Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    Ferrari 275 P – Prototyp wyścigowy, potocznie zwany wyścigówką, przygotowany na 1964 rok. Tylne koła były napędzane przez 3.9l silnik o mocy 320 KM. Masa własna wynosiła 755km, powstało 6 egzemplarzy (3 przerobione z 250 P, 3 zbudowane od zera). Przygotowano też wersjie 330P, z większym silnikiem i 370 KM. Obie wersjie zadebiutowały na 12 godzinach Sebring, i zdobyły cały podium ( pierwsze dwa 275 P i trzecia 300P), kolejne zwycięstwa zostały odniesione na wyscigu 1000 km Nürburgringu, Goodwood, 1000 km Paryża i 24h Le Mans, w którym 275 P zdobyła pierwsze miejsce, dwie 300 P drugie i trzecie. Mimo wielu zwycięstw Ferrari nie został mistrzem świata konstruktorów, ten tytuł zdobył Porsche.
    Prototyp wyścigowy, potocznie zwany wyścigówką, przygotowany na 1964 rok. Tylne koła były napędzane przez 3.9l silnik o mocy 320 KM. Masa własna wynosiła 755km, powstało 6 egzemplarzy (3 przerobione z 250 P, 3 zbudowane od zera). Przygotowano też wersjie 330P, z większym silnikiem i 370 KM. Obie wersjie zadebiutowały na 12 godzinach Sebring, i zdobyły cały podium ( pierwsze dwa 275 P i trzecia 300P), kolejne zwycięstwa zostały odniesione na wyscigu 1000 km Nürburgringu, Goodwood, 1000 km Paryża i 24h Le Mans, w którym 275 P zdobyła pierwsze miejsce, dwie 300 P drugie i trzecie. Mimo wielu zwycięstw Ferrari nie został mistrzem świata konstruktorów, ten tytuł zdobył Porsche.
    Maserati Indy 4900 – Turyn, 1968. Na targach samochodowych Vignale zaprezentował prototyp 2 drzwiowego coupè, który ma zastąpić Maserati Sebring. Na nowy model wybrano imię "Indy", żeby upamiętnić zwycięztwa ośiągnięte na Indianapolis 500 w latach 1939-1940. Produkcje zaczęto rok później. Na początku Indy był oferowany z silnikiem V8 o pojemności 4.2l. W 1970 dołączył V8 4.7l, w 1971 V8 4.9 z Ghibli, rozwijający moc 320 KM.
Egzemplasz na zdjęciach prawdopodobnie pochodzi z lat 1973-1975.
    Turyn, 1968. Na targach samochodowych Vignale zaprezentował prototyp 2 drzwiowego coupè, który ma zastąpić Maserati Sebring. Na nowy model wybrano imię "Indy", żeby upamiętnić zwycięztwa ośiągnięte na Indianapolis 500 w latach 1939-1940. Produkcje zaczęto rok później. Na początku Indy był oferowany z silnikiem V8 o pojemności 4.2l. W 1970 dołączył V8 4.7l, w 1971 V8 4.9 z Ghibli, rozwijający moc 320 KM.
    Egzemplasz na zdjęciach prawdopodobnie pochodzi z lat 1973-1975.
    13 grudnia 2014, 16:31 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    zdjęcia i tekst własne

    Mój Stilo – Hak już ściągnięty, wydech firmy Sebring już był zamontowany przy kupnie. ogólnie pierwsze autko. Co sądzicie?
    Hak już ściągnięty, wydech firmy Sebring już był zamontowany przy kupnie. ogólnie pierwsze autko. Co sądzicie?
    1 listopada 2014, 19:40 przez kamyk9944 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    Maserati Sebring –
    11 października 2014, 17:01 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    W pitstopie na torze Sebring –
    9 lipca 2014, 22:43 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    "Jeśli chcielibyśmy stworzyć listę samochodów, które stanowią najlepszą inwestycję, to szybko okazałoby się, że prym w tej kategorii wiedzie marka Ferrari. Te z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych kosztują dzisiaj fortunę. Mowa tu o modelach takich jak 275 GTB/4, 250 Testa Rossa, 340/375 MM Berlinetta, czy właśnie 250 GTO. Ten ostatni produkowano w latach 1962-1964. Powstało tylko 39 egzemplarzy tego wyścigowego pojazdu. Debiut tego auta miał miejsce podczas 12-godzinnego wyścigu w Sebring, a za kierownicą zasiadł mistrz świata Formuły 1 Phill Hill. Przez wszystkie 3 lata Ferrari 250 GTO zdobywało mistrzostwo świata w swojej klasie.

    Połączenie klasycznej włoskiej stylistyki z silnikiem V12 o pojemności 3 l i mocy 300 KM dało rewelacyjne rezultaty. Nic więc dziwnego w tym, że samochód jest niezwykle poszukiwany przez kolekcjonerów, za co gotowi są słono płacić. Oprócz 33 podstawowych modeli, powstały też trzy z większym, 4-litrowym silnikiem oraz trzy ze zmodyfikowanym nadwoziem. Te są jeszcze cenniejsze."

    Najdroższy samochód w historii. Na ostatniej aukcji, na której został wystawiony został sprzedany za 53 miliony dolarów (ponad 160 mln zł).

    Zapraszam do obejrzenia filmu, można bardzo dokładnie zobaczyć za co ktoś zapłacił taki majątek. Piękny dźwięk, wygląd, wykonanie. To te prawdziwe Ferrari, kiedy jeszcze w tych autach w podstawowym wyposażeniu nie było nawet radia. Super podróż w czasie.

    Polecam obejrzeć cały film. Jest długi, ale bardzo ciekawie się ogląda.
    Maserati Sebring –
    21 maja 2014, 19:24 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MGC Sebring –
    22 lutego 2014, 0:24 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj