Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    Audi TT 8n quatro roadster –
    12 kwietnia 2018, 13:37 przez Cadron (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Audi V8 – 4.2, V8, napęd quattro i 6-biegowy manual marzenie chyba każdego!
    4.2, V8, napęd quattro i 6-biegowy manual marzenie chyba każdego!
    Audi A5 –
    3 kwietnia 2016, 16:14 przez domez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi quatro "tyle wygrać" – Spotkane w Bielsku-białej Gemini Park.
    Spotkane w Bielsku-białej Gemini Park.
    13 września 2015, 8:45 przez ~prezesMaruda | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    W tej sylwetce jest wypisane słowo: "Legenda" –
    24 marca 2015, 15:11 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi Quatro –
    13 lutego 2014, 17:18 przez ~Michu666 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Z cyklu: Napotkane w Portugalii – Citroёn 2CV- Samochód osobowy, produkowany w latach 1948-1990 we Francji oraz Portugalii(1961-90). Auto klasy popularnej, maksymalnie uproszczone, tanie w produkcji i tanie w utrzymaniu. Pierre Boulanger w trakcie projektowania samochodu kierował się myślą "Quatro roues sous un parapluie" czyli "Cztery koła pod parasolem". Prace konstrukcyjne zakończone w 1938, ale ze względu na wybuch II wojny światowej prototypy(250), oprócz jednego egzemplarza, zostały zniszczone.

W pojeździe zostało zastosowane sprzężone  zawieszenie - każde koło jest zawieszone na pojedynczym wahaczu wzdłużnym. Koła przednie i tylne po każdej stronie pojazdu były sprzęgane poprzez zespół poziomych sprężyn w cylindrycznej obudowie. Początkowo samochód był wyposażony tylko w amperomierz i kilka przełączników.

W trakcie całej swojej produkcji, pojazd był wielokrotnie modernizowany - w 1954 zwiększono pojemność silnika(z 374 do 425 centymetrów sześciennych) oraz powiększono moc do 12 km(z 9). Jednocześnie zmodernizowano nadwozie - przed tą modernizacją zamiast blaszanej klapy, stosowano tylko płócienną ścianę tylną. Przy okazji zmieniono też maskę, która otrzymała nowe przetłoczenie. W 1963 moc silnika zwiększono do 18km, przy czym unowocześniono tablicę wskaźników. Dwa lata później wprowadzono boczne okna za drzwiami, a przy półosiach napędowych przeguby równobieżne zamiast krzyżakowych Cardana. 1967 powitał drugą wersję silnikową - 602cm3.
    Citroёn 2CV- Samochód osobowy, produkowany w latach 1948-1990 we Francji oraz Portugalii(1961-90). Auto klasy popularnej, maksymalnie uproszczone, tanie w produkcji i tanie w utrzymaniu. Pierre Boulanger w trakcie projektowania samochodu kierował się myślą "Quatro roues sous un parapluie" czyli "Cztery koła pod parasolem". Prace konstrukcyjne zakończone w 1938, ale ze względu na wybuch II wojny światowej prototypy(250), oprócz jednego egzemplarza, zostały zniszczone.

    W pojeździe zostało zastosowane sprzężone zawieszenie - każde koło jest zawieszone na pojedynczym wahaczu wzdłużnym. Koła przednie i tylne po każdej stronie pojazdu były sprzęgane poprzez zespół poziomych sprężyn w cylindrycznej obudowie. Początkowo samochód był wyposażony tylko w amperomierz i kilka przełączników.

    W trakcie całej swojej produkcji, pojazd był wielokrotnie modernizowany - w 1954 zwiększono pojemność silnika(z 374 do 425 centymetrów sześciennych) oraz powiększono moc do 12 km(z 9). Jednocześnie zmodernizowano nadwozie - przed tą modernizacją zamiast blaszanej klapy, stosowano tylko płócienną ścianę tylną. Przy okazji zmieniono też maskę, która otrzymała nowe przetłoczenie. W 1963 moc silnika zwiększono do 18km, przy czym unowocześniono tablicę wskaźników. Dwa lata później wprowadzono boczne okna za drzwiami, a przy półosiach napędowych przeguby równobieżne zamiast krzyżakowych Cardana. 1967 powitał drugą wersję silnikową - 602cm3.
    26 stycznia 2014, 1:16 przez feanorek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AUDI 90 Quatro –
    6 stycznia 2014, 19:01 przez benaszi58 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)