Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 175 takich materiałów
    Toyota Mark II JZX90 – 2.5 twin turbo. RWD. Samochód produkowany był w latach 1992-1996.
    2.5 twin turbo. RWD. Samochód produkowany był w latach 1992-1996.
    Toyota Celica T160 – W tej generacji (druga połowa lat 80), Celica po raz pierwszy otrzymała napęd na cztery koła, razem z turbodoładowanym silnikiem (3S-GTE) tworzyło to kultową wersję GT-Four. Natomiast zwykłe wersje, po raz pierwszy otrzymały napęd na przód (wcześniej było RWD).
    W tej generacji (druga połowa lat 80), Celica po raz pierwszy otrzymała napęd na cztery koła, razem z turbodoładowanym silnikiem (3S-GTE) tworzyło to kultową wersję GT-Four. Natomiast zwykłe wersje, po raz pierwszy otrzymały napęd na przód (wcześniej było RWD).
    Nissan Gloria (Y34) – Ostatnia, jedenasta generacja dużego, luksusowego sedana Nissana, przeznaczonego na Japonię, produkowanego od 1959 roku. Samochód może być wyposażony w napęd na tył lub na cztery koła, w najmocniejszych opcjach ma turbodoładowane silniki: R6 RB25DET (dla wersji AWD) albo V6 VQ30DET (dla wersji RWD), czyli bardzo fajna gama. Dodatkowo, w Ameryce model ten dostępny był jako Infiniti M45, gdzie pod maską miał 4.5-litrowy V8 VK45DE i napęd na tył. Samochód niestety nigdy nie był sprzedawany w Europie.
    Ostatnia, jedenasta generacja dużego, luksusowego sedana Nissana, przeznaczonego na Japonię, produkowanego od 1959 roku. Samochód może być wyposażony w napęd na tył lub na cztery koła, w najmocniejszych opcjach ma turbodoładowane silniki: R6 RB25DET (dla wersji AWD) albo V6 VQ30DET (dla wersji RWD), czyli bardzo fajna gama. Dodatkowo, w Ameryce model ten dostępny był jako Infiniti M45, gdzie pod maską miał 4.5-litrowy V8 VK45DE i napęd na tył. Samochód niestety nigdy nie był sprzedawany w Europie.
    Bokiem czyli Polonez EFI na WOŚP – Bokiem i ogień z rury czyli to co jest najlepsze w RWD.
    Bokiem i ogień z rury czyli to co jest najlepsze w RWD.
    12 stycznia 2015, 12:26 przez ~swiety93 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    kolegi Plutona

    Pierwsze testy czy napęd da rade.
    21 grudnia 2014, 19:06 przez Stysio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Obiecany filmik. Auta są oryginalne (Fiat obniżony i utwardzony). Wraz z kolegą wychowaliśmy się na FWD, a RWD ogarniamy od niedawna. To tylko kawałek, ale zapowiadam dłuższy klip.
    Bardzo nie podoba mi się potępianie samochodów przednio napędowych podczas sezony zimowego. Wszystkie teksty "pałowanie golfa na ręcznym to nie drift" i tym podobne. Moim zdaniem jeśli komuś sprawia frajdę jazda na hamulcu ręcznym "bokiem" na śniegu czy na suchym to niech sobie śmiga. Prawdą jest że w profesjonalnych zawodach typu Drift lepiej sprawdzi się RWD, ale codzienna jazda to nie zawody i nie każdemu jest potrzebny napęd na tył, a zimą i owszem lubi sobie trochę pozaciągać ręczny. Większość tylnych napędów też używa hamulca ręcznego to zapoczątkowania poślizgu. Filmik ukazuje że i przednim napędem da się bawić.
    14 grudnia 2014, 21:53 przez ~Kotula | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Dwa ekstremalne Nissany podczas tegorocznego wyścigu World Time Attack Challenge. Samochody startowały w klasie RWD UNLIMITED. A co oznacza unlimited... to chyba każdy może sobie wyobrazić. Australia vs Japonia, S13 vs S15, Scorch Racing vs MCA Suspension, Shane Van Gisbergen vs Under Suzuki.
    5 grudnia 2014, 12:56 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj