Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 177 takich materiałów
    Rolls-Royce Phantom Coupe I Jonckheere – Wyprodukowany został w 1925 roku jako fabryczna wersja RR Phantoma I cabrio. W tym samym roku kupiony został przez panią Hugh Dillman z Detroit w USA. Samochód jednak nigdy nie opuścił Anglii i szybko zmienił właściciela na Raja Nanpara. W tym miejscu zaczyna się prawdziwa historia modelu, który prawie 10 lat był modyfikowany i przerabiany. Karoseria trafiła do belgijskiej firmy Jonckheere Carrossiers, prowadzonej przez Henriego Jonckheere i jego syna Josepha Jonckheere. Smochód był gotowy w 1935 r. i zaprezentowany na francuskiej Riwierze, gdzie zdobyła nagrodę "Prix de Cannes". Karoseria była całkowicie ręcznie wykonana, wstawiono drzwi okrągłe, owalne okna, podwójne okna dachowe i szyte na zamówienie kufry w bagażniku.
    Wyprodukowany został w 1925 roku jako fabryczna wersja RR Phantoma I cabrio. W tym samym roku kupiony został przez panią Hugh Dillman z Detroit w USA. Samochód jednak nigdy nie opuścił Anglii i szybko zmienił właściciela na Raja Nanpara. W tym miejscu zaczyna się prawdziwa historia modelu, który prawie 10 lat był modyfikowany i przerabiany. Karoseria trafiła do belgijskiej firmy Jonckheere Carrossiers, prowadzonej przez Henriego Jonckheere i jego syna Josepha Jonckheere. Smochód był gotowy w 1935 r. i zaprezentowany na francuskiej Riwierze, gdzie zdobyła nagrodę "Prix de Cannes". Karoseria była całkowicie ręcznie wykonana, wstawiono drzwi okrągłe, owalne okna, podwójne okna dachowe i szyte na zamówienie kufry w bagażniku.
    27 sierpnia 2012, 22:13 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MUGEN NSX RR –
    25 sierpnia 2012, 15:44 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Beta RR – moja Beta RR z dobrym tuningiem mechanicznym, Pozdro.
    Moja Beta RR z dobrym tuningiem mechanicznym, Pozdro.
    20 sierpnia 2012, 0:35 przez Lipek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    RR Ghost Mansory – Co na to powiecie?
    Co na to powiecie?
    15 sierpnia 2012, 15:13 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CBR RR –
    31 lipca 2012, 23:19 przez ~CZARNYBRZEG | Do ulubionych | Skomentuj
    HONDA CBR 1000 RR – 1/4 mili - 11.86
    1/4 mili - 11.86
    29 lipca 2012, 15:40 przez lutek007 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rolls Royce Ghost Carlex Design – RR Ghost tuningowany przez CARLEX DESIGN
    RR Ghost tuningowany przez CARLEX DESIGN
    Honda CBR 600 RR F4 – Burnout!!
    Burnout!!
    20 czerwca 2012, 17:58 przez Golden (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jak na tę pojemność, to daje radę
    17 czerwca 2012, 21:13 przez ~Sarna | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda CRX Ballade akcja RR (RatujemyRodzyna) part1 – Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
1986 rok
SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm 
ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna 
przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac. 
Pozdrawiam!
    Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

    HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
    1986 rok
    SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm
    ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna
    przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
    UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
    UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
    Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac.
    Pozdrawiam!
    18 czerwca 2012, 15:53 przez ~Kokosowy | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne