Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 107 takich materiałów
    24h Rennen Nurburgring – Ferrari 458
    Ferrari 458
    26 maja 2013, 17:07 przez brylant (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Muzeum Nurburgring – chyba niemuszę pisać co to za wersja auta
    Chyba niemuszę pisać co to za wersja auta
    20 maja 2013, 20:29 przez bertoneopc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Audi r8 – zdjecie robione rok temu na torze w nurburgring na całodobowym wyścigu
    Zdjecie robione rok temu na torze w nurburgring na całodobowym wyścigu
    20 maja 2013, 20:25 przez bertoneopc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nurburgring wystawiony na sprzedaż! – Na sprzedaż jest wystawiony cały tor - północna (stara) i południowa (nowa) pętla. 
Nurburgring już od paru lat ma problemy finansowe. Fani motoryzacji z całego świata pomagali, jak tylko mogli - ci bogatsi oferowali sami hojne darowizny, natomiast ci biedniejsi, przeciętni organizowali zbiórki - aby ratować Zielone Piekło. Niestety, jednak tego było za mało. 
Patrząc na to z drugiej strony sprzedaż toru to jeszcze jest bardzo dobre rozwiązanie, gdyż w grę wchodziły gorsze pomysły, nawet był pomysł o likwidacji obiektu. Z samą sprzedażą jest problem, gdyż kiedyś chętnych na kupno tego legendarnego toru były dziesiątki klientów. Na obecną chwilę jest ich około 5-10.
Cena wynosi około 125 mln. Euro. Motokillerzy proponuję się złożyć
    Na sprzedaż jest wystawiony cały tor - północna (stara) i południowa (nowa) pętla.
    Nurburgring już od paru lat ma problemy finansowe. Fani motoryzacji z całego świata pomagali, jak tylko mogli - ci bogatsi oferowali sami hojne darowizny, natomiast ci biedniejsi, przeciętni organizowali zbiórki - aby ratować Zielone Piekło. Niestety, jednak tego było za mało.
    Patrząc na to z drugiej strony sprzedaż toru to jeszcze jest bardzo dobre rozwiązanie, gdyż w grę wchodziły gorsze pomysły, nawet był pomysł o likwidacji obiektu. Z samą sprzedażą jest problem, gdyż kiedyś chętnych na kupno tego legendarnego toru były dziesiątki klientów. Na obecną chwilę jest ich około 5-10.
    Cena wynosi około 125 mln. Euro. Motokillerzy proponuję się złożyć
    19 marca 2013, 17:20 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Nurburgring – Takie tam z nudy
    Takie tam z nudy
    8 marca 2013, 21:34 przez erwick3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Tor Nurburgring Lub Zielone Piekło –
    26 lutego 2013, 18:54 przez kotletak1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda S600 – W 1964 roku, Honda zdecydowała się wprowadzić następcę modelu S500. Został nim S600, posiadał większy silnik oraz dostępny był już nie tylko jako roadster, ale również fastback coupe (od 1965 r.) - był to pierwszy samochód w nadwoziu coupe jaki Honda wyprodukowała i sprzedawała. To również pierwszy samochód Hondy, który eksportowany był na inne rynki (oprócz Amerykańskiego).

Samochód kontynuował zaangażowanie serii "S" w sporcie. Poza Japonią, używany był również między innymi na naszym kontynencie. Z jednym wyścigiem wiążę się ciekawa historia. 6 września 1964 r., odbył się kolejny 500-kilometrowy wyścig ADAC na torze Nurburgring. Kierowcą Hondy S600 był Denny Hulme (późniejszy mistrz F1 w 1967 r.). Podczas kwalifikacji, uszkodzeniu uległ wał napędowy, a jako, że tor Nurburgring jest ogromny, zanim ekipa mechaników zdążyła dotrzeć do uszkodzonego samochodu, kwalifikacje się zakończyły. Zespół Hondy nie miał zapasowego wału napędowego, a najbliższe miejsce w którym można było go dostać, to diler Hondy w Belgii. Mimo wszystko, jeden z mechaników wypożyczył samochód i wyruszył do Belgii. Niestety, w drodze powrotnej miał wypadek, rozbił wypożyczony samochód, zapewne spiesząc się na wyścig. Dziarski mechanik złapał TAXI i za pomocą sygnałów ręką (nie znał niemieckiego ani angielskiego języka), kierował taksówkarza na miejsce przeznaczenia! Kilka godzin przed startem wyścigu, taksówka podjechała przed tor i mechanicy Hondy mogli zacząć naprawiać S600, podczas gdy kierownik zespołu Hondy zastanawiał się, co się stało z wypożyczonym samochodem ;) Wkrótce S600 był gotowy do wyścigu, a przynajmniej tak się każdemu wydawało. Start odbywał się w sposób znany z Le Mans - zawodnicy podbiegali do samochodów, wskakiwali i ruszali. Niestety, gdy Hulme przekręcił kluczyk, silnik nie odpalił, okazało się, że poluzowała się cała wiązka kabli pod deską rozdzielczą, mechanik podbiegł, wsadził ręce pod deskę, przytrzymał wiązkę kabli, przekręcił kluczyk i dopiero wtedy samochód odpalił. Honda S600 wystartowała z ostatniego miejsca. Niewiarygodne, ale już podczas pierwszego okrążenia, kierowcy udało się wyprzedzić 45 samochodów. Druga rzecz która wprawiła wszystkich w osłupienie, to osiągi S600; w niektórych partiach Nurburgringu, samochód ten, z silnikiem ledwie 0.6L pod maską, osiągał niemal 190 km/h. Większość samochodów korzystała z 4-biegowej skrzyni biegów, natomiast wyścigowa S600 posiadała 5-biegową skrzynię, a silnik kręcił się do 12500 rpm. Podczas tankowania w pit stopie, Hulme nie wyłączał silnika, z obawy przed kolejnymi problemami z uruchomieniem. W efekcie, kierowca dojechał Hondą S600 na pierwszym miejscu w swojej klasie.
