sztuk. Cena jednego egzemplarza wynosiła 600 000 €
Maserati opracowało model MC12 na podwoziuFerrari Enzo, z pierwowzoru zapożyczono także silnik oraz skrzynię biegów (zblokowany ze skrzynią biegów silnik, jest elementem nośnym). Powstały samochód był jednak znacznie większy od prekursora. MC12 było dłuższe, szersze i wyższe od Ferrari, które odznaczało się jednak lepszymi osiągami. Prędkość maksymalna jaką jest w stanie osiągnąć MC12 to 330 km/h, podczas gdy Ferrari jest w stanie pędzić o 25 km/h szybciej.
Maserati stworzyło MC12 aby zasygnalizować, że po 37 latach przerwy ponownie zamierza wziąć udział w wyścigach samochodowych. Aby otrzymać homologację pozwalającą na udział w serii FIA GT, włoski producent musiał wyprodukować co najmniej 25 egzemplarzy w wersji drogowej. Nowy model zadebiutował pod koniec sezonu 2004, załoga nim kierująca zdobyła pierwsze miejsce podczas wyścigu na torze Zhuhai International Circuit. Wyścigowe wersje MC12 wzięły również udział w American Le Mans Series 2005, nie spełniały jednak wymagań dotyczących dopuszczalnych gabarytów, co poskutkowało nałożeniem nań kar.