Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Co Hamilton potrafi zrobić z oponą – Tak wygląda opona po paru kółkach na torze z Levisem Hamiltonem
    Tak wygląda opona po paru kółkach na torze z Levisem Hamiltonem
    3 kwietnia 2013, 23:35 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Opona Dragstera – W zwolnionym tempie.
    W zwolnionym tempie.
    5 kwietnia 2013, 23:25 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak wiecie, na rozpoczęcie sezonu bo i tak opona leci do wymiany.
    5 marca 2013, 19:51 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Kolejna dawka teorii - OPONY RUN FLAT – Opony typu RUN FLAT to opony, które swoją konstrukcją umożliwiają bezpieczną jazdę po utracie ciśnienia w kołach (spowodowanej np przebiciem).
Zdjęcie A przedstawia zwykłą oponę,zaś zdjęcie B to opona typu RUN FLAT.
ZALETY:
- Umożliwia jazdę po przebiciu z prędkością nie większą niż 80 - 90 km/h przez dystans 80 – 200 km (w zależności od technologii zastosowanej podczas produkcji opony)
- W przypadku nagłej utraty ciśnienia kierowca nie traci panowania nad pojazdem
- Brak konieczności posiadania koła zapasowego, czyli więcej miejsca w bagażniku
WADY:
- Mała ilość warsztatów posiadających sprzęt do wymiany tego typu ogumienia, gdyż niewłaściwy montaż może stwarzać zagrożenie (W zeszłym roku, w Niemczech opublikowano raport, z którego wynikało, że opony RUN FLAT w znacznym stopniu przyczyniają się do wypadków. Jak się okazało, awaria nie wynikała z ich budowy, tylko z niewłaściwego ich zamontowania, przy użyciu nieodpowiedniego sprzętu.)
- Opony typu RUN FLAT po przebiciu nie nadają się do dalszej jazdy (z wyjątkiem opon w systemie Pax Michelin, które można jednorazowo naprawić, o ile uszkodzenie nie wystąpiło na boku opony)
- Praktyczny brak szans na wymianę ,,od ręki'' w warsztacie, gdyż ze względu na ich cenę, oraaz małą popularność mało który warsztat posiada takie opony w magazynie,lub branżowym sklepie
- Ok 50% droższa od standardowej opony
- Ok 15% większa masa od standardowej opony
- Komfort (opony RUN FLAT są twardsze od standardowych opon, co może być szczególnie dotkliwe na polskich drogach)
    Opony typu RUN FLAT to opony, które swoją konstrukcją umożliwiają bezpieczną jazdę po utracie ciśnienia w kołach (spowodowanej np przebiciem).
    Zdjęcie A przedstawia zwykłą oponę,zaś zdjęcie B to opona typu RUN FLAT.
    ZALETY:
    - Umożliwia jazdę po przebiciu z prędkością nie większą niż 80 - 90 km/h przez dystans 80 – 200 km (w zależności od technologii zastosowanej podczas produkcji opony)
    - W przypadku nagłej utraty ciśnienia kierowca nie traci panowania nad pojazdem
    - Brak konieczności posiadania koła zapasowego, czyli więcej miejsca w bagażniku
    WADY:
    - Mała ilość warsztatów posiadających sprzęt do wymiany tego typu ogumienia, gdyż niewłaściwy montaż może stwarzać zagrożenie (W zeszłym roku, w Niemczech opublikowano raport, z którego wynikało, że opony RUN FLAT w znacznym stopniu przyczyniają się do wypadków. Jak się okazało, awaria nie wynikała z ich budowy, tylko z niewłaściwego ich zamontowania, przy użyciu nieodpowiedniego sprzętu.)
    - Opony typu RUN FLAT po przebiciu nie nadają się do dalszej jazdy (z wyjątkiem opon w systemie Pax Michelin, które można jednorazowo naprawić, o ile uszkodzenie nie wystąpiło na boku opony)
    - Praktyczny brak szans na wymianę ,,od ręki'' w warsztacie, gdyż ze względu na ich cenę, oraaz małą popularność mało który warsztat posiada takie opony w magazynie,lub branżowym sklepie
    - Ok 50% droższa od standardowej opony
    - Ok 15% większa masa od standardowej opony
    - Komfort (opony RUN FLAT są twardsze od standardowych opon, co może być szczególnie dotkliwe na polskich drogach)
    15 lutego 2013, 21:00 przez wojtekjd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Simson sr50 – Mój simson sr50 , wymieniony cylinder na 60, i będzie zakładana nowa opona
    Mój simson sr50 , wymieniony cylinder na 60, i będzie zakładana nowa opona
    10 lutego 2013, 11:21 przez boskixd38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Niemiecki Naciąg" – "niemiecki naciąg"  co o tym sądzicie?? opona pozostaje na swoim miejscu nawet na zakrętach?
Spadnie czy nie spadnie?
Praktyczne?
    "niemiecki naciąg" co o tym sądzicie?? opona pozostaje na swoim miejscu nawet na zakrętach?
    Spadnie czy nie spadnie?
    Praktyczne?
    12 stycznia 2013, 14:34 przez patryk105s (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Opona wcale nie musi być czarna! –
    5 grudnia 2012, 19:53 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Opona przyszłości – Co sądzicie o takiej oponie?
    Co sądzicie o takiej oponie?
    17 listopada 2012, 17:29 przez k3k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Opona przyszłości –
    17 listopada 2012, 17:32 przez k3k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Golf mk4 – felgi brock b4 10cali szerokosci opona 225.40 18 dystans 20mm
    Felgi brock b4 10cali szerokosci opona 225.40 18 dystans 20mm
    25 września 2012, 18:20 przez ~zak | Do ulubionych | Skomentuj (3)