Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 147 takich materiałów
    Peugeot 306 Rallye –
    24 września 2022, 20:55 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Simca 1000 Rallye 2 –
    18 września 2022, 20:38 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chociaż Golf Rallye nie dostał szansy pokazania pełni swoich możliwości na rajdowych trasach, to jest prawdziwą gratką dla koneserów niemieckich hot-hatchy. Co naprawdę potrafił Super Golf?
    23 czerwca 2022, 19:04 przez DanAndCarsOfficial (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 106 Rallye – Samochód osobowy klasy aut najmniejszych produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1991–2003. Peugeot 106 wszedł na rynek 12 września 1991 roku jako najmniejszy model tejże marki i nowocześniejsza alternatywa dla Peugeota 205. Dzięki nowoczesnej stylistyce, komforcie jazdy i osiągach model 106 szybko stał się popularny. Dostępnymi wersjami wyposażeniowymi były podstawowa XN, następnie XR, najbogatsza XT i usportowione XS oraz XSi. Dodatkowo, w 1994 roku wprowadzono na rynek wersję Rallye. Na początku 1996 roku Peugeot 106 przeszedł modernizację, wszystkie silniki otrzymały wtrysk paliwa i zwiększono liczbę wersji wyposażenia. Sportową wersję XSi zastąpiła S16 (w niektórych krajach oznaczana jako GTI lub Rallye 16V). Początkowo wersja Rallye napędzana była 1,3-litrowym silnikiem o mocy 101 KM i momencie obrotowym 108 Nm, lecz w latach 1997-1998 oferowana była wersja Rallye drugiej generacji z silnikiem o pojemności zwiększonej do 1,6 l, mocy 103 KM i momencie obrotowym 132 Nm. Po dwunastu latach produkcji, ostatni Peugeot 106 opuścił fabrykę w lipcu 2003 roku natomiast zastępca czyli 107 wszedł na rynek na początku 2005 roku.
    Samochód osobowy klasy aut najmniejszych produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1991–2003. Peugeot 106 wszedł na rynek 12 września 1991 roku jako najmniejszy model tejże marki i nowocześniejsza alternatywa dla Peugeota 205. Dzięki nowoczesnej stylistyce, komforcie jazdy i osiągach model 106 szybko stał się popularny. Dostępnymi wersjami wyposażeniowymi były podstawowa XN, następnie XR, najbogatsza XT i usportowione XS oraz XSi. Dodatkowo, w 1994 roku wprowadzono na rynek wersję Rallye. Na początku 1996 roku Peugeot 106 przeszedł modernizację, wszystkie silniki otrzymały wtrysk paliwa i zwiększono liczbę wersji wyposażenia. Sportową wersję XSi zastąpiła S16 (w niektórych krajach oznaczana jako GTI lub Rallye 16V). Początkowo wersja Rallye napędzana była 1,3-litrowym silnikiem o mocy 101 KM i momencie obrotowym 108 Nm, lecz w latach 1997-1998 oferowana była wersja Rallye drugiej generacji z silnikiem o pojemności zwiększonej do 1,6 l, mocy 103 KM i momencie obrotowym 132 Nm. Po dwunastu latach produkcji, ostatni Peugeot 106 opuścił fabrykę w lipcu 2003 roku natomiast zastępca czyli 107 wszedł na rynek na początku 2005 roku.
    29 kwietnia 2022, 23:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Sierra RS Cosworth RWD którego zbudował Marek Suder specjalnie na zamówienie Szwajcarskiego kierowcy rajdowego Philippe Camandony.

    To tylno napędowa Sierra o bardzo agresywnej specyfikacji w malowaniu w którym kiedyś Philippe zwyciężył na rajdzie Rallye de Saint-Cergue oraz walczył o czołowe lokaty na rajdach w Belgii, Francji, Szwajcarii i Niemczech

    Ten Ford Cosworth posiada paszport FIA, dzięki czemu Philippe może startować w Rajdowych Mistrzostwach Europy Samochodów Historycznych tym wozem. Kto wie, może ta bestia zawiezie go po mistrza w swojej klasie.
    23 kwietnia 2022, 6:29 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj