Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 176 takich materiałów
    Historia BMW – Historia BMW 

„Freude am Fahren”, czyli „radość z jazdy” – tak brzmi firmowe motto BMW. Gdyby niemiecka marka chciała reklamować się takim sloganem niecałe sto lat temu, brzmiałby on raczej: „radość z lotu”. Początkowo bowiem zajmowała się produkcją samolotów.

W 1913 roku Karl Friedrich Rapp założył firmę Rapp Motorenwerke AG. Trzy lata później przedsiębiorstwo przejął Gustav Otto, producent aeroplanów oraz silników lotniczych i zmienił jego nazwę na Bayerische Flugzeugwerke AG, czyli Bawarskie Zakłady Lotnicze. W 1917 roku firmę przekształcono w spółkę akcyjną Bayerische Motoren Werke GmbH, a kilka miesięcy później dołączył do niej Austriak Franz Josef Popp. To on nadal jej nazwę BMW, która obowiązuje do dziś. Z tamtego okresu pochodzi również obecne logo marki - kręcące się śmigło samolotu na niebieskim tle symbolizującym niebo. Barwy te znajdują się również na fladze Bawarii, w której od początku mieści się siedziba BMW.
Po pierwszej wojnie światowej produkcja samolotów została w Niemczech zabroniona na mocy Traktatu Wersalskiego. Otto zamknął zakłady lotnicze i przerzucił się na wytwarzanie podzespołów do lokomotyw. W 1919 roku w BMW powstaje również pierwszy projekt motocyklowego silnika. Cztery lata później gotowy jest już cały pojazd na dwóch kółkach, model R32.
W roku 1928 BMW kupuje markę Dixi produkującą samochody na licencji brytyjskiego Austina Seven, a w roku 1933 powstają pierwsze auta według autorskich projektów niemieckich inżynierów – I6, 327, 328 i 335. W czasie drugiej wojny światowej w fabryce bawarskiej firmy znów wytwarzane są silniki lotnicze, a także motocykle – wszystko na potrzeby armii III Rzeszy.
Sytuacja BMW po zakończeniu wojny była fatalna – bombardowania niemal doszczętnie zniszczyły zakłady w Monachium. Stanąć na nogi firmie pomogło pozwolenie na przeprowadzanie napraw pojazdów amerykańskiego wojska w mieście Allach. W kolejnych latach wytwarzała ona również części do maszyn rolniczych i rowery, a w roku 1948 wznowiła produkcję motocykli.
Na początku lat pięćdziesiątych w BMW powstają pierwsze powojenne samochody – modele 501 i 502. W roku 1955 z fabryki w Monachium wyjeżdża Isetta, maleńkie auto na trzech kołach, którego zaskakująco dobre wyniki sprzedaży uratowały kondycję finansową niemieckiej marki. Komercyjnego sukcesu Isetty nie powtórzył na przykład model 507 zaprezentowany w roku 1956. 

Roadster uznawany za motoryzacyjne dzieło sztuki okazał się niewypałem z ekonomicznego punktu widzenia. W 1961 roku marka przedstawiła model 1500, który zapoczątkował jej nową erę ugruntowaną później przez takie auta, jak 2000 CS, czy serie New Sixes i New Class. Te ostatnie stworzyły podwaliny pod obecne nazewnictwo modeli BMW. New Sixes to przodek dzisiejszej serii 3, a New Class – serii 7.
Na początku lat dziewięćdziesiątych firma rozpoczęła współpracę z Rolls-Roycem, który stał się jej własnością w roku 1998. Wcześniej BMW walczyło o brytyjską markę z Volkswagenem. Dopiero w 2003 roku Bawarczycy nabyli prawa do wzoru charakterystycznej osłony chłodnicy zwieńczonej figurką „Ducha Ekstazy" oraz logo RR. Obecnie do BMW należy również Mini. Firma posiada też prawa do Triumpha wycofanego z rynku w 1984 roku.
W latach 1994-2000 do BMW należeli także Rover i Land Rover. Pierwsza z marek została sprzedana brytyjskiemu konsorcjum Phoenix Venture Holdings. Land Rover trafił natomiast do koncernu Ford. Od 2005 roku BMW jest właścicielem teamu Formuły 1 BMW-Sauber F1, w którym kierowcą jest pierwszy Polak na torach wyścigowej ekstraklasy, Robert Kubica. Oprócz samochodów niemieckiej marki, sukcesy sportowe odnoszą również motocykle. Maszyny BMW sześciokrotnie wygrywały Rajd Dakar.
    Historia BMW

    „Freude am Fahren”, czyli „radość z jazdy” – tak brzmi firmowe motto BMW. Gdyby niemiecka marka chciała reklamować się takim sloganem niecałe sto lat temu, brzmiałby on raczej: „radość z lotu”. Początkowo bowiem zajmowała się produkcją samolotów.

    W 1913 roku Karl Friedrich Rapp założył firmę Rapp Motorenwerke AG. Trzy lata później przedsiębiorstwo przejął Gustav Otto, producent aeroplanów oraz silników lotniczych i zmienił jego nazwę na Bayerische Flugzeugwerke AG, czyli Bawarskie Zakłady Lotnicze. W 1917 roku firmę przekształcono w spółkę akcyjną Bayerische Motoren Werke GmbH, a kilka miesięcy później dołączył do niej Austriak Franz Josef Popp. To on nadal jej nazwę BMW, która obowiązuje do dziś. Z tamtego okresu pochodzi również obecne logo marki - kręcące się śmigło samolotu na niebieskim tle symbolizującym niebo. Barwy te znajdują się również na fladze Bawarii, w której od początku mieści się siedziba BMW.
    Po pierwszej wojnie światowej produkcja samolotów została w Niemczech zabroniona na mocy Traktatu Wersalskiego. Otto zamknął zakłady lotnicze i przerzucił się na wytwarzanie podzespołów do lokomotyw. W 1919 roku w BMW powstaje również pierwszy projekt motocyklowego silnika. Cztery lata później gotowy jest już cały pojazd na dwóch kółkach, model R32.
    W roku 1928 BMW kupuje markę Dixi produkującą samochody na licencji brytyjskiego Austina Seven, a w roku 1933 powstają pierwsze auta według autorskich projektów niemieckich inżynierów – I6, 327, 328 i 335. W czasie drugiej wojny światowej w fabryce bawarskiej firmy znów wytwarzane są silniki lotnicze, a także motocykle – wszystko na potrzeby armii III Rzeszy.
    Sytuacja BMW po zakończeniu wojny była fatalna – bombardowania niemal doszczętnie zniszczyły zakłady w Monachium. Stanąć na nogi firmie pomogło pozwolenie na przeprowadzanie napraw pojazdów amerykańskiego wojska w mieście Allach. W kolejnych latach wytwarzała ona również części do maszyn rolniczych i rowery, a w roku 1948 wznowiła produkcję motocykli.
    Na początku lat pięćdziesiątych w BMW powstają pierwsze powojenne samochody – modele 501 i 502. W roku 1955 z fabryki w Monachium wyjeżdża Isetta, maleńkie auto na trzech kołach, którego zaskakująco dobre wyniki sprzedaży uratowały kondycję finansową niemieckiej marki. Komercyjnego sukcesu Isetty nie powtórzył na przykład model 507 zaprezentowany w roku 1956.

    Roadster uznawany za motoryzacyjne dzieło sztuki okazał się niewypałem z ekonomicznego punktu widzenia. W 1961 roku marka przedstawiła model 1500, który zapoczątkował jej nową erę ugruntowaną później przez takie auta, jak 2000 CS, czy serie New Sixes i New Class. Te ostatnie stworzyły podwaliny pod obecne nazewnictwo modeli BMW. New Sixes to przodek dzisiejszej serii 3, a New Class – serii 7.
    Na początku lat dziewięćdziesiątych firma rozpoczęła współpracę z Rolls-Roycem, który stał się jej własnością w roku 1998. Wcześniej BMW walczyło o brytyjską markę z Volkswagenem. Dopiero w 2003 roku Bawarczycy nabyli prawa do wzoru charakterystycznej osłony chłodnicy zwieńczonej figurką „Ducha Ekstazy" oraz logo RR. Obecnie do BMW należy również Mini. Firma posiada też prawa do Triumpha wycofanego z rynku w 1984 roku.
    W latach 1994-2000 do BMW należeli także Rover i Land Rover. Pierwsza z marek została sprzedana brytyjskiemu konsorcjum Phoenix Venture Holdings. Land Rover trafił natomiast do koncernu Ford. Od 2005 roku BMW jest właścicielem teamu Formuły 1 BMW-Sauber F1, w którym kierowcą jest pierwszy Polak na torach wyścigowej ekstraklasy, Robert Kubica. Oprócz samochodów niemieckiej marki, sukcesy sportowe odnoszą również motocykle. Maszyny BMW sześciokrotnie wygrywały Rajd Dakar.
    17 stycznia 2014, 17:13 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Celica st202 & w124 coupe – czyli przyjaźń japońsko- niemiecka
    Czyli przyjaźń japońsko- niemiecka
    15 stycznia 2014, 12:03 przez Pawel_z (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne!

