Wielu myśli klasyk to ten co na salonach, dziś na wietrzeniu wyszedł z garażu polonez z przebieg około 100tyś, zero rdzy, zero wypadków, egzemplarz z kompletną dokumentacją, odbierany na Żeraniu wprost fabryki, dasz minusa bo dla ciebie wrak, ale to auto zostało rozebrane do konserwacji by uchować go następne lata przed rdzą. Silnik 1.6 na jednopukcie, bez gazu bez wycieków, podobnie skrzynia czy dyferencjał, do wymiany są wszystkie el.gumowometalowe, oraz rozrząd, ale to dopiero jak dobije do 25urodzin, bo jest trzymany bez jazdy na "żółte".
Model widywany na ulicy każdego dnia. Uwielbiany przez Polską scenę tuningową, ale oczywiście nie tylko Polską, bo przeglądając portale czy fora dotyczące tuningu możecie niejednokrotnie podziwiać wspaniałe, zadbane i perfekcyjne projekty bazujące na tej właśnie przedstawianej Hondzie Civic generacji 6-ej. Oczywiście poza wspomnianymi projektami są też te wyglądające gorzej, bo tak jak kochają je użytkownicy tych samochodów kocha ją również rdza, ale teraz nie o tym. Honda, którą widzicie to Civic generacji 6 w wersji Type-R. Tego modelu na rynku światowym jest sporo, gamy silników sięgają liczby 33 różnych jednostek, więc wymienienie ich dla was zajęłoby więcej czasu niż cały film.
Zobaczcie ten samochód w grze Forza Horizon 2 na kierownicy Logitech G920.
Witajcie! Chcę pochwalić się przed Wami moją Bestią, moją dumą. Kupiłem go rok temu w stanie "potrzebującym pomocy". Po remoncie podwozia (rdza, zawieszenie-wiele by opowiadać), odświeżeniu całości (jak Bóg pozwoli, to kiedyś zmontuję i opublikuję filmik z prac nad Shogunem) jestem nad wyraz zadowolony z efektu. Kolor zmieniony na "army green", elementy zderzaka przedniego także uległy zmianie. Wszystkie zmiany wykonane samodzielnie! Słowem, wiele pracy, a przede wszystkim serca dają efekty Marzenia się spełniają!