Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 113 takich materiałów
    BMW serwis serca – Początek
    Początek
    18 listopada 2014, 16:41 przez marcin102844 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mercedes W124 coupe - moja skarbonka – Mercedes W124 coupe, skarbonka, ale jest nadzieja na doprowadzenie go do stanu idealnego...
Póki co ogarnięte LPG, przepustnica (falujące obroty), wkrótce serwis olejowy (silnik, skrzynie) i płyn chłodniczy. Potem spokojnie przejeździć zimę i dalsza zabawa z zawieszeniem i blacharką. Po drodze może gdzieś wiązka silnika zostanie poddana renowacji.
W sumie autko super, nawet jak na 20-cia lat.
    Mercedes W124 coupe, skarbonka, ale jest nadzieja na doprowadzenie go do stanu idealnego...
    Póki co ogarnięte LPG, przepustnica (falujące obroty), wkrótce serwis olejowy (silnik, skrzynie) i płyn chłodniczy. Potem spokojnie przejeździć zimę i dalsza zabawa z zawieszeniem i blacharką. Po drodze może gdzieś wiązka silnika zostanie poddana renowacji.
    W sumie autko super, nawet jak na 20-cia lat.
    22 września 2014, 0:36 przez ~Aro23 | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Toyota Soarer MZ20 – Akurat przeglądałem japoński serwis z ogłoszeniami sprzedaży i trafiłem na taką ciekawą Soarer z drugiej generacji (reszta zdjęć w źródle.). Samochód sprzedawany w drugiej połowie lat 80, posiada napęd na tył, w najmocniejszej seryjnej opcji silnik R6 3.0 turbo o mocy 240 KM. Ciekawostką była wersja GT Aero Cabin z elektryczne chowanym dachem łącznie z tylną częścią, oraz wersja C5 Soarer od znanego japońskiego tunera przygotowującego samochody do wyścigów - TOM'S, która miała moc około 270 KM.
    Akurat przeglądałem japoński serwis z ogłoszeniami sprzedaży i trafiłem na taką ciekawą Soarer z drugiej generacji (reszta zdjęć w źródle.). Samochód sprzedawany w drugiej połowie lat 80, posiada napęd na tył, w najmocniejszej seryjnej opcji silnik R6 3.0 turbo o mocy 240 KM. Ciekawostką była wersja GT Aero Cabin z elektryczne chowanym dachem łącznie z tylną częścią, oraz wersja C5 Soarer od znanego japońskiego tunera przygotowującego samochody do wyścigów - TOM'S, która miała moc około 270 KM.
    Agera R! – Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

    Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

    Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

    Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

    Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Serwis Piaggio – a w nim takie klasyki
    A w nim takie klasyki
    31 maja 2014, 16:29 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Serwis Porsche – z bliska
    Z bliska
    14 maja 2014, 0:57 przez Hamersky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Koniec marki Weismann? – Ten niemiecki producent samochodów sportowych jeszcze niedawno zatrudniał 125 osób i inwestował w budowę fabryki. Obecnie wszystko jest już zamknięte, a w firmie pracuje… 6 osób.

Wiesmann to niewielki, niemiecki producent samochodów sportowych. Firma została założona w 1985 roku przez dwóch braci – Martina i Friedhelma. Logotypem Wiesmanna został gekon, gdyż wg twórców ich samochody trzymają się drogi niczym gekony ścian. Bracia swoją przygodę z motoryzacją zaczynali jednak od… tworzenia dachów do kabrioletów. Zresztą dalej robią, a przynajmniej robili jeszcze do niedawna.

Sprawa z firmą Weismann nie jest nowa. Producent złożył wniosek o upadłość jeszcze w sierpniu zeszłego roku, a zarząd zaczął się zastanawiać co dalej. Jedną z opcji miała być sprzedaż zakładów brytyjskiemu konsorcjum i wznowienie produkcji samochodów. Tymczasem okazuje się, że prawdopodobnie obserwujemy koniec marki Weismann. Firma zakończyła działalność z dniem 31 marca i jak podaje Holenderska gazeta De Telegraaf – wszystko jest zamknięte – fabryka jak i serwis.

Jeszcze kilka lat temu Weismann zatrudniał 125 osób, a obecnie zostało tylko 6. pracowników, którzy prawdopodobnie opuszczą firmę jeszcze w tym roku. W ciągu swojej historii Weismann stworzył łącznie około 1700 samochodów. Budowa każdego z nich zajmowała średnio 350 godzin, czyli łącznie ok. 2 tygodni.
    Ten niemiecki producent samochodów sportowych jeszcze niedawno zatrudniał 125 osób i inwestował w budowę fabryki. Obecnie wszystko jest już zamknięte, a w firmie pracuje… 6 osób.

