Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 180 takich materiałów
    Opel corsa A, silnik 3.2 V6 z Opla Omegi plus Compressor i nitro. Całość ponad 400 kucyków i trening na zamkniętym torze.
    21 lutego 2015, 19:10 przez Many225 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    BMW E30 M3 w pięknej scenerii – Kwintesencja lat 80. niemieckiej motoryzacji. Piękności.
    Kwintesencja lat 80. niemieckiej motoryzacji. Piękności.
    Marian Bublewicz, pamiętamy! – 20 lutego 1993 roku, zginął na trasie Zimowego Rajdu Dolnośląskiego jadąc z przynależnym Mistrzowi numerem jeden.

Wicemistrz Europy 1992, wielokrotny Mistrz Polski w rajdach samochodowych, a przede wszystkim wspaniały człowiek i ogromny miłośnik sportu, nie tylko samochodowego.

Na zdjęciu model Ford-a Sierra RS Cosworth RWD MK1 Mariana Bublewicza oraz Jego wieloletniego pilota Ryszarda Żyszkowskiego. Nie ta z feralnego rajdu, lecz ta na, której Mistrz zaczynał profesjonalne ściganie się w Marlboro Rally Team Poland. Model pochodzi z gry Live For Speed. Nie jestem jego twórcą a jedynie jego malowania. Nie jest ono również doskonałe pod względem spójności z oryginałem, ale wykonałem je sam, po to aby nie było to kolejne skopiowane zdjęcie z internetu.
Pamięci Mistrza!

Ogromne podziękowania dla Artur Kusto Foto-Film, za podesłanie "naklejek" do wykonania w/w malowania.
    20 lutego 1993 roku, zginął na trasie Zimowego Rajdu Dolnośląskiego jadąc z przynależnym Mistrzowi numerem jeden.

    Wicemistrz Europy 1992, wielokrotny Mistrz Polski w rajdach samochodowych, a przede wszystkim wspaniały człowiek i ogromny miłośnik sportu, nie tylko samochodowego.

    Na zdjęciu model Ford-a Sierra RS Cosworth RWD MK1 Mariana Bublewicza oraz Jego wieloletniego pilota Ryszarda Żyszkowskiego. Nie ta z feralnego rajdu, lecz ta na, której Mistrz zaczynał profesjonalne ściganie się w Marlboro Rally Team Poland. Model pochodzi z gry Live For Speed. Nie jestem jego twórcą a jedynie jego malowania. Nie jest ono również doskonałe pod względem spójności z oryginałem, ale wykonałem je sam, po to aby nie było to kolejne skopiowane zdjęcie z internetu.
    Pamięci Mistrza!

    Ogromne podziękowania dla Artur Kusto Foto-Film, za podesłanie "naklejek" do wykonania w/w malowania.
    Audi S6 z tylnym napędem.

    Szukamy sponsorów.
    1 lutego 2015, 16:34 przez LukaszLBI7L94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Toyota Mark II JZX90 – 2.5 twin turbo. RWD. Samochód produkowany był w latach 1992-1996.
    2.5 twin turbo. RWD. Samochód produkowany był w latach 1992-1996.
    Toyota Celica T160 – W tej generacji (druga połowa lat 80), Celica po raz pierwszy otrzymała napęd na cztery koła, razem z turbodoładowanym silnikiem (3S-GTE) tworzyło to kultową wersję GT-Four. Natomiast zwykłe wersje, po raz pierwszy otrzymały napęd na przód (wcześniej było RWD).
    W tej generacji (druga połowa lat 80), Celica po raz pierwszy otrzymała napęd na cztery koła, razem z turbodoładowanym silnikiem (3S-GTE) tworzyło to kultową wersję GT-Four. Natomiast zwykłe wersje, po raz pierwszy otrzymały napęd na przód (wcześniej było RWD).
    Nissan Gloria (Y34) – Ostatnia, jedenasta generacja dużego, luksusowego sedana Nissana, przeznaczonego na Japonię, produkowanego od 1959 roku. Samochód może być wyposażony w napęd na tył lub na cztery koła, w najmocniejszych opcjach ma turbodoładowane silniki: R6 RB25DET (dla wersji AWD) albo V6 VQ30DET (dla wersji RWD), czyli bardzo fajna gama. Dodatkowo, w Ameryce model ten dostępny był jako Infiniti M45, gdzie pod maską miał 4.5-litrowy V8 VK45DE i napęd na tył. Samochód niestety nigdy nie był sprzedawany w Europie.
    Ostatnia, jedenasta generacja dużego, luksusowego sedana Nissana, przeznaczonego na Japonię, produkowanego od 1959 roku. Samochód może być wyposażony w napęd na tył lub na cztery koła, w najmocniejszych opcjach ma turbodoładowane silniki: R6 RB25DET (dla wersji AWD) albo V6 VQ30DET (dla wersji RWD), czyli bardzo fajna gama. Dodatkowo, w Ameryce model ten dostępny był jako Infiniti M45, gdzie pod maską miał 4.5-litrowy V8 VK45DE i napęd na tył. Samochód niestety nigdy nie był sprzedawany w Europie.
    Bokiem czyli Polonez EFI na WOŚP – Bokiem i ogień z rury czyli to co jest najlepsze w RWD.
    Bokiem i ogień z rury czyli to co jest najlepsze w RWD.
    12 stycznia 2015, 12:26 przez ~swiety93 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    kolegi Plutona