Szukaj
Znalazłem 1000 takich materiałów
Na początek Abarth Grande Punto.
Uroczy kropek z 1.4 T-jet, hamulcami Brembo i sympatycznym wnętrzem. Bardzo ciekawe ustrojstwo z potencjałem.
Link macie na samym dole
14 plusów, żeby wejść na top1
Jedyne co robią "odwiedzający" stronę to z przyzwyczajenia scrolluja w dol.
Charakterek próbuje podejmować dyskusje w postach ale dalej nic.
Zero komentarzy zero życia na MK.
PS: Admin wrzuć na główną. Taka kontrowersyjna sytuacja może sprowokuje kogoś do zainteresowania. Bo od miesięcy nie widziałem tu żadnych komentarzy.
honda civic hb v gen 94 rok
Body-kit:
- pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
- dokładka backyard
- lusterka F1 style
- tylnia burta usdm laminat
- owiewki szyb heko
- nakładki progów z vi gena
- usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
- usunięcie listew bocznych
- pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
- oem chlapacze na tył
- lotka BYS
Wnętrze:
- czarne wnętrze z wersji noblesse,
- oem podłokietnik,
- czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
- czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
- oem dywaniki civic
- wypinka kierownicy
- nakładki na pedały mugen
- zegary honda s2000
- obszycie podsufitki alcantarą na czarno
- kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
- boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- gałka skunk2
- pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
- pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą
Silnik:
- pełny clean pod maską
- swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
- pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
- chromowanie śrub silnika i osprzętu
- kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
- przeniesienie akumulatora do bagażnika
- przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
- magnetyczne korki oleju
- mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
- washersy czarne password jdm
- gruba chłodnica wody
(na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)
Układ dolotowy:
- parówa carbon dexcraft
Układ wydechowy:
- kolektor bisimoto
- wywalenie katalizatora
- pełen przelot 2,16"
- shotgun
Elektryka:
- elektryczny szyberdach
- elektryczne szyby
Elektronika:
- seria,
Oświetlenie:
- clear black plus soczewki bixenon
- xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
- ambery
- fogi zółte
- lampy tył red white usdm
- płaskie kierunki boczne
Układ hamulcowy:
- swap tarcz przód na 262mm
- swap tarcz na tył 242mm
- stalowy oplot na tył
- pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu
Układ napędowy:
- seria
Zawieszenie:
- gwint TA plus sprężyny z coiloverów
- skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
- skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
- custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
- przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
- w pełni customowe zwrotnice
- wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
- custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,
Car-audo:
- głośniki sony xplode
- radio 2 din
Link do fan page na fb:
https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
"Powoli nabieram pewności siebie, choć to nie łatwe. Każdy dzień był w pewnym sensie pierwszym razem. Różne opony i ustawienia. Ten dzień też był pełen nauki.
Zespół jest bardzo przyjazny. Dziękuję im za możliwość bycia tu. Dla mnie to ważne, abym mógł odpowiedzieć sobie na wiele pytań. Chłopaki są zmęczeni po długim sezonie, ale atmosfera w garażu była bardzo miła.
Przejechałem tylko pół dnia. To coś innego niż normalny test, w którym można przeanalizować sprawy. Zastanowić się, co dalej. Wysiadłem o 15 i miałem 15 minut przerwy.
Co dalej? Po testach jadę do domu...
Przejechałem dużo okrążeń to był produktywny dzień i czekam na jutro. Pewność rosła z okrążenia na okrążenie, ale pojawiła się szybko i mogłem od razu zacząć testy. Dobrze będzie mieć trochę przerwy i przygotować się na jutro.
Rytm i tempo były dobre. Dałoby się coś poprawić w aucie, ale to dzień Pirelli, więc nie można było dotykać samochodu.
Mimo to był to udany dzień i dużo nauki.
Tym razem dostałem możliwość od Williamsa i jestem im bardzo wdzięczny.
Mialem powiedzieć, że było długi, ale nie był. Spędziłem 6 godzin w samochodzie. To mój drugi raz w aucie z sezonu 2017. Mogłem trochę użyć doświadczeń z Renault. Starałem się jak najwiecej nauczyć na tych stu okrążeniach.
Moje podejście nie zmieniło się przez ostatnich 6 miesięcy. Korzystam z każdej okazji, aby się uczyć nowej f1. Nowych samochodów, ustawień, opon.
Miałem pewność i większej bym nie oczekiwał osoby, która pierwszy raz wsiada do samochodu.
Nie prowadzę w stu procentach lewą ręką. Ciężko byłoby jechać jedną ręką. Nie jestem w stu procentach sprawny, to widać. Jestem jednak mile zaskoczony jak poszły te testy i jak reagował mój organizm, ale nie leżałem w domu przez 6 miesięcy. Szykowałem się i jestem zadowolony z mojego przygotowania fizycznego. Siedem lat temu łatwiej byłoby wskoczyć do samochodu, ale teraz wiele się zmieniło. Musze się ich nauczyć. Zaczynam niemal od zera, ale jeśli dostanę jeszcze okazję, szybko się nauczę. Moje doświadczenie z poprzednich lat pozwala się szybciej uczyć, ale było to prawie jak pierwszy dzień w szkole.
Zespół był zadowolony z moich długich przejazdów tak, jak wcześniej. Ale zawsze można się czegoś więcej nauczyć.
Starałem się pomóc także zespołowi.
Co przyniesie przyszłość, nie wiem...
jeśli nic dalej się nie stanie i tak będę szczęśliwy. Było warto. Jeśli to dopiero start, to był to dobry początek."