    Wiesmann to niewielki, niemiecki producent samochodów sportowych. Firma została założona w 1985 roku przez dwóch braci – Martina i Friedhelma. Logotypem Wiesmanna został gekon, gdyż wg twórców ich samochody trzymają się drogi niczym gekony ścian. Bracia swoją przygodę z motoryzacją zaczynali jednak od… tworzenia dachów do kabrioletów. Zresztą dalej robią, a przynajmniej robili jeszcze do niedawna.

    Sprawa z firmą Weismann nie jest nowa. Producent złożył wniosek o upadłość jeszcze w sierpniu zeszłego roku, a zarząd zaczął się zastanawiać co dalej. Jedną z opcji miała być sprzedaż zakładów brytyjskiemu konsorcjum i wznowienie produkcji samochodów. Tymczasem okazuje się, że prawdopodobnie obserwujemy koniec marki Weismann. Firma zakończyła działalność z dniem 31 marca i jak podaje Holenderska gazeta De Telegraaf – wszystko jest zamknięte – fabryka jak i serwis.

    Jeszcze kilka lat temu Weismann zatrudniał 125 osób, a obecnie zostało tylko 6. pracowników, którzy prawdopodobnie opuszczą firmę jeszcze w tym roku. W ciągu swojej historii Weismann stworzył łącznie około 1700 samochodów. Budowa każdego z nich zajmowała średnio 350 godzin, czyli łącznie ok. 2 tygodni.
    Motokiller na Google+ – Znajdziemy go tu: 
https://plus.google.com/+MotokillerPl/posts

Prosimy o obserwację naszej strony. Będziemy się mocno skupiać na działalności właśnie tam.

Dlaczego? Poprzez dziwne wybryki Facebooka. Otóż zarządzający FB próbują nas zachęcić do reklamy. Zamiast pokazać korzyści reklamy przyjęli oni bardzo dziwny sposób. Jaki? Obcinają nam zasięg postów. I nie jest to jakieś minimalne obcięcie - gdzieżby tam! Z dnia na dzień posty mają 5-8% zasięgu, jaki miały wcześniej. Czyli jak post miał zasięg 100 000 osób na drugi dzień ma on 8 000. Takie wyniszczanie trwa dwa tygodnie - aż stronka spada praktycznie do zera. Wtedy odpuszczają. Dają nam spokój na 2 tygodnie, gdzie odbudowujemy sobie zasięg i jak już jest dobrze - znów nas wyniszczają. To są brudne zagrywki. Na tyle niefajne, że praktycznie odpuszczamy ten serwis (mocno ograniczamy na nim wpisy) i skupiamy się na Google+ na którym są zasady jasne, przejrzyste, bez brudnych zagrywek. Do obrazka dołączam podgląd statystyk, by pokazać jak FB sobie pogrywa. Nie tędy droga - takie postępowanie jest mocno nie w porządku!
    Znajdziemy go tu:
    https://plus.google.com/+MotokillerPl/posts

    Prosimy o obserwację naszej strony. Będziemy się mocno skupiać na działalności właśnie tam.

    Dlaczego? Poprzez dziwne wybryki Facebooka. Otóż zarządzający FB próbują nas zachęcić do reklamy. Zamiast pokazać korzyści reklamy przyjęli oni bardzo dziwny sposób. Jaki? Obcinają nam zasięg postów. I nie jest to jakieś minimalne obcięcie - gdzieżby tam! Z dnia na dzień posty mają 5-8% zasięgu, jaki miały wcześniej. Czyli jak post miał zasięg 100 000 osób na drugi dzień ma on 8 000. Takie wyniszczanie trwa dwa tygodnie - aż stronka spada praktycznie do zera. Wtedy odpuszczają. Dają nam spokój na 2 tygodnie, gdzie odbudowujemy sobie zasięg i jak już jest dobrze - znów nas wyniszczają. To są brudne zagrywki. Na tyle niefajne, że praktycznie odpuszczamy ten serwis (mocno ograniczamy na nim wpisy) i skupiamy się na Google+ na którym są zasady jasne, przejrzyste, bez brudnych zagrywek. Do obrazka dołączam podgląd statystyk, by pokazać jak FB sobie pogrywa. Nie tędy droga - takie postępowanie jest mocno nie w porządku!
    Info em2 – witam chce kupić samochód Honda Civic Em2 potrzebne mi info na temat silników d17a8 i d17a9 jak serwis części zamienne itp cena do 13k
    Witam chce kupić samochód Honda Civic Em2 potrzebne mi info na temat silników d17a8 i d17a9 jak serwis części zamienne itp cena do 13k
    9 kwietnia 2014, 17:16 przez dark_error (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Serwis –
    24 stycznia 2014, 23:02 przez duszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)