Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    9 września 2014, 10:56 przez Maxiking (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Opona która pękła przy 200km/h – Taką oto sytuacje miałem na autostradzie.
    Taką oto sytuacje miałem na autostradzie.
    14 czerwca 2014, 14:55 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    Źródło:

    Własne

    Continental pokazał opony wyposażone w elektronikę – Już w 2017 roku w oponach samochodowych ma pojawić się czujnik ciśnienia powietrza, do którego będziemy mieli dostęp przez aplikację na telefon. Urządzenie znajdujące się tuż pod bieżnikiem będzie mogło sprawdzić także jego zużycie, co oznacza że opona sama zakomunikuje, że trzeba ją wymienić. Nowe opony będą mogły również zbadać, czy samochód nie został za bardzo obciążony, co przyda się np. przed wyjazdem na wakacje.
    Już w 2017 roku w oponach samochodowych ma pojawić się czujnik ciśnienia powietrza, do którego będziemy mieli dostęp przez aplikację na telefon. Urządzenie znajdujące się tuż pod bieżnikiem będzie mogło sprawdzić także jego zużycie, co oznacza że opona sama zakomunikuje, że trzeba ją wymienić. Nowe opony będą mogły również zbadać, czy samochód nie został za bardzo obciążony, co przyda się np. przed wyjazdem na wakacje.
    Samochód testowy Michelin #1 – „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari. 

Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

Oryginalnego Citroena DS/Michelin  można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

    Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

    Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari.

    Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

    Oryginalnego Citroena DS/Michelin można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    1 czerwca 2014, 14:34 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Profiauto

    Simson S-51 (60cm3)  efekt końcowy – Mój simek w końcu po malowaniu. Silnik ma praktycznie nowy oprócz karterów i skrzyni biegów na części wydane prawie 1000 zł nowy wał S70 cylek z głowica S60 łożyska SKF simeringi całe nowe sprzęgło nowy gaźnik BVF Germany zrobiona od podstaw nowa instalacja oraz tylna nowa opona kostka teraz można go spokojnie docierać 

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Simków
    Mój simek w końcu po malowaniu. Silnik ma praktycznie nowy oprócz karterów i skrzyni biegów na części wydane prawie 1000 zł nowy wał S70 cylek z głowica S60 łożyska SKF simeringi całe nowe sprzęgło nowy gaźnik BVF Germany zrobiona od podstaw nowa instalacja oraz tylna nowa opona kostka teraz można go spokojnie docierać

    Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Simków
    24 maja 2014, 14:05 przez MarcinTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Opona z GTR –
    1 maja 2014, 16:57 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E36 323i – Moje drobne modyfikacje w przeciągu 3 miesięcy, Alu 17, 7.5 z oponą 235/40 Kierunki oraz halogeny zmienione. Siedzi na zawieszeniu m-pakiet ale i tak jest za wysokie. Jak na 19 letnie auto trzyma się w znakomitym stanie, Pozostaje tylko wsadzić gwint, i polerka lakieru.
    Moje drobne modyfikacje w przeciągu 3 miesięcy, Alu 17, 7.5 z oponą 235/40 Kierunki oraz halogeny zmienione. Siedzi na zawieszeniu m-pakiet ale i tak jest za wysokie. Jak na 19 letnie auto trzyma się w znakomitym stanie, Pozostaje tylko wsadzić gwint, i polerka lakieru.
    2 kwietnia 2014, 21:08 przez Pachu91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    I to się nazywa duża opona – Opona 315/20 ZR 30
    Opona 315/20 ZR 30
    31 marca 2014, 15:51 przez Potato2209 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Film, w którym porównane są 3 rodzaje kół do małych ładowarek. Mianowicie: kół z oponą pompowaną, kół z oponą pełną i kół "X Tweel"
    29 marca 2014, 11:02 przez wolverine (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    27 marca 2014, 22:52 przez barrister (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)