    Audi 80 – Witam! Jestem tu nowy, interesuje mnie głównie niemiecka motoryzacja, ale będą się też pojawiały inne marki. Na początek wstawiam piękną Audi 80
    Witam! Jestem tu nowy, interesuje mnie głównie niemiecka motoryzacja, ale będą się też pojawiały inne marki. Na początek wstawiam piękną Audi 80
    14 stycznia 2014, 22:23 przez holkon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volkswagen W12 – Mało osób wie, że takie coś istnieje. 


Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.




Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.
    Mało osób wie, że takie coś istnieje.


    Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

    Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.




    Volkswagen W12 - prototyp sportowego samochodu osobowego zbudowany przez niemiecką firmę Volkswagen przy współpracy z włoską firmą ItalDesign. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 2-drzwiowy roadster. W 1997 użyto jednostki o pojemności 5,6 l W12 lecz w późniejszym czasie motor rozwiercono do pojemności 6,0 l. Moc przenoszona była początkowo na obie osie poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów jednakże przy dalszych modyfikacjach pozostawiono jedynie napęd na oś tylną. W pierwotnej wersji motor dysponował mocą 420 KM (5,6 l) a po modyfikacji rozwiercenia cylindrów oraz dodatkowym zmianą, mocą - 600 KM (6,0 l)

    Nieoficjalny przydomek Volkswagena W12 to Nardo, który wziął się z testów długodystansowych oraz prób bicia rekordów na torze Nardo.
    31 grudnia 2013, 17:10 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Mały German – German Style - niskie, szerokie i czyste w rysunku fury. Tuning z niemiecką finezją i solidnością. Felgi z szerokim rantem, żadnych body kitów i spoilerów. Obniżenie sięga często 10 cm. Charakterystyczne są boser-blick znane jako bad look, usuwanie klamek i znaczków firmowych z karoserii. Modne stały się ostatnio felgi od Porsche, które dodatkowo zostają pochromowane i wypolerowane na lustro. Chromuje się również niektóre części nadwozia takie jak: listwy, ramki okien i lusterka. Modyfikacji poddawane są również silniki które są przeszczepiane z mocniejszych wersji modelu albo inne motory z grupy VW. Cała przestrzeń pod maska jest uporządkowana oraz wypucowana i polakierowana, a nie które części są pochromowane. We wnętrzu jest przeważnie klatka i dwa kubełki obite skóra tak jak całe wnętrze
    German Style - niskie, szerokie i czyste w rysunku fury. Tuning z niemiecką finezją i solidnością. Felgi z szerokim rantem, żadnych body kitów i spoilerów. Obniżenie sięga często 10 cm. Charakterystyczne są boser-blick znane jako bad look, usuwanie klamek i znaczków firmowych z karoserii. Modne stały się ostatnio felgi od Porsche, które dodatkowo zostają pochromowane i wypolerowane na lustro. Chromuje się również niektóre części nadwozia takie jak: listwy, ramki okien i lusterka. Modyfikacji poddawane są również silniki które są przeszczepiane z mocniejszych wersji modelu albo inne motory z grupy VW. Cała przestrzeń pod maska jest uporządkowana oraz wypucowana i polakierowana, a nie które części są pochromowane. We wnętrzu jest przeważnie klatka i dwa kubełki obite skóra tak jak całe wnętrze
    21 grudnia 2013, 18:51 przez Sornii (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Rozwiązanie konkursu - mamy zwycięzców! – Ogłaszam zwycięzców. Po rozmowach z wrzucającymi postanowiliśmy nie brać pod uwagę głosów z Paulem Walkerem. Chyba każdy się zgodzi, że to by nie było za fajne wykorzystać czyjąś śmierć.

Polubienia (7 nagród):
Lista: 
http://motokiller.pl/top/facebook_miesiac

Zwycięzcy: kowalesko861, MagicMan1123, TurboNews, matus952, FireWall, wnucek, adek1997
Ostatni nagrodzony ma 1,9 tys. polubień, kolejna osoba ma 1,7 tys.

Użytkownicy wrzucający regularnie (8 nagród z pominięciem administracji i osób nagrodzonych za polubienia):
http://motokiller.pl/topka/users
mepsfiu, PiereLuigi, xDEMON93x, Norbi97, italianiec, patryko, Chlodny, leady
Ostatnia nagrodzona ma 922 wrzuty, kolejna osoba ma 723 wrzuty

Screena nie zrobiłem - bowiem każdy może zajrzeć i zobaczyć wyniki są jawne - dlatego podaję linki.

Wkrótce zaczynam wysyłkę PW z prośba o adresy - na odpowiedź czekam do 18 grudnia do 23:59 - po tym terminie wysyłam PW do kolejnej osoby z topki użytkowników!


Gratuluję zwycięzcom! Ci, którym się nie udało, a chcą mieć ten kalendarz - można sobie go zakupić. Szczegóły tu:

http://motokiller.pl/128329

Mam nadzieję, że zostaniecie z nami na MotoKiller i nadal będziemy tworzyć tę super stronkę!








Zmiana zasad - ponieważ dochodzą mnie głosy, że nie każdy ma FB - wobec czego obrazki dodajemy na główną jak zawsze - na podstawie mocy. Natomiast nie zmienia się zasada przyznania kalendarzy. Zbieramy polubienia do obrazków już dodanych na główną i 7 osób z największą ilością polubień otrzyma kalendarze). Można rozsyłać obrazek znajomym do polubienia - można prosić o polubienie na forach. Nie wolno tylko wymuszać polubień na MotoKillerze bezpośrednio pod obrazkiem! Mam nadzieję, że ten zapis się spodoba wszystkim.
Minusy mnie nie interesują - i tak główna rozgrywka to polubienia, więc hejterzy mogą sobie odpuścić minusowanie.


Regulamin konkursu (zmieniony i poprawiony)

Konkurs startuje 15 listopada od godziny 0:01

W konkursie wygrają tylko zarejestrowani użytkownicy Motokiller - jest to wymóg - użytkownikowi niezarejestrowanemu nie mam jak wysłać PW. Rejestracja nic nie kosztuje - jest za darmo.

Najpierw kilka słów o nagrodzie - będzie nią 15 sztuk ekskluzywnego kalendarza Motokiller na rok 2014. Dlaczego ekskluzywnego? Bo wyszło go tylko 20 sztuk, ale 5 zostało rozdzielone pomiędzy administrację. Reszta dla Was. Jak wygrać kalendarz? To proste - docenimy osoby, które wrzucają regularnie i takie, które wrzucają dobre materiały. 


Zasady konkursu.

Dodajesz zdjęcia lub filmy do poczekalni. Oceniasz je klikając jest moc i Lubię to! Codziennie 150 - 170 materiałów z największą mocą będzie szła na główną. Pozostałe nie będą mieć szczęścia - nie pójdą na główną. Albo pierwszego dnia się załapią, albo wcale - więc warto wrzucać DOBRE materiały. Od tej pory moc nie będzie miała znaczenia dla konkursu - na wynik będą rzutować tylko polubienia! Dlatego na głównej nie zapominaj polubić obrazków.

Konkurs trwa do 15 grudnia do godziny 23:59 (zgłaszanie materiałów do 14 grudnia do 23:59 - potem jeszcze dzień głosowana) - by każdemu dać szansę. 

W przypadku, gdy nie będzie wystarczająco dużo polubień, pierwszeństwo dodawania materiałów na główną mają filmy, potem dopiero moc obrazka. Dlaczego tak? Bo filmów jest mało, a są fajne i chcę, by ich było jak najwięcej. Oczywiście wszelkie duplikaty będą usuwane, a materiały złośliwie zminusowane, a z dużą ilością polubień i tak znajdą się na głównej, wiec minusowanie możesz sobie odpuścić.
Kalendarza nie będzie można zakupić - tylko wygrać. Dlaczego? Bo wolę je rozdać. I przy okazji nagrodzić 15 osób za wkład na MotoKiller jaki wnoszą.

Obrazki podpisuj zgodne z zasadą poprawnej polszczyzny. Czyli nie pomijaj literek ę ą ś ć. Nie Pisz Każdego Wyrazu Wielka Literą W Opisie - takie materiały będziemy odrzucać bez poprawiania. Będziemy mieć pewnie ponad 700 materiałów do poprawy - więc trochę nam pomóż. Nazwy Własne piszemy poprawnie, czyli Renault Clio, a nie renault clio. BMW a nie Bmw. NIE KRZYCZYMY - tylko w uzasadnionych wypadkach piszemy wielką literą - jak wspomniane BMW. A i jeszcze jedno - niemiecka firma produkująca auta sportowe nazywa się Porsche - serio.


Jak rozdamy kalendarze?

7 szt kalendarzy damy osobom, które przez czas trwania konkursu uzyskają najwięcej polubień (moc nie jest ważna - nie liczy się). http://motokiller.pl/top/facebook_miesiac
8 szt kalendarzy damy osobom ze szczytu tej listy (pomijając adminów i osoby, które otrzymały kalendarze za polubienia). http://motokiller.pl/topka/users (będzie obowiązywać stan listy z 16 grudnia z godziny 00:00 - będzie wtedy zrobiony screen listy).

Obowiązuje zasada - jedna osoba - jeden kalendarz. Więc nawet jeśli będziesz na dwóch listach, to i tak otrzymasz jeden kalendarz. 


Odbiór nagrody:

16 grudnia do zwycięzców wysyłam PW z prośbami o adres do wysyłki. Jeśli nie będę miał adresów do 18 (do godziny 23:59) grudnia - nagroda przepada a 19 grudnia wysyłam PW do następnej osoby z top użytkowników. Te osoby mają 2 dni na odesłanie adresu i tak będę wysyłał, aż wyczerpię całą pulę kalendarzy.

Powodzenia w konkursie.
    Ogłaszam zwycięzców. Po rozmowach z wrzucającymi postanowiliśmy nie brać pod uwagę głosów z Paulem Walkerem. Chyba każdy się zgodzi, że to by nie było za fajne wykorzystać czyjąś śmierć.

    Polubienia (7 nagród):
    Lista:
    http://motokiller.pl/top/facebook_miesiac

    Zwycięzcy: kowalesko861, MagicMan1123, TurboNews, matus952, FireWall, wnucek, adek1997
    Ostatni nagrodzony ma 1,9 tys. polubień, kolejna osoba ma 1,7 tys.

    Użytkownicy wrzucający regularnie (8 nagród z pominięciem administracji i osób nagrodzonych za polubienia):
    http://motokiller.pl/topka/users
    mepsfiu, PiereLuigi, xDEMON93x, Norbi97, italianiec, patryko, Chlodny, leady
    Ostatnia nagrodzona ma 922 wrzuty, kolejna osoba ma 723 wrzuty

    Screena nie zrobiłem - bowiem każdy może zajrzeć i zobaczyć wyniki są jawne - dlatego podaję linki.

    Wkrótce zaczynam wysyłkę PW z prośba o adresy - na odpowiedź czekam do 18 grudnia do 23:59 - po tym terminie wysyłam PW do kolejnej osoby z topki użytkowników!


    Gratuluję zwycięzcom! Ci, którym się nie udało, a chcą mieć ten kalendarz - można sobie go zakupić. Szczegóły tu:

    http://motokiller.pl/128329

    Mam nadzieję, że zostaniecie z nami na MotoKiller i nadal będziemy tworzyć tę super stronkę!








    Zmiana zasad - ponieważ dochodzą mnie głosy, że nie każdy ma FB - wobec czego obrazki dodajemy na główną jak zawsze - na podstawie mocy. Natomiast nie zmienia się zasada przyznania kalendarzy. Zbieramy polubienia do obrazków już dodanych na główną i 7 osób z największą ilością polubień otrzyma kalendarze). Można rozsyłać obrazek znajomym do polubienia - można prosić o polubienie na forach. Nie wolno tylko wymuszać polubień na MotoKillerze bezpośrednio pod obrazkiem! Mam nadzieję, że ten zapis się spodoba wszystkim.
    Minusy mnie nie interesują - i tak główna rozgrywka to polubienia, więc hejterzy mogą sobie odpuścić minusowanie.


    Regulamin konkursu (zmieniony i poprawiony)

    Konkurs startuje 15 listopada od godziny 0:01

    W konkursie wygrają tylko zarejestrowani użytkownicy Motokiller - jest to wymóg - użytkownikowi niezarejestrowanemu nie mam jak wysłać PW. Rejestracja nic nie kosztuje - jest za darmo.

    Najpierw kilka słów o nagrodzie - będzie nią 15 sztuk ekskluzywnego kalendarza Motokiller na rok 2014. Dlaczego ekskluzywnego? Bo wyszło go tylko 20 sztuk, ale 5 zostało rozdzielone pomiędzy administrację. Reszta dla Was. Jak wygrać kalendarz? To proste - docenimy osoby, które wrzucają regularnie i takie, które wrzucają dobre materiały.


    Zasady konkursu.

    Dodajesz zdjęcia lub filmy do poczekalni. Oceniasz je klikając jest moc i Lubię to! Codziennie 150 - 170 materiałów z największą mocą będzie szła na główną. Pozostałe nie będą mieć szczęścia - nie pójdą na główną. Albo pierwszego dnia się załapią, albo wcale - więc warto wrzucać DOBRE materiały. Od tej pory moc nie będzie miała znaczenia dla konkursu - na wynik będą rzutować tylko polubienia! Dlatego na głównej nie zapominaj polubić obrazków.

    Konkurs trwa do 15 grudnia do godziny 23:59 (zgłaszanie materiałów do 14 grudnia do 23:59 - potem jeszcze dzień głosowana) - by każdemu dać szansę.

    W przypadku, gdy nie będzie wystarczająco dużo polubień, pierwszeństwo dodawania materiałów na główną mają filmy, potem dopiero moc obrazka. Dlaczego tak? Bo filmów jest mało, a są fajne i chcę, by ich było jak najwięcej. Oczywiście wszelkie duplikaty będą usuwane, a materiały złośliwie zminusowane, a z dużą ilością polubień i tak znajdą się na głównej, wiec minusowanie możesz sobie odpuścić.
    Kalendarza nie będzie można zakupić - tylko wygrać. Dlaczego? Bo wolę je rozdać. I przy okazji nagrodzić 15 osób za wkład na MotoKiller jaki wnoszą.

    Obrazki podpisuj zgodne z zasadą poprawnej polszczyzny. Czyli nie pomijaj literek ę ą ś ć. Nie Pisz Każdego Wyrazu Wielka Literą W Opisie - takie materiały będziemy odrzucać bez poprawiania. Będziemy mieć pewnie ponad 700 materiałów do poprawy - więc trochę nam pomóż. Nazwy Własne piszemy poprawnie, czyli Renault Clio, a nie renault clio. BMW a nie Bmw. NIE KRZYCZYMY - tylko w uzasadnionych wypadkach piszemy wielką literą - jak wspomniane BMW. A i jeszcze jedno - niemiecka firma produkująca auta sportowe nazywa się Porsche - serio.


    Jak rozdamy kalendarze?

    7 szt kalendarzy damy osobom, które przez czas trwania konkursu uzyskają najwięcej polubień (moc nie jest ważna - nie liczy się). http://motokiller.pl/top/facebook_miesiac
    8 szt kalendarzy damy osobom ze szczytu tej listy (pomijając adminów i osoby, które otrzymały kalendarze za polubienia). http://motokiller.pl/topka/users (będzie obowiązywać stan listy z 16 grudnia z godziny 00:00 - będzie wtedy zrobiony screen listy).

    Obowiązuje zasada - jedna osoba - jeden kalendarz. Więc nawet jeśli będziesz na dwóch listach, to i tak otrzymasz jeden kalendarz.


    Odbiór nagrody:

    16 grudnia do zwycięzców wysyłam PW z prośbami o adres do wysyłki. Jeśli nie będę miał adresów do 18 (do godziny 23:59) grudnia - nagroda przepada a 19 grudnia wysyłam PW do następnej osoby z top użytkowników. Te osoby mają 2 dni na odesłanie adresu i tak będę wysyłał, aż wyczerpię całą pulę kalendarzy.

    Powodzenia w konkursie.
    14 listopada 2013, 20:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (34)
    Źródło:

    Własne

    Kiedy dziewczyna dzwoni i mówi, że jest sama w domu – wszystko nagle staje się niemiecką autostradą
    Wszystko nagle staje się niemiecką autostradą
    3 grudnia 2013, 18:44 przez Maxiking (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Niemiecka trójka – BMW M5, Audi S6, Mercedes-Benz e63 AMG
    BMW M5, Audi S6, Mercedes-Benz e63 AMG
    20 listopada 2013, 19:18 przez Chemikgp (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jeden ze skaradzionych – To już czwarte, z pięciu luksusowych aut, które zostały skradzione z jednego z salonów samochodowych na terenie Berlina. Błyskawiczna realizacja sprawy była możliwa dzięki doskonałej współpracy z funkcjonariuszami z Polsko-Niemieckiego Centrum Współpracy Służb Granicznych, Policyjnych i Celnych w Świecku.

Wczoraj (17.11.13) po południu do dyżurnego włocławskiej komendy wpłynęła telefoniczna informacja, z której wynikało, że stojące na parkingu nietypowe auto może być kradzione. Policjanci potwierdzili tę informację.

Na jednym z parkingów na Osiedlu Południe policjanci ujawnili zaparkowanego bentley’a. Po sprawdzeniu okazało się, że samochód ten jest najprawdopodobniej jednym z pięciu skradzionych z salonu w Berlinie. 

Przypomnijmy: do kradzieży pięciu pojazdów m-ki Bentley doszło kilka dni temu, w nocy z 7/8 listopada, w jednym z salonów na terenie Berlina.

Z ustaleń niemieckich mundurowych wynikało, że luksusowe auta, każdy z nich warty 250 tys. EURO, mogły wjechać na teren Polski. 

Informacja ta natychmiast została przekazana do jednostek policji przez funkcjonariuszy Polsko-Niemieckiego Centrum Współpracy Służb Granicznych, Policyjnych i Celnych w Świecku. Doskonała polsko-niemiecka współpraca dała błyskawiczne efekty.
    To już czwarte, z pięciu luksusowych aut, które zostały skradzione z jednego z salonów samochodowych na terenie Berlina. Błyskawiczna realizacja sprawy była możliwa dzięki doskonałej współpracy z funkcjonariuszami z Polsko-Niemieckiego Centrum Współpracy Służb Granicznych, Policyjnych i Celnych w Świecku.

    Wczoraj (17.11.13) po południu do dyżurnego włocławskiej komendy wpłynęła telefoniczna informacja, z której wynikało, że stojące na parkingu nietypowe auto może być kradzione. Policjanci potwierdzili tę informację.

    Na jednym z parkingów na Osiedlu Południe policjanci ujawnili zaparkowanego bentley’a. Po sprawdzeniu okazało się, że samochód ten jest najprawdopodobniej jednym z pięciu skradzionych z salonu w Berlinie.

    Przypomnijmy: do kradzieży pięciu pojazdów m-ki Bentley doszło kilka dni temu, w nocy z 7/8 listopada, w jednym z salonów na terenie Berlina.

    Z ustaleń niemieckich mundurowych wynikało, że luksusowe auta, każdy z nich warty 250 tys. EURO, mogły wjechać na teren Polski.

    Informacja ta natychmiast została przekazana do jednostek policji przez funkcjonariuszy Polsko-Niemieckiego Centrum Współpracy Służb Granicznych, Policyjnych i Celnych w Świecku. Doskonała polsko-niemiecka współpraca dała błyskawiczne efekty.
    18 listopada 2013, 20:58 przez ~cocaine94 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ratujmy Polską motoryzację! – Nie niemiecką, nie amerykańską, nie chińską ani japońską, ale naszą polską bo przecież tu się urodziliśmy i wychowaliśmy, to dlaczego te piękne samochody mają być zaniedbane? 
weźmy się w garść i zacznijmy coś z tym robić!
    Nie niemiecką, nie amerykańską, nie chińską ani japońską, ale naszą polską bo przecież tu się urodziliśmy i wychowaliśmy, to dlaczego te piękne samochody mają być zaniedbane?
    weźmy się w garść i zacznijmy coś z tym robić!
    31 października 2013, 23:39 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)