Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 131 takich materiałów
    Ford Mustang - legenda amerykańskiej motoryzacji.
    Swoją legendę Grzesiek kupił przez przypadek.
    Sprzedał właśnie Hondę Integrę i zachciało mu się "normalnego" samochodu, który miał być funkcjonalny i palić w rozsądnych granicach. Jak widać nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli, ale akurat w tym przypadku wyszło to na lepsze. Jego Mustanga napędza 4 litrowy silnik V6, a wszystko spięte jest pięciostopniową automatyczną skrzynią biegów.Jeszcze rok temu można było zobaczyć go na amerykańskich ulicach, a dziś?

    foto: https://www.flickr.com/photos/karolczernecki/sets/72157656721243731

    Music:
    Mako- Ghosts cinematic
    3 sierpnia 2015, 13:00 przez Caro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Downsizing na dobre zagościł w motoryzacji, ostatnio nawet Toyota już się złamała tworząc 1.2T. A żywotność silnika? Nikt o niej nie myśli...
    2 sierpnia 2015, 20:15 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Honda Civic Coupe V – Począwszy od tego samochodu (nie mam na myśli konkretnego powyższego zdjęcia), zaczęło mnie ciągnąć do motoryzacji, 10 lat temu. 
Dzisiaj nadal bym przygarnął, nawet seryjne 1.5L 101 KM.
    Począwszy od tego samochodu (nie mam na myśli konkretnego powyższego zdjęcia), zaczęło mnie ciągnąć do motoryzacji, 10 lat temu.
    Dzisiaj nadal bym przygarnął, nawet seryjne 1.5L 101 KM.
    GTA – I nie mam na myśli gry komputerowej.
    I nie mam na myśli gry komputerowej.
    To już jest koniec – Bugatti po 10 latach zakończył produkcje Veyrona. Egzemplarz nr 450, LaFinale, zadebiutuje na tegorocznych targach w Genewie, wraz z pierwszym wyprodukowanym Veyronem. Jego żywot trwał 10 lat, w których przeprowadzono facelifting i zwiększono moc. Ten model wzbudza różne opinie: niektórzy uważają go za brzydki, bezsensowny samochód, dla innych jest szczytem marzeń, jedni krytykują go za przeciętne właściwości jezdne, inni go podziwiają za jego osiągi. Nieważne co kto myśli, ten samochód zapisze się w historii, jako pierwszy drogowy samochód, który przekroczył "barierę" 400 km/h, najpierw z rekordem 407 km/h, następnie z 431 km/h. Spełnia też wymagania Ferdinanda Piëch, który obiecał, że Veyron będzie miał ponad 1000 KM i będzie przyśpieszał do 100 km/h w 2.5 s.
    Bugatti po 10 latach zakończył produkcje Veyrona. Egzemplarz nr 450, LaFinale, zadebiutuje na tegorocznych targach w Genewie, wraz z pierwszym wyprodukowanym Veyronem. Jego żywot trwał 10 lat, w których przeprowadzono facelifting i zwiększono moc. Ten model wzbudza różne opinie: niektórzy uważają go za brzydki, bezsensowny samochód, dla innych jest szczytem marzeń, jedni krytykują go za przeciętne właściwości jezdne, inni go podziwiają za jego osiągi. Nieważne co kto myśli, ten samochód zapisze się w historii, jako pierwszy drogowy samochód, który przekroczył "barierę" 400 km/h, najpierw z rekordem 407 km/h, następnie z 431 km/h. Spełnia też wymagania Ferdinanda Piëch, który obiecał, że Veyron będzie miał ponad 1000 KM i będzie przyśpieszał do 100 km/h w 2.5 s.
    Tak umierają weterani – Zdjęcia wykonałem w połowie Lutego na jednym z parkingów policyjnych. Dokładnej lokalizacji podać nie mogę. Obraz niedoskonałości systemu prawnego w Polsce. Niektóre z samochodów stojących tam przyjechały na parking w latach 90tych. 
Niestety pojazdów nie można ani odkupić, ani wymontować jakichkolwiek części, nawet tych, co stoją tam od lat 90tych, ponieważ "właściciel kiedyś się może znaleźć", co wiąże się z tym, że kawał historii motoryzacji w najbliższych latach pójdzie na żyletki.
Na parkingu znajduje się:
-Około 20-25 sztuk fiatów 126p (dużo jeszcze z małym licznikiem i chromowanymi zderzakami)
-Kilka sztuk polonezów "Borewiczów" w tym jeden w stanie praktycznie idealnym jak na swój wiek - ten zielony
-Kilka sztuk fiatów 125p (w tym kilka w wersji kombi
-żuk
-zastava 1100
-Opel kadett gsi z elektronicznym wyświetlaczem
-Kilka skód 105/120
-vw garbus
Oraz wiele innych ciekawych samochodów.
Dla wszystkich, którzy myślą, że jak klikną turbodziure, to jakoś pomoże te auta przywrócić do życia albo myśli, że zawalczy z systemem - nie, to tak nie działa.
    Zdjęcia wykonałem w połowie Lutego na jednym z parkingów policyjnych. Dokładnej lokalizacji podać nie mogę. Obraz niedoskonałości systemu prawnego w Polsce. Niektóre z samochodów stojących tam przyjechały na parking w latach 90tych.
    Niestety pojazdów nie można ani odkupić, ani wymontować jakichkolwiek części, nawet tych, co stoją tam od lat 90tych, ponieważ "właściciel kiedyś się może znaleźć", co wiąże się z