Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Bender1997

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 kwietnia 2012 - 14:06
    Ostatnio: 1 maja 2014 - 0:40
    • Materiałów na głównej: 17 z 18 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 223
    • Komentarzy: 36
    • Punktów za komentarze: 11
     
    Moto zagadka – Łatwe
    Łatwe
    13 marca 2013, 17:59 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zagadka – Kto poda rocznik produkcji?
    Kto poda rocznik produkcji?
    27 grudnia 2012, 17:32 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Tucker Torpedo – Ciekawa konstrukcja. Polecam także film "Tucker. Konstruktor marzeń"
    Ciekawa konstrukcja. Polecam także film "Tucker. Konstruktor marzeń"
    24 grudnia 2012, 18:30 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercury XM 800 Concept – Kolejna piękna konstrukcja, która pozostała w fazie prototypu.
    Kolejna piękna konstrukcja, która pozostała w fazie prototypu.
    13 grudnia 2012, 17:36 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rolls-Royce Phantom Coupe I Jonckheere – Wyprodukowany został w 1925 roku jako fabryczna wersja RR Phantoma I cabrio. W tym samym roku kupiony został przez panią Hugh Dillman z Detroit w USA. Samochód jednak nigdy nie opuścił Anglii i szybko zmienił właściciela na Raja Nanpara. W tym miejscu zaczyna się prawdziwa historia modelu, który prawie 10 lat był modyfikowany i przerabiany. Karoseria trafiła do belgijskiej firmy Jonckheere Carrossiers, prowadzonej przez Henriego Jonckheere i jego syna Josepha Jonckheere. Smochód był gotowy w 1935 r. i zaprezentowany na francuskiej Riwierze, gdzie zdobyła nagrodę "Prix de Cannes". Karoseria była całkowicie ręcznie wykonana, wstawiono drzwi okrągłe, owalne okna, podwójne okna dachowe i szyte na zamówienie kufry w bagażniku.
    Wyprodukowany został w 1925 roku jako fabryczna wersja RR Phantoma I cabrio. W tym samym roku kupiony został przez panią Hugh Dillman z Detroit w USA. Samochód jednak nigdy nie opuścił Anglii i szybko zmienił właściciela na Raja Nanpara. W tym miejscu zaczyna się prawdziwa historia modelu, który prawie 10 lat był modyfikowany i przerabiany. Karoseria trafiła do belgijskiej firmy Jonckheere Carrossiers, prowadzonej przez Henriego Jonckheere i jego syna Josepha Jonckheere. Smochód był gotowy w 1935 r. i zaprezentowany na francuskiej Riwierze, gdzie zdobyła nagrodę "Prix de Cannes". Karoseria była całkowicie ręcznie wykonana, wstawiono drzwi okrągłe, owalne okna, podwójne okna dachowe i szyte na zamówienie kufry w bagażniku.
    27 sierpnia 2012, 22:13 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zagadka – Kto wie, co to za cudo?
    Kto wie, co to za cudo?
    31 lipca 2012, 19:19 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Zagadka – Musiałem usunąć znaczek z maski.
Kto wie co to za samochód?
    Musiałem usunąć znaczek z maski.
    Kto wie co to za samochód?
    24 czerwca 2012, 10:10 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Studebaker Avanti – Dobry Amerykański samochód
    Dobry Amerykański samochód
    12 czerwca 2012, 19:47 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moto zagadka – Co to za samochód?
    Co to za samochód?
    9 czerwca 2012, 15:55 przez Bender1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)