Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Olej do wyczynowych silników - co polecamy? – Pytanie tytułowe u mnie stosowany motul widoczny na zdjęciu.
    Pytanie tytułowe u mnie stosowany motul widoczny na zdjęciu.
    Fiesta 1.7 VCT & Senda & Focus ST170 –
    6 czerwca 2015, 12:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Fiesta 1.7 VCT – Takie tam podczas sobotniej przejażdżki.
    Takie tam podczas sobotniej przejażdżki.
    14 lutego 2015, 19:22 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ford Fiesta 1.7 VCT – Efekt końcowy po ponad 7 miesiącach pracy.
Taka mała niepozorna pchełka. 
Po remoncie blacharskim, swapie z 1.25 na 1.7 VCT z Pumy i polakierowaniu wygląda tak. Z wyglądu zewnętrznego dostała tylko inne felgi i klamki zostały polakierowane pod kolor nadwozia. Największe zmiany są pod maską... 1.7+ nowe sportowe wałki rozrządu, dolot ze zderzaka, podniesienie ciśnienia pompy paliwa o 0,3 bara i mapowanie. Wydech seria.
142KM/171NM
    Efekt końcowy po ponad 7 miesiącach pracy.
    Taka mała niepozorna pchełka.
    Po remoncie blacharskim, swapie z 1.25 na 1.7 VCT z Pumy i polakierowaniu wygląda tak. Z wyglądu zewnętrznego dostała tylko inne felgi i klamki zostały polakierowane pod kolor nadwozia. Największe zmiany są pod maską... 1.7+ nowe sportowe wałki rozrządu, dolot ze zderzaka, podniesienie ciśnienia pompy paliwa o 0,3 bara i mapowanie. Wydech seria.
    142KM/171NM
    20 grudnia 2014, 16:52 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    Mój czarny kociak. Mam nadzieje że się spodoba – Ford Puma 1.7 VCT, moc 130 koni w tak lekkim samochodzie potrafi dużo zrobić.
    Ford Puma 1.7 VCT, moc 130 koni w tak lekkim samochodzie potrafi dużo zrobić.
    2 stycznia 2014, 17:40 przez Puma1_7 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Z cyklu "jak wszyscy to i ja" – Mój Ford Puma

Puma 1.7 VCT
Pojemność skokowa: 1679 cm³
Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
Maks. moment obrotowy: 157 Nm przy 4500 obr/min, 85% maksymalnego momentu dostępne od 2000 obr/min
Tuleje niklowo-krzemowe o obniżonym tarciu
Zmienne fazy rozrządu VCT

Osiągi:
Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,2 s
Prędkość maksymalna: 204 km/h
Średnie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km
Stosunek mocy do masy: 0,119 KM/kg


125KM przy masie 1010kg robi z niego małą wyścigówkę

Podoba się?
    Mój Ford Puma

    Puma 1.7 VCT
    Pojemność skokowa: 1679 cm³
    Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
    Maks. moment obrotowy: 157 Nm przy 4500 obr/min, 85% maksymalnego momentu dostępne od 2000 obr/min
    Tuleje niklowo-krzemowe o obniżonym tarciu
    Zmienne fazy rozrządu VCT

    Osiągi:
    Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,2 s
    Prędkość maksymalna: 204 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km
    Stosunek mocy do masy: 0,119 KM/kg


    125KM przy masie 1010kg robi z niego małą wyścigówkę

    Podoba się?
    2 grudnia 2012, 10:21 przez DamianeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Ładny tyłeczek? – Mój ford Puma 1.7 VCT
125KM
Po delikatnych przeróbkach 
Podoba się?
    Mój ford Puma 1.7 VCT
    125KM
    Po delikatnych przeróbkach
    Podoba się?
    24 listopada 2012, 17:38 przez DamianeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne


    1