Szukaj
Znalazłem 658 takich materiałów
O śmierci Blocka poinformowało biuro szeryfa hrabstwa Wasatch w stanie Utah. Do wypadku z udziałem 55-latka doszło w poniedziałek 2 stycznia. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, około godziny 14:00 służby ratownicze otrzymały zgłoszenie o incydencie z udziałem skutera śnieżnego w rejonie Mill Hollow. Po dotarciu na miejsce okazało się, że kierowcą pojazdu był Ken Block.
"Amerykanin jechał skuterem śnieżnym po stromym zboczu. Pojazd nagle został podbity i po wylądowaniu spadł na kierowcę. Lekarz przybyły na miejsce wypadku stwierdził zgon Blocka. Przyczyną śmierci były obrażenia odniesione w wyniku przygniecenia przez pojazd"
Ken Block znany nam jest z kultowej serii Gymkhana oraz z brawurowego występu w Top Gear. Od roku 2005 zaczął przygodę z motorsportem. Najpierw ścigał się w amerykańskich mistrzostwach. Już w pierwszym sezonie zdobył tytuł debiutanta roku Rally America Championship. Później przeniósł się do mistrzostw świata i wystąpił w 25 rundach WRC. Nie ograniczał się tylko do rajdów. Zdobył również kilka medali rallycrossowych na X Games. W międzyczasie założył nawet własny zespół - Hoonigan Racing Division. Na profilu Hoonigan możemy przeczytać:
"Z wielkim żalem jesteśmy zmuszeni przekazać informację o śmierci Kena Blocka. Amerykanin zginął podczas przejażdżki skuterem śnieżnym. Ken był wizjonerem, pionierem i ikoną. A przede wszystkim był wspaniałym ojcem i mężem. Będzie go nam niesamowicie brakowało."
Kierowca pozostawił żonę i osierocił trójkę dzieci.
PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_caroseria
Lista dotychczasowych modyfikacji:
1. Down pipe: TurboWorks
2. GPF Bypass: Milltek
3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
14. Hamulce: WRK Brakes
15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
16. Pakiet aero: Caroseria Carbon
Osiągi:
Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)