Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    W pewnym słowa znaczeniu... – ...po prostu niebo
    ...po prostu niebo
    26 marca 2013, 16:24 przez Grzesio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Daihatsu Charade 4x4 – DTR-y Są Wszędzie


http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=4195


Więc mam G112 czyli 4x4

Gdy kupiłem samochód był dość zaniedbany, bo długo stał nieużywany.
myślałem że szybciej pójdzie mi przywrócenie go do stanu używalności ale ze względu na brak finansów rozłożyło się to bardzo w czasie.
ale na reszcie jeździ!

W mojej na razie zrobiłem tyle:
na początek wymontowałem instalacje gazowa( profanacja w rajdówce) 
wywaliłem silnik ( był 1.3 padaka )
wstawiłem nowe progi, nadkola i kawałek tyłu auta
spawałem zgrzewy na karoserii i przede wszystkim na kielichach.
wstawiłem silnik 1.6 od Applausa 132tys przebiegu, ale nie wiem czy to był dobry pomysł, zwłaszcza, że nie wiem tak na prawdę która to była wersja silnika, mam nadzieję że to nie ta 90km :/
sprzęgło od applausa.
sprawdziłem i właściwie od początku złożyłem układ hamulcowy.( nowe (używane, ale o niebo lepsze tarcze z przodu, klocki i tłoczki ) z tyłu nowe-używane bębny i szczęki)
cała jest oczywiście wybebeszona ( sama blacha i kokpit przedni 
chłodnica od applausa
wstawione kubełki mirco i pasy 3 punktowe schroth
rozpórka z przodu na górze od GTti i dolna oryginalna.
z przodu atrapa Gtti (ale raczej zdjemę bo po pierwszych "testach wychodzi że słabo chłodzi:P  ta taka srebrna ładna:)
jest zderzak GTti tylko w nie najlepszym stanie więc oddam do renowacji a na razie zwykły od g100 ( ale to ma jeździć a nie wyglądać 
kolektor bez kata
wydech.... na razie tylko środkowy:) była sama rurka ( ale to ryczy!!!!!!! WoW ! ) ale na miasto się nie nadawała.
Aluski 14` na asfalt. 
nie wiem co jeszcze..... jak sobie przypomnę to dopisze:)

Na razie autko jest w trzech kolorach:)czarna karoseria, czerwone elementy wstawione, w miejsce rdzy, no i maska granatowa, bo kupiłem bez maski a teraz druga poszła do małych przeróbek:)

to w sumie nie jest moja pierwsza charada ( ale pierwsza zarejestrowana na mnie ! ). miałem g30 1.0 turbo, ale krótko - tak tylko jako 1 auto.
modele G1xx uwielbiam!
jeździłem też pół roku G200 w automacie ale .... automat... bez komentarza.

No trochę się rozpisałem, ale jest o czym:)
mam nadzieje że znajdę tu na forum trochę dobrych rad:)
mam trochę pomysłów i części, więc może coś z tego będzie...
na razie autko w wazie testów mam nadzieje, że jak zdążę to wystartuje.


_________________
Wojtek W CHARADE 4X4
http://www.automobilklub.org
http://www.wwz15.orangespace.pl/
    DTR-y Są Wszędzie


    http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=4195


    Więc mam G112 czyli 4x4

    Gdy kupiłem samochód był dość zaniedbany, bo długo stał nieużywany.
    myślałem że szybciej pójdzie mi przywrócenie go do stanu używalności ale ze względu na brak finansów rozłożyło się to bardzo w czasie.
    ale na reszcie jeździ!

    W mojej na razie zrobiłem tyle:
    na początek wymontowałem instalacje gazowa( profanacja w rajdówce)
    wywaliłem silnik ( był 1.3 padaka )
    wstawiłem nowe progi, nadkola i kawałek tyłu auta
    spawałem zgrzewy na karoserii i przede wszystkim na kielichach.
    wstawiłem silnik 1.6 od Applausa 132tys przebiegu, ale nie wiem czy to był dobry pomysł, zwłaszcza, że nie wiem tak na prawdę która to była wersja silnika, mam nadzieję że to nie ta 90km :/
    sprzęgło od applausa.
    sprawdziłem i właściwie od początku złożyłem układ hamulcowy.( nowe (używane, ale o niebo lepsze tarcze z przodu, klocki i tłoczki ) z tyłu nowe-używane bębny i szczęki)
    cała jest oczywiście wybebeszona ( sama blacha i kokpit przedni
    chłodnica od applausa
    wstawione kubełki mirco i pasy 3 punktowe schroth
    rozpórka z przodu na górze od GTti i dolna oryginalna.
    z przodu atrapa Gtti (ale raczej zdjemę bo po pierwszych "testach wychodzi że słabo chłodzi:P ta taka srebrna ładna:)
    jest zderzak GTti tylko w nie najlepszym stanie więc oddam do renowacji a na razie zwykły od g100 ( ale to ma jeździć a nie wyglądać
    kolektor bez kata
    wydech.... na razie tylko środkowy:) była sama rurka ( ale to ryczy!!!!!!! WoW ! ) ale na miasto się nie nadawała.
    Aluski 14` na asfalt.
    nie wiem co jeszcze..... jak sobie przypomnę to dopisze:)

    Na razie autko jest w trzech kolorach:)czarna karoseria, czerwone elementy wstawione, w miejsce rdzy, no i maska granatowa, bo kupiłem bez maski a teraz druga poszła do małych przeróbek:)

    to w sumie nie jest moja pierwsza charada ( ale pierwsza zarejestrowana na mnie ! ). miałem g30 1.0 turbo, ale krótko - tak tylko jako 1 auto.
    modele G1xx uwielbiam!
    jeździłem też pół roku G200 w automacie ale .... automat... bez komentarza.

    No trochę się rozpisałem, ale jest o czym:)
    mam nadzieje że znajdę tu na forum trochę dobrych rad:)
    mam trochę pomysłów i części, więc może coś z tego będzie...
    na razie autko w wazie testów mam nadzieje, że jak zdążę to wystartuje.


    _________________
    Wojtek W CHARADE 4X4
    http://www.automobilklub.org
    http://www.wwz15.orangespace.pl/
    28 października 2012, 8:47 przez wimac10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Niebo gwiaździste –
    20 sierpnia 2012, 14:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Całe życie bokiem  LEGENDĄ – To dopiero 7-me Niebo
    To dopiero 7-me Niebo
    28 lipca 2012, 19:31 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak wygląda niebo!! – CORVETTE ZX-1 and sexi girl
    CORVETTE ZX-1 and sexi girl
    18 maja 2012, 22:12 przez lenardzik6 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Autka – 4 supry + vette z tyłu.jakieś samochodowe niebo ;)
    4 supry + vette z tyłu.jakieś samochodowe niebo ;)
    14 kwietnia 2012, 16:17 przez filip (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niebo czy piekło? KONKURS – Tylko trochę kolejność się pomieszała
    Tylko trochę kolejność się pomieszała
    14 kwietnia 2012, 8:00 przez What (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tylko przez sporą część filmu widać niebo.
    16 marca 2012, 21:33 przez avemotoryzacja (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Być tam gdzie niebo styka się z ziemią. –
    17 marca 2012, 18:32 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Koenigsegg Agera – Jeśli Ty też uważasz, że Bugatti Veyron to przereklamowane (Drogie, paliwożerne [124l/100Km przy V-max] i brzydkie) auto, a Koenigsegg Agera jest o niebo lepsze to klikaj na moc! Lubię To też można klikać!
Auto zbudowane zostało w celu pobicia rekordu najszybszego samochodu produkowanego seryjnie.
Jego 4,7-litrowy motor V8 potrafi osiągnąć 910 KM mocy (przy 6850 obr./min.) i 1100 Nm momentu obrotowego (przy 5100 obr./min.). Agera przyspiesza do 100 km/h w 3,1 s, natomiast do 200 km/h - w 8,9 s. Prędkość maksymalna to ponad 390 km/h. Istnieje również wersja zmodyfikowana, Agera R, przedstawiona w 2011 r, osiągająca 1115 KM.
    Jeśli Ty też uważasz, że Bugatti Veyron to przereklamowane (Drogie, paliwożerne [124l/100Km przy V-max] i brzydkie) auto, a Koenigsegg Agera jest o niebo lepsze to klikaj na moc! Lubię To też można klikać!
    Auto zbudowane zostało w celu pobicia rekordu najszybszego samochodu produkowanego seryjnie.
    Jego 4,7-litrowy motor V8 potrafi osiągnąć 910 KM mocy (przy 6850 obr./min.) i 1100 Nm momentu obrotowego (przy 5100 obr./min.). Agera przyspiesza do 100 km/h w 3,1 s, natomiast do 200 km/h - w 8,9 s. Prędkość maksymalna to ponad 390 km/h. Istnieje również wersja zmodyfikowana, Agera R, przedstawiona w 2011 r, osiągająca 1115 KM.
    16 lutego 2012, 13:49 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)