Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    Prawie bezchmurne niebo –
    18 sierpnia 2014, 17:09 przez Good_Time (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Mustang – To nie jest rysunek z pierwszego lepszego zdjęcia z Internetu, ta fotografia z której rysowałam ma swoją przeszłość, historię. Mustang aktualnie wygląda o niebo lepiej i jest marzeniem niejednego chłopca.
    To nie jest rysunek z pierwszego lepszego zdjęcia z Internetu, ta fotografia z której rysowałam ma swoją przeszłość, historię. Mustang aktualnie wygląda o niebo lepiej i jest marzeniem niejednego chłopca.
    9 lipca 2014, 23:16 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/EmilkaArt

    Moja Laguna – Jakiś czas temu wrzucałem zdjęcie tyłu, a dziś nadszedł czas na zdjęcie przodu. Czemu tak długo? A bo auto stało u lakiernika (dostawczak cofał i nie widział) i dopiero je odebrałem. Z nowymi lampami wygląda o niebo lepiej!
    Jakiś czas temu wrzucałem zdjęcie tyłu, a dziś nadszedł czas na zdjęcie przodu. Czemu tak długo? A bo auto stało u lakiernika (dostawczak cofał i nie widział) i dopiero je odebrałem. Z nowymi lampami wygląda o niebo lepiej!
    22 czerwca 2014, 22:57 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    fb.com/djmotofoto

    Obecne forum – Jest to skrypt Muut - on nim zarządza i wprowadza dość niezrozumiałe jak dla nas utrudnienia. Postaramy się zreperować to forum na ile się da, ale to będzie tylko tymczasowe łatanie. Czemu tymczasowe? Idzie nowe - lepsze. O niebo lepsze.

Prosimy o chwilę cierpliwości - administracja.
    Jest to skrypt Muut - on nim zarządza i wprowadza dość niezrozumiałe jak dla nas utrudnienia. Postaramy się zreperować to forum na ile się da, ale to będzie tylko tymczasowe łatanie. Czemu tymczasowe? Idzie nowe - lepsze. O niebo lepsze.

    Prosimy o chwilę cierpliwości - administracja.
    9 czerwca 2014, 10:27 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    Niebo –
    15 kwietnia 2014, 22:30 przez jagoda92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda RX7 od Fanów 4 kółek – Kto też uważa że tym malowaniem, i grafiką oszpecili tak ładne auto z tak ładnym pakietem Mazdaspeed? Według mnie jak by przemalowali tylko felgi na jakiś ładny kolorek, rant w polerkę i doprowadzili lakier do lepszego stanu to wyglądała by o niebo lepiej.
    Kto też uważa że tym malowaniem, i grafiką oszpecili tak ładne auto z tak ładnym pakietem Mazdaspeed? Według mnie jak by przemalowali tylko felgi na jakiś ładny kolorek, rant w polerkę i doprowadzili lakier do lepszego stanu to wyglądała by o niebo lepiej.
    4 kwietnia 2014, 23:37 przez egooDH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    E36 – Na zewnątrz wychodzi słońce, jeden mały przycisk na środku konsoli deski rozdzielczej odsłania Ci niebo nad głową i wiesz że to jest TO. W drogę...
    Na zewnątrz wychodzi słońce, jeden mały przycisk na środku konsoli deski rozdzielczej odsłania Ci niebo nad głową i wiesz że to jest TO. W drogę...
    10 marca 2014, 7:44 przez obier (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Historia BMW – Historia BMW 

„Freude am Fahren”, czyli „radość z jazdy” – tak brzmi firmowe motto BMW. Gdyby niemiecka marka chciała reklamować się takim sloganem niecałe sto lat temu, brzmiałby on raczej: „radość z lotu”. Początkowo bowiem zajmowała się produkcją samolotów.

W 1913 roku Karl Friedrich Rapp założył firmę Rapp Motorenwerke AG. Trzy lata później przedsiębiorstwo przejął Gustav Otto, producent aeroplanów oraz silników lotniczych i zmienił jego nazwę na Bayerische Flugzeugwerke AG, czyli Bawarskie Zakłady Lotnicze. W 1917 roku firmę przekształcono w spółkę akcyjną Bayerische Motoren Werke GmbH, a kilka miesięcy później dołączył do niej Austriak Franz Josef Popp. To on nadal jej nazwę BMW, która obowiązuje do dziś. Z tamtego okresu pochodzi również obecne logo marki - kręcące się śmigło samolotu na niebieskim tle symbolizującym niebo. Barwy te znajdują się również na fladze Bawarii, w której od początku mieści się siedziba BMW.
Po pierwszej wojnie światowej produkcja samolotów została w Niemczech zabroniona na mocy Traktatu Wersalskiego. Otto zamknął zakłady lotnicze i przerzucił się na wytwarzanie podzespołów do lokomotyw. W 1919 roku w BMW powstaje również pierwszy projekt motocyklowego silnika. Cztery lata później gotowy jest już cały pojazd na dwóch kółkach, model R32.
W roku 1928 BMW kupuje markę Dixi produkującą samochody na licencji brytyjskiego Austina Seven, a w roku 1933 powstają pierwsze auta według autorskich projektów niemieckich inżynierów – I6, 327, 328 i 335. W czasie drugiej wojny światowej w fabryce bawarskiej firmy znów wytwarzane są silniki lotnicze, a także motocykle – wszystko na potrzeby armii III Rzeszy.
Sytuacja BMW po zakończeniu wojny była fatalna – bombardowania niemal doszczętnie zniszczyły zakłady w Monachium. Stanąć na nogi firmie pomogło pozwolenie na przeprowadzanie napraw pojazdów amerykańskiego wojska w mieście Allach. W kolejnych latach wytwarzała ona również części do maszyn rolniczych i rowery, a w roku 1948 wznowiła produkcję motocykli.
Na początku lat pięćdziesiątych w BMW powstają pierwsze powojenne samochody – modele 501 i 502. W roku 1955 z fabryki w Monachium wyjeżdża Isetta, maleńkie auto na trzech kołach, którego zaskakująco dobre wyniki sprzedaży uratowały kondycję finansową niemieckiej marki. Komercyjnego sukcesu Isetty nie powtórzył na przykład model 507 zaprezentowany w roku 1956. 

Roadster uznawany za motoryzacyjne dzieło sztuki okazał się niewypałem z ekonomicznego punktu widzenia. W 1961 roku marka przedstawiła model 1500, który zapoczątkował jej nową erę ugruntowaną później przez takie auta, jak 2000 CS, czy serie New Sixes i New Class. Te ostatnie stworzyły podwaliny pod obecne nazewnictwo modeli BMW. New Sixes to przodek dzisiejszej serii 3, a New Class – serii 7.
Na początku lat dziewięćdziesiątych firma rozpoczęła współpracę z Rolls-Roycem, który stał się jej własnością w roku 1998. Wcześniej BMW walczyło o brytyjską markę z Volkswagenem. Dopiero w 2003 roku Bawarczycy nabyli prawa do wzoru charakterystycznej osłony chłodnicy zwieńczonej figurką „Ducha Ekstazy" oraz logo RR. Obecnie do BMW należy również Mini. Firma posiada też prawa do Triumpha wycofanego z rynku w 1984 roku.
W latach 1994-2000 do BMW należeli także Rover i Land Rover. Pierwsza z marek została sprzedana brytyjskiemu konsorcjum Phoenix Venture Holdings. Land Rover trafił natomiast do koncernu Ford. Od 2005 roku BMW jest właścicielem teamu Formuły 1 BMW-Sauber F1, w którym kierowcą jest pierwszy Polak na torach wyścigowej ekstraklasy, Robert Kubica. Oprócz samochodów niemieckiej marki, sukcesy sportowe odnoszą również motocykle. Maszyny BMW sześciokrotnie wygrywały Rajd Dakar.
    Historia BMW

    „Freude am Fahren”, czyli „radość z jazdy” – tak brzmi firmowe motto BMW. Gdyby niemiecka marka chciała reklamować się takim sloganem niecałe sto lat temu, brzmiałby on raczej: „radość z lotu”. Początkowo bowiem zajmowała się produkcją samolotów.