    W 1964 roku, Honda zdecydowała się wprowadzić następcę modelu S500. Został nim S600, posiadał większy silnik oraz dostępny był już nie tylko jako roadster, ale również fastback coupe (od 1965 r.) - był to pierwszy samochód w nadwoziu coupe jaki Honda wyprodukowała i sprzedawała. To również pierwszy samochód Hondy, który eksportowany był na inne rynki (oprócz Amerykańskiego).

    Samochód kontynuował zaangażowanie serii "S" w sporcie. Poza Japonią, używany był również między innymi na naszym kontynencie. Z jednym wyścigiem wiążę się ciekawa historia. 6 września 1964 r., odbył się kolejny 500-kilometrowy wyścig ADAC na torze Nurburgring. Kierowcą Hondy S600 był Denny Hulme (późniejszy mistrz F1 w 1967 r.). Podczas kwalifikacji, uszkodzeniu uległ wał napędowy, a jako, że tor Nurburgring jest ogromny, zanim ekipa mechaników zdążyła dotrzeć do uszkodzonego samochodu, kwalifikacje się zakończyły. Zespół Hondy nie miał zapasowego wału napędowego, a najbliższe miejsce w którym można było go dostać, to diler Hondy w Belgii. Mimo wszystko, jeden z mechaników wypożyczył samochód i wyruszył do Belgii. Niestety, w drodze powrotnej miał wypadek, rozbił wypożyczony samochód, zapewne spiesząc się na wyścig. Dziarski mechanik złapał TAXI i za pomocą sygnałów ręką (nie znał niemieckiego ani angielskiego języka), kierował taksówkarza na miejsce przeznaczenia! Kilka godzin przed startem wyścigu, taksówka podjechała przed tor i mechanicy Hondy mogli zacząć naprawiać S600, podczas gdy kierownik zespołu Hondy zastanawiał się, co się stało z wypożyczonym samochodem ;) Wkrótce S600 był gotowy do wyścigu, a przynajmniej tak się każdemu wydawało. Start odbywał się w sposób znany z Le Mans - zawodnicy podbiegali do samochodów, wskakiwali i ruszali. Niestety, gdy Hulme przekręcił kluczyk, silnik nie odpalił, okazało się, że poluzowała się cała wiązka kabli pod deską rozdzielczą, mechanik podbiegł, wsadził ręce pod deskę, przytrzymał wiązkę kabli, przekręcił kluczyk i dopiero wtedy samochód odpalił. Honda S600 wystartowała z ostatniego miejsca. Niewiarygodne, ale już podczas pierwszego okrążenia, kierowcy udało się wyprzedzić 45 samochodów. Druga rzecz która wprawiła wszystkich w osłupienie, to osiągi S600; w niektórych partiach Nurburgringu, samochód ten, z silnikiem ledwie 0.6L pod maską, osiągał niemal 190 km/h. Większość samochodów korzystała z 4-biegowej skrzyni biegów, natomiast wyścigowa S600 posiadała 5-biegową skrzynię, a silnik kręcił się do 12500 rpm. Podczas tankowania w pit stopie, Hulme nie wyłączał silnika, z obawy przed kolejnymi problemami z uruchomieniem. W efekcie, kierowca dojechał Hondą S600 na pierwszym miejscu w swojej klasie.
    11 lutego 2013, 15:21 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wam się podoba?
    12 sierpnia 2012, 9:23 przez m4h7f (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Alfa Romeo TZ2 – Piękno klasycznej włoskiej sportowej motoryzacji chyba nigdy nie przestanie zadziwiać i inspirować...
moc: 170km
masa: 620kg
Vmax: 250 
Zwycięstwa  na Sebring, Monza, Nurburgring, Targa Florio...
obecna cena: 300tys. euro
    Piękno klasycznej włoskiej sportowej motoryzacji chyba nigdy nie przestanie zadziwiać i inspirować...
    moc: 170km
    masa: 620kg
    Vmax: 250
    Zwycięstwa na Sebring, Monza, Nurburgring, Targa Florio...
    obecna cena: 300tys. euro
    3 sierpnia 2012, 11:18 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Gtr i Nürburgring – GTR drużyny Gran Turismo podczas 24godzinnego wyścigu na Nurburgring
    GTR drużyny Gran Turismo podczas 24godzinnego wyścigu na Nurburgring
    22 lipca 2012, 8:40 przez gabel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.granturismo.com