Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 177 takich materiałów
    BMW S1000 RR –
    14 lipca 2013, 22:48 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    RR 2 –
    16 czerwca 2013, 10:51 przez ~norbertlbn | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    RR w LBN – napotkany w Lublinie
    Napotkany w Lublinie
    16 czerwca 2013, 10:51 przez ~norbertlbn | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Zdziwieni?
    19 kwietnia 2013, 14:24 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Krecone Gopro Hero 3, wydech two brothers carbon
    19 kwietnia 2013, 10:55 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    BMW S1000 RR –
    18 kwietnia 2013, 16:15 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Civic Mugen RR –
    5 kwietnia 2013, 11:55 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Polonys", czyli Polonez Kier – Tak nazywany był "królik doświadczalny" FSO, auto służyło do testowania nowych rozwiązań, fabryka otrzymała te auto od Fiata. Było ono jedynie karoserią z podwoziem i kilkoma detalami we wnętrzu. FSO aby móc wykonywać testy drogowe, musiał zamontować oświetlenie, tu pojawił się pewien problem - spasowanie lamp przednich od seryjnego Poldka nie było problemem, jednak z tyłu już tak, w klapie nie było wyciętych miejsc na lampy podwójne, więc zastosowano te od... Nysy. Auto było złożone ręcznie (niczym RR...). Po likwidacji FSO samochodu się pozbyto, uznając go za bezwartościowy. Został odnaleziony na jednym z podwórek na trasie z Warszawy do Lublina.
    Tak nazywany był "królik doświadczalny" FSO, auto służyło do testowania nowych rozwiązań, fabryka otrzymała te auto od Fiata. Było ono jedynie karoserią z podwoziem i kilkoma detalami we wnętrzu. FSO aby móc wykonywać testy drogowe, musiał zamontować oświetlenie, tu pojawił się pewien problem - spasowanie lamp przednich od seryjnego Poldka nie było problemem, jednak z tyłu już tak, w klapie nie było wyciętych miejsc na lampy podwójne, więc zastosowano te od... Nysy. Auto było złożone ręcznie (niczym RR...). Po likwidacji FSO samochodu się pozbyto, uznając go za bezwartościowy. Został odnaleziony na jednym z podwórek na trasie z Warszawy do Lublina.
    10 marca 2013, 11:52 przez PatrykMfst (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Rolls-Royce Wraith – Brytyjczycy w mistrzowskim stylu budowali napięcie wokół nowego modelu Wraith. Ujawniali pojedyncze fotografie auta, pozostawiając spore pole do popisu naszej wyobraźni. Dziś 5 marca 2013 na genewskim autosalonie wszelkie wątpliwości i niedopowiedzenia zostały rozmyte: swoją światową premierę miał Rolls-Royce Wraith, luksusowy fastback z najmocniejszym silnikiem w historii marki.Samochód zachował niepowtarzalny charakter i nawet z dalekiej odległości można rozpoznać, że to jeden z modeli ekskluzywnego producenta. Nadwozie jest nadzwyczaj dostojne i nie należy doszukiwać się zaskakujących nowości w designie. Natomiast sama linia fastback z płasko opadającą tylną szybą wygląda okazale i nadaje sportowego sznytu. Samochód liczy 5269 mm długości, 1947 mm szerokości i 1507 mm wysokości.Pod maską nowego Rolls-Royc'a Wraith'a znajduje się potężny silnik V12 o pojemności 6.6 litra z podwójnym turbodoładowaniem. Jednostka rozwijająca 624 KM oraz 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego, została sprzężona z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów, która przenosi moc na koła tylne. Ważące ponad 2300 kg gran tourismo przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4.4 sekundy. Producent nie podaje prędkości maksymalnej.