    W 1913 roku Karl Friedrich Rapp założył firmę Rapp Motorenwerke AG. Trzy lata później przedsiębiorstwo przejął Gustav Otto, producent aeroplanów oraz silników lotniczych i zmienił jego nazwę na Bayerische Flugzeugwerke AG, czyli Bawarskie Zakłady Lotnicze. W 1917 roku firmę przekształcono w spółkę akcyjną Bayerische Motoren Werke GmbH, a kilka miesięcy później dołączył do niej Austriak Franz Josef Popp. To on nadal jej nazwę BMW, która obowiązuje do dziś. Z tamtego okresu pochodzi również obecne logo marki - kręcące się śmigło samolotu na niebieskim tle symbolizującym niebo. Barwy te znajdują się również na fladze Bawarii, w której od początku mieści się siedziba BMW.
    Po pierwszej wojnie światowej produkcja samolotów została w Niemczech zabroniona na mocy Traktatu Wersalskiego. Otto zamknął zakłady lotnicze i przerzucił się na wytwarzanie podzespołów do lokomotyw. W 1919 roku w BMW powstaje również pierwszy projekt motocyklowego silnika. Cztery lata później gotowy jest już cały pojazd na dwóch kółkach, model R32.
    W roku 1928 BMW kupuje markę Dixi produkującą samochody na licencji brytyjskiego Austina Seven, a w roku 1933 powstają pierwsze auta według autorskich projektów niemieckich inżynierów – I6, 327, 328 i 335. W czasie drugiej wojny światowej w fabryce bawarskiej firmy znów wytwarzane są silniki lotnicze, a także motocykle – wszystko na potrzeby armii III Rzeszy.
    Sytuacja BMW po zakończeniu wojny była fatalna – bombardowania niemal doszczętnie zniszczyły zakłady w Monachium. Stanąć na nogi firmie pomogło pozwolenie na przeprowadzanie napraw pojazdów amerykańskiego wojska w mieście Allach. W kolejnych latach wytwarzała ona również części do maszyn rolniczych i rowery, a w roku 1948 wznowiła produkcję motocykli.
    Na początku lat pięćdziesiątych w BMW powstają pierwsze powojenne samochody – modele 501 i 502. W roku 1955 z fabryki w Monachium wyjeżdża Isetta, maleńkie auto na trzech kołach, którego zaskakująco dobre wyniki sprzedaży uratowały kondycję finansową niemieckiej marki. Komercyjnego sukcesu Isetty nie powtórzył na przykład model 507 zaprezentowany w roku 1956.

    Roadster uznawany za motoryzacyjne dzieło sztuki okazał się niewypałem z ekonomicznego punktu widzenia. W 1961 roku marka przedstawiła model 1500, który zapoczątkował jej nową erę ugruntowaną później przez takie auta, jak 2000 CS, czy serie New Sixes i New Class. Te ostatnie stworzyły podwaliny pod obecne nazewnictwo modeli BMW. New Sixes to przodek dzisiejszej serii 3, a New Class – serii 7.
    Na początku lat dziewięćdziesiątych firma rozpoczęła współpracę z Rolls-Roycem, który stał się jej własnością w roku 1998. Wcześniej BMW walczyło o brytyjską markę z Volkswagenem. Dopiero w 2003 roku Bawarczycy nabyli prawa do wzoru charakterystycznej osłony chłodnicy zwieńczonej figurką „Ducha Ekstazy" oraz logo RR. Obecnie do BMW należy również Mini. Firma posiada też prawa do Triumpha wycofanego z rynku w 1984 roku.
    W latach 1994-2000 do BMW należeli także Rover i Land Rover. Pierwsza z marek została sprzedana brytyjskiemu konsorcjum Phoenix Venture Holdings. Land Rover trafił natomiast do koncernu Ford. Od 2005 roku BMW jest właścicielem teamu Formuły 1 BMW-Sauber F1, w którym kierowcą jest pierwszy Polak na torach wyścigowej ekstraklasy, Robert Kubica. Oprócz samochodów niemieckiej marki, sukcesy sportowe odnoszą również motocykle. Maszyny BMW sześciokrotnie wygrywały Rajd Dakar.
    17 stycznia 2014, 17:13 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak utrudnić człowiekowi życie – Tak oto wygląda wjazd do mojego garażu. Wokoło murki, wjazd o sporym nachyleniu. A wszystko już od początków budowania domu (40 lat temu). Na koniec położyli nowy asfalt i wszystko jeszcze się podniosło. Wyjeżdżając z garażu ledwo co widać po bokach, a przed sobą kawałek dachu sąsiadów i niebo. Wjazdy do garażu jeszcze gorsze, w zimę wjechać do garażu?  Można sobie pomarzyć.
    Tak oto wygląda wjazd do mojego garażu. Wokoło murki, wjazd o sporym nachyleniu. A wszystko już od początków budowania domu (40 lat temu). Na koniec położyli nowy asfalt i wszystko jeszcze się podniosło. Wyjeżdżając z garażu ledwo co widać po bokach, a przed sobą kawałek dachu sąsiadów i niebo. Wjazdy do garażu jeszcze gorsze, w zimę wjechać do garażu? Można sobie pomarzyć.
    14 grudnia 2013, 9:43 przez tobi3776 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    To co lubię, czyli detailing.
    Autko (nawet taki Chevrolet) po włożeniu w nie odrobiny serca i pracy wygląda o niebo lepiej niż usyfiony "SuperCar".
    11 grudnia 2013, 3:19 przez Tymon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)