Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Peugeot 106 Rallye

    Peugeot 106 Rallye – Samochód osobowy klasy aut najmniejszych produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1991–2003. Peugeot 106 wszedł na rynek 12 września 1991 roku jako najmniejszy model tejże marki i nowocześniejsza alternatywa dla Peugeota 205. Dzięki nowoczesnej stylistyce, komforcie jazdy i osiągach model 106 szybko stał się popularny. Dostępnymi wersjami wyposażeniowymi były podstawowa XN, następnie XR, najbogatsza XT i usportowione XS oraz XSi. Dodatkowo, w 1994 roku wprowadzono na rynek wersję Rallye. Na początku 1996 roku Peugeot 106 przeszedł modernizację, wszystkie silniki otrzymały wtrysk paliwa i zwiększono liczbę wersji wyposażenia. Sportową wersję XSi zastąpiła S16 (w niektórych krajach oznaczana jako GTI lub Rallye 16V). Początkowo wersja Rallye napędzana była 1,3-litrowym silnikiem o mocy 101 KM i momencie obrotowym 108 Nm, lecz w latach 1997-1998 oferowana była wersja Rallye drugiej generacji z silnikiem o pojemności zwiększonej do 1,6 l, mocy 103 KM i momencie obrotowym 132 Nm. Po dwunastu latach produkcji, ostatni Peugeot 106 opuścił fabrykę w lipcu 2003 roku natomiast zastępca czyli 107 wszedł na rynek na początku 2005 roku.
    Samochód osobowy klasy aut najmniejszych produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1991–2003. Peugeot 106 wszedł na rynek 12 września 1991 roku jako najmniejszy model tejże marki i nowocześniejsza alternatywa dla Peugeota 205. Dzięki nowoczesnej stylistyce, komforcie jazdy i osiągach model 106 szybko stał się popularny. Dostępnymi wersjami wyposażeniowymi były podstawowa XN, następnie XR, najbogatsza XT i usportowione XS oraz XSi. Dodatkowo, w 1994 roku wprowadzono na rynek wersję Rallye. Na początku 1996 roku Peugeot 106 przeszedł modernizację, wszystkie silniki otrzymały wtrysk paliwa i zwiększono liczbę wersji wyposażenia. Sportową wersję XSi zastąpiła S16 (w niektórych krajach oznaczana jako GTI lub Rallye 16V). Początkowo wersja Rallye napędzana była 1,3-litrowym silnikiem o mocy 101 KM i momencie obrotowym 108 Nm, lecz w latach 1997-1998 oferowana była wersja Rallye drugiej generacji z silnikiem o pojemności zwiększonej do 1,6 l, mocy 103 KM i momencie obrotowym 132 Nm. Po dwunastu latach produkcji, ostatni Peugeot 106 opuścił fabrykę w lipcu 2003 roku natomiast zastępca czyli 107 wszedł na rynek na początku 2005 roku.
    29 kwietnia 2022, 23:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…