Szukaj
Znalazłem 107 takich materiałów
Dane:
- V6 3,2 l (3179 cm³), 4 zawory na cylinder
- Układ zasilania: wtrysk Honda PGM-Fi
- Moc maksymalna: 280 KM (206 kW) przy 7300 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy: 298 N•m przy 5300 obr./min
- Prędkość maksymalna: 270 km/h
- Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,7 sek
Ciekawostki:
- Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
- Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
- Pojazd w swojej kolekcji posiada/posiadał m.in. Tom Cruise, Harrison Ford, Bill Gates, Michael Jordon, Gordon Murray, Robert Redford, Ayrton Senna (2 sztuki), John DeLorean, Steve Wozniak i Alex Zanardi
- Auto było wzorem dla konstruktorów McLarena F1
pojemność skokowa: 2977cm3
moc: 274KM
moment obr.: 285Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
położenie silnika: centralnie
ustawienie silnika: poprzecznie
średnica x skok tłoka: 90.00mm x 78.00mm
typ: DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
stopień sprężania: 10.20:1
OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
prędkość maksymalna: 274km/h
stosunek mocy do masy: 0.196KM/kg
ZAWIESZENIE
napęd: na koła tylne
średnica zawracania: 11.60m
hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
skrzynia biegów: liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna
WYMIARY i WAGI
długość: 4404mm
szerokość: 1811mm
wysokość: 1171mm
rozstaw osi: 2530mm
prześwit: 135mm
masa: 1365kg
pojemność zbiornika paliwa: 70litrów
CIEKAWOSTKI
-Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
-Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
-Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
-Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
-Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
-Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację