Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Audi x2 czyli a6 c6 i a8 d3 – Łączna moc Audic to równe 500 koni.
    Łączna moc Audic to równe 500 koni.
    13 marca 2016, 19:49 przez marek1653 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Z serii okrągłe przebiegi – Zima zimą,a w moim Poldku wybiło równe 100 tysięcy.
    Zima zimą,a w moim Poldku wybiło równe 100 tysięcy.
    Równe przebiegi - no prawie – W moich rękach już przez 54.000 km.
    W moich rękach już przez 54.000 km.
    29 grudnia 2015, 22:36 przez endriu121188 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Równe przebiegi – Mała niespodzianka na powrocie z imprezki.
    Mała niespodzianka na powrocie z imprezki.
    28 grudnia 2015, 22:34 przez Cineek995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Z serii: równe przebiegi – Audi A6 C5
    Audi A6 C5
    21 grudnia 2015, 14:24 przez ~Krysrian10400 | Do ulubionych | Skomentuj
    Równe 60000 km – Mój Maluszek przejechał równe 60 tysięcy kilometrów.
    Mój Maluszek przejechał równe 60 tysięcy kilometrów.
    17 czerwca 2015, 14:49 przez Domino126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Fiat Ducato 2002, równe przebiegi –
    29 marca 2015, 19:58 przez ~kamil220185 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne zdjęcie

    Dodge Charger SRT Hellcat – Najszybszy i najmocniejszy sedan świata. Pod maską auta zamontowano silnik 6.2 V8 Supercharged o mocy 707 koni, setkę osiąga w 3,7s, a 1/4 mili pokonuje w równe 11s.

Auto będzie dostępne wyłącznie z napędem na tylne koła i automatyczną, 8-biegową skrzynią biegów. Z przodu zamontowano 390 milimetrowe (15,4 cala) dwuczęściowe tarcze Brembo z sześcio-tłokowymi zaciskami i 4-tłokowe z tyłu, 20-calowe kute felgi aluminiowe 275/40ZR z oponami Pirelli P Zero.
    Najszybszy i najmocniejszy sedan świata. Pod maską auta zamontowano silnik 6.2 V8 Supercharged o mocy 707 koni, setkę osiąga w 3,7s, a 1/4 mili pokonuje w równe 11s.

    Auto będzie dostępne wyłącznie z napędem na tylne koła i automatyczną, 8-biegową skrzynią biegów. Z przodu zamontowano 390 milimetrowe (15,4 cala) dwuczęściowe tarcze Brembo z sześcio-tłokowymi zaciskami i 4-tłokowe z tyłu, 20-calowe kute felgi aluminiowe 275/40ZR z oponami Pirelli P Zero.
    13 sierpnia 2014, 22:07 przez hondacbr11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Netcarshow

    Mercedes-Benz S 65 AMG Coupé – tak wygląda auto za 1 mln zł! – Pod maską najmocniejszej wersji S klasy Coupé znalazło się doładowane V12 o pojemności 6 litrów i mocy 630 KM. Moment obrotowy wynosi równe 1000 Nm, co umożliwia rozpędzenie się do 100 km/h w czasie 4,1 sekundy.
    Pod maską najmocniejszej wersji S klasy Coupé znalazło się doładowane V12 o pojemności 6 litrów i mocy 630 KM. Moment obrotowy wynosi równe 1000 Nm, co umożliwia rozpędzenie się do 100 km/h w czasie 4,1 sekundy.
    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.