Wnętrze RR Wraitha prezentuje się luksusowo, choć zostało zaprojektowane w myśl stylu minimalistycznego.Nie znajdziemy tutaj zbędnych dodatków, urozmaiceń, ozdobników. Wszystko jest proste i wykonane z najdroższych materiałów. Niemal każdy element został pokryty skórą, a obicie drzwi wykonano z forniru. Wspaniałym elementem budującym nastrój jest gwieździste oświetlenie w podsufitce, stworzone z 1340 światłowodowych lampek. Wnętrze w całości sprawia ciepłe i zachęcajace do zajęcia pozycji wrażenie. Warto jeszcze wspomnieć o odwrotnie otwieranych drzwiach, podobnie jak w Phantomie.
Rolls-Royce podkreśla, że Wraith nie jest samochodem klasy GT. Pasażerowie mają się w nim czuć nadzwyczaj komfortowo i każdy element auta został zorientowany w tym kierunku. Nawet skrzynię biegów wyposażono w specjalny system satelitarny GPS, który sam dobiera odpowiednie przełożenie względem pokonywanego terenu.
Znamy przybliżoną cenę Rolls-Royce'a Wraitha. Luksusowy fastback w Europie będzie kosztować ok. 250 000 euro. Konkretne kwoty dla danego kraju poznamy nieco później. Zamówienia na samochód można już składać. Pierwsza dostawa planowana jest na ostatni kwartał 2013 roku. 

- Radosław Turek
    Brytyjczycy w mistrzowskim stylu budowali napięcie wokół nowego modelu Wraith. Ujawniali pojedyncze fotografie auta, pozostawiając spore pole do popisu naszej wyobraźni. Dziś 5 marca 2013 na genewskim autosalonie wszelkie wątpliwości i niedopowiedzenia zostały rozmyte: swoją światową premierę miał Rolls-Royce Wraith, luksusowy fastback z najmocniejszym silnikiem w historii marki.Samochód zachował niepowtarzalny charakter i nawet z dalekiej odległości można rozpoznać, że to jeden z modeli ekskluzywnego producenta. Nadwozie jest nadzwyczaj dostojne i nie należy doszukiwać się zaskakujących nowości w designie. Natomiast sama linia fastback z płasko opadającą tylną szybą wygląda okazale i nadaje sportowego sznytu. Samochód liczy 5269 mm długości, 1947 mm szerokości i 1507 mm wysokości.Pod maską nowego Rolls-Royc'a Wraith'a znajduje się potężny silnik V12 o pojemności 6.6 litra z podwójnym turbodoładowaniem. Jednostka rozwijająca 624 KM oraz 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego, została sprzężona z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów, która przenosi moc na koła tylne. Ważące ponad 2300 kg gran tourismo przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4.4 sekundy. Producent nie podaje prędkości maksymalnej.
    Wnętrze RR Wraitha prezentuje się luksusowo, choć zostało zaprojektowane w myśl stylu minimalistycznego.Nie znajdziemy tutaj zbędnych dodatków, urozmaiceń, ozdobników. Wszystko jest proste i wykonane z najdroższych materiałów. Niemal każdy element został pokryty skórą, a obicie drzwi wykonano z forniru. Wspaniałym elementem budującym nastrój jest gwieździste oświetlenie w podsufitce, stworzone z 1340 światłowodowych lampek. Wnętrze w całości sprawia ciepłe i zachęcajace do zajęcia pozycji wrażenie. Warto jeszcze wspomnieć o odwrotnie otwieranych drzwiach, podobnie jak w Phantomie.
    Rolls-Royce podkreśla, że Wraith nie jest samochodem klasy GT. Pasażerowie mają się w nim czuć nadzwyczaj komfortowo i każdy element auta został zorientowany w tym kierunku. Nawet skrzynię biegów wyposażono w specjalny system satelitarny GPS, który sam dobiera odpowiednie przełożenie względem pokonywanego terenu.
    Znamy przybliżoną cenę Rolls-Royce'a Wraitha. Luksusowy fastback w Europie będzie kosztować ok. 250 000 euro. Konkretne kwoty dla danego kraju poznamy nieco później. Zamówienia na samochód można już składać. Pierwsza dostawa planowana jest na ostatni kwartał 2013 roku.

    - Radosław Turek
    Ciekawy RR –
    7 marca 2013, 14:54 przez morinio18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne