Szukaj
Znalazłem 7 takich materiałów
Taka mała niepozorna pchełka.
Po remoncie blacharskim, swapie z 1.25 na 1.7 VCT z Pumy i polakierowaniu wygląda tak. Z wyglądu zewnętrznego dostała tylko inne felgi i klamki zostały polakierowane pod kolor nadwozia. Największe zmiany są pod maską... 1.7+ nowe sportowe wałki rozrządu, dolot ze zderzaka, podniesienie ciśnienia pompy paliwa o 0,3 bara i mapowanie. Wydech seria.
142KM/171NM
Puma 1.7 VCT
Pojemność skokowa: 1679 cm³
Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
Maks. moment obrotowy: 157 Nm przy 4500 obr/min, 85% maksymalnego momentu dostępne od 2000 obr/min
Tuleje niklowo-krzemowe o obniżonym tarciu
Zmienne fazy rozrządu VCT
Osiągi:
Przyśpieszenie 0-100km/h: 9,2 s
Prędkość maksymalna: 204 km/h
Średnie zużycie paliwa: 7,4 l/100 km
Stosunek mocy do masy: 0,119 KM/kg
125KM przy masie 1010kg robi z niego małą wyścigówkę
Podoba się?
1
« poprzednia 1 następna »