Szukaj
Znalazłem 23 takie materiały
Auto będzie dostępne wyłącznie z napędem na tylne koła i automatyczną, 8-biegową skrzynią biegów. Z przodu zamontowano 390 milimetrowe (15,4 cala) dwuczęściowe tarcze Brembo z sześcio-tłokowymi zaciskami i 4-tłokowe z tyłu, 20-calowe kute felgi aluminiowe 275/40ZR z oponami Pirelli P Zero.
W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.
Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›