Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    Moje marzenie - Chrysler Sebring II –
    11 lutego 2014, 18:18 przez GRider (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Tipo 33/3 Sebring  '69 –
    10 listopada 2013, 22:38 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maserati 3500 GT – Następca modelu A6 i poprzednik modelu Sebring. Model produkowany od 1957 do 1964 roku jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy spider. Napędzany rzędowym silnikiem (sześciocylindrowym) o pojemności 3500ccm osiągającym ok. 230-260 KM oraz 354 Nm. Napęd przenoszony był na tylne koła za pomocą 4 lub 5-biegowej skrzyni manualnej. 
"Setkę" osiągał w 7-9 s. 
Prędkość maksymalna to ok. 230 km/h.
    Następca modelu A6 i poprzednik modelu Sebring. Model produkowany od 1957 do 1964 roku jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy spider. Napędzany rzędowym silnikiem (sześciocylindrowym) o pojemności 3500ccm osiągającym ok. 230-260 KM oraz 354 Nm. Napęd przenoszony był na tylne koła za pomocą 4 lub 5-biegowej skrzyni manualnej.
    "Setkę" osiągał w 7-9 s.
    Prędkość maksymalna to ok. 230 km/h.
    21 września 2013, 12:46 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kierowcy? Poświęć chwilę czasu na tekst pod spodem – Tak wiem. Herosi, mięśniaki, pokonują każdego bez problemu.
Ale kierowcy z nich tacy jak z każdego innego. Na potwierdzenie zdjęcie- tak obecnie kreuje się "superkierowców". Wszelkie pościgi itp nagrywane są z pomocą dublerów i kaskaderów lub gości, którzy siedzą na dachu i kierują autem (wielki szacunek dla nich, z pewnością to dużo trudniejsze niż jazda w kabinie auta).
Natomiast Steve McQueen, legendarny kierowca sam uczestniczył w scenach pościgowych. On nie potrzebował dublerów i pomocników.
W filmie "Bullitt" z 1968 roku, z pamiętną sceną pościgu samochodowego po ulicach San Francisco, za kierownicą Forda Mustanga GT 390 CID Fastback usiadł grający główną rolę Steve McQueen. Szaleńczy pościg trwa ponad 9 minut, a aktor nie korzystał w ogóle z pomocy dublerów (nie wierzcie wikipedii, historia jest inna).
Steve McQueen stał się prawdziwą ikoną kina. W swoich filmach grał postacie "prawdziwych" mężczyzn, którzy nie mówią o rzeczach zbytecznych, natomiast przykładają uwagę do tego co robią. Jego największy sukces na torze to pierwsze miejsce w swojej klasie i strata 23 sekund do lidera w klasyfikacji ogólnej na Sebring 12 Hours w 1970 roku. Steve McQueen (miał wtedy gips na lewej stopie z powodu wypadku na motocyklu 2 tygodnie wcześniej).

Podsumowując. Tak, ludzie są zafascynowani nimi, wiem, że zapewne spotkam się z ogromną krytyką, ale mam nadzieję, że trochę poznacie historię i docenicie starych wyjadaczy.
    Tak wiem. Herosi, mięśniaki, pokonują każdego bez problemu.
    Ale kierowcy z nich tacy jak z każdego innego. Na potwierdzenie zdjęcie- tak obecnie kreuje się "superkierowców". Wszelkie pościgi itp nagrywane są z pomocą dublerów i kaskaderów lub gości, którzy siedzą na dachu i kierują autem (wielki szacunek dla nich, z pewnością to dużo trudniejsze niż jazda w kabinie auta).
    Natomiast Steve McQueen, legendarny kierowca sam uczestniczył w scenach pościgowych. On nie potrzebował dublerów i pomocników.
    W filmie "Bullitt" z 1968 roku, z pamiętną sceną pościgu samochodowego po ulicach San Francisco, za kierownicą Forda Mustanga GT 390 CID Fastback usiadł grający główną rolę Steve McQueen. Szaleńczy pościg trwa ponad 9 minut, a aktor nie korzystał w ogóle z pomocy dublerów (nie wierzcie wikipedii, historia jest inna).
    Steve McQueen stał się prawdziwą ikoną kina. W swoich filmach grał postacie "prawdziwych" mężczyzn, którzy nie mówią o rzeczach zbytecznych, natomiast przykładają uwagę do tego co robią. Jego największy sukces na torze to pierwsze miejsce w swojej klasie i strata 23 sekund do lidera w klasyfikacji ogólnej na Sebring 12 Hours w 1970 roku. Steve McQueen (miał wtedy gips na lewej stopie z powodu wypadku na motocyklu 2 tygodnie wcześniej).

    Podsumowując. Tak, ludzie są zafascynowani nimi, wiem, że zapewne spotkam się z ogromną krytyką, ale mam nadzieję, że trochę poznacie historię i docenicie starych wyjadaczy.
    9 kwietnia 2013, 18:14 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Alfa Romeo TZ2 – Piękno klasycznej włoskiej sportowej motoryzacji chyba nigdy nie przestanie zadziwiać i inspirować...
moc: 170km
masa: 620kg
Vmax: 250 
Zwycięstwa  na Sebring, Monza, Nurburgring, Targa Florio...
obecna cena: 300tys. euro
    Piękno klasycznej włoskiej sportowej motoryzacji chyba nigdy nie przestanie zadziwiać i inspirować...
    moc: 170km
    masa: 620kg
    Vmax: 250
    Zwycięstwa na Sebring, Monza, Nurburgring, Targa Florio...
    obecna cena: 300tys. euro
    3 sierpnia 2012, 11:18 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj