Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 57 takich materiałów
    BMW pracuje nad bezprzewodowym ładowaniem samochodów – BMW wraz z Daimlerem pracuje nad nowatorskim systemem indukcyjnego ładowania aut elektrycznych. Jest to następny krok w rozwoju technologi lądowania baterii wysokonapięciowych. Najważniejszą zaletą takich systemów jest bezkablowe połączenie między akumulatorami pojazdu a źródłem zasilania. Jedyne co musi zrobić kierowca to zaparkować auto w odpowiednim miejscu.

Producenci podpisali umowę o wspólnym konstruowaniu i wdrażaniu zestandaryzowanej technologii indukcyjnego ładowania samochodów elektrycznych i hybryd plug-in. System składa się z dwóch elementów: wtórnej pętli w podłodze samochodu oraz płyty bazowej z pierwotną pętlą indukcyjną pod samochodem, np. w podłodze garażu. System ma wytwarzać pole elektromagnetyczne transmitujące bezprzewodowo energię między pętlami indukcyjnymi z wydajnością 3,6 kW. Wydajność tego typu systemu – 90% – pozwala na efektywne i bardzo dogodne ładowanie akumulatorów.
    BMW wraz z Daimlerem pracuje nad nowatorskim systemem indukcyjnego ładowania aut elektrycznych. Jest to następny krok w rozwoju technologi lądowania baterii wysokonapięciowych. Najważniejszą zaletą takich systemów jest bezkablowe połączenie między akumulatorami pojazdu a źródłem zasilania. Jedyne co musi zrobić kierowca to zaparkować auto w odpowiednim miejscu.

    Producenci podpisali umowę o wspólnym konstruowaniu i wdrażaniu zestandaryzowanej technologii indukcyjnego ładowania samochodów elektrycznych i hybryd plug-in. System składa się z dwóch elementów: wtórnej pętli w podłodze samochodu oraz płyty bazowej z pierwotną pętlą indukcyjną pod samochodem, np. w podłodze garażu. System ma wytwarzać pole elektromagnetyczne transmitujące bezprzewodowo energię między pętlami indukcyjnymi z wydajnością 3,6 kW. Wydajność tego typu systemu – 90% – pozwala na efektywne i bardzo dogodne ładowanie akumulatorów.
    Toyota PRIUS rekordzistą Nurburgringu! – Ale, nie jako najszybsza hybryda świata, ani jako najszybszy nienadający się na tor samochód. Tak właściwie to w ogóle nie była szybka. Pokonała Norschleife w 20 minut i 59 sekund (mniej niż 21min., zawsze coś). Rekord tkwi....w ekonomi. Otóż użyta w tej próbie Toyota Prius Plug-in TRD (Toyota Racing Development) osiągnęła średnie spalanie 698mpg (296.75 km/l). To jest pierwszy raz, w którym została podjęta taka próba, więc to było oczywiste, że pierwszy wynik będzie rekordem i miejmy nadzieję, że ten rekord nie zostanie jak najdłużej pobity (w sensie, żeby jak najmniej osób próbowało jeździć ekonomicznie na tym torze).
    Ale, nie jako najszybsza hybryda świata, ani jako najszybszy nienadający się na tor samochód. Tak właściwie to w ogóle nie była szybka. Pokonała Norschleife w 20 minut i 59 sekund (mniej niż 21min., zawsze coś). Rekord tkwi....w ekonomi. Otóż użyta w tej próbie Toyota Prius Plug-in TRD (Toyota Racing Development) osiągnęła średnie spalanie 698mpg (296.75 km/l). To jest pierwszy raz, w którym została podjęta taka próba, więc to było oczywiste, że pierwszy wynik będzie rekordem i miejmy nadzieję, że ten rekord nie zostanie jak najdłużej pobity (w sensie, żeby jak najmniej osób próbowało jeździć ekonomicznie na tym torze).
    15 lipca 2014, 16:38 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pług do lisci –
    26 marca 2014, 15:22 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    9 marca 2014, 18:34 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 marca 2014, 10:04 przez barrister (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    barrister

    Piękna ta hybryda... BMW i8 – BMW i8 to rewolucja w swojej klasie pojazdów. Jest pierwszym samochodem o sportowych parametrach i zużyciu paliwa i emisji spalin małego auta. Zaletą hybrydowego układu plug-in jest idealna synchronizacja silnika elektrycznego i spalinowego widoczna w maksymalnej wydajności i dynamice na drodze. To nie jest już tylko wizja, lecz elektryzująca, inteligentna rzeczywistość. Pierwszy samochód sportowy, który wyprzedza nawet swój czas.
    BMW i8 to rewolucja w swojej klasie pojazdów. Jest pierwszym samochodem o sportowych parametrach i zużyciu paliwa i emisji spalin małego auta. Zaletą hybrydowego układu plug-in jest idealna synchronizacja silnika elektrycznego i spalinowego widoczna w maksymalnej wydajności i dynamice na drodze. To nie jest już tylko wizja, lecz elektryzująca, inteligentna rzeczywistość. Pierwszy samochód sportowy, który wyprzedza nawet swój czas.
    1 lutego 2014, 23:47 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Pług –
    29 stycznia 2014, 15:04 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jak efektownie rozwalić pług – Siemka. Brat po oraniu poprosił mnie żebym odczepił pług i odstawił ciągnik. Niby normalne zadanie. Podjechałem, odłączyłem cięgło i wyjąłem bolce z podnośnika. Po wykonaniu zadania chciałem porać oponkami poorać trawę. W tym celu wrzuciłem trójkę pełen but i szybko puściłem sprzęgło. Nie wiedziałem jednak  że pompa trochę nawala i nie dociąga, brat podłączył łańcuch żeby tak bardzo go nie opuszczało. Jakie było moje zdziwienie gdy ursus podskoczył a  pług zrobił obrót 180 stopni i się przewalił. Efekt : dwa lemiesze do wymiany 
Komentarz sąsiada który wszystko widział " żyje na tym świecie 60 lat ale takiego czegoś nie widziałem" bezcenny
    Siemka. Brat po oraniu poprosił mnie żebym odczepił pług i odstawił ciągnik. Niby normalne zadanie. Podjechałem, odłączyłem cięgło i wyjąłem bolce z podnośnika. Po wykonaniu zadania chciałem porać oponkami poorać trawę. W tym celu wrzuciłem trójkę pełen but i szybko puściłem sprzęgło. Nie wiedziałem jednak że pompa trochę nawala i nie dociąga, brat podłączył łańcuch żeby tak bardzo go nie opuszczało. Jakie było moje zdziwienie gdy ursus podskoczył a pług zrobił obrót 180 stopni i się przewalił. Efekt : dwa lemiesze do wymiany
    Komentarz sąsiada który wszystko widział " żyje na tym świecie 60 lat ale takiego czegoś nie widziałem" bezcenny
    17 listopada 2013, 16:51 przez Danny31 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Z cyklu "jak wszyscy to i ja" – Zimowo. Dobry pług do odśnieżania.
    Zimowo. Dobry pług do odśnieżania.
    3 maja 2013, 10:34 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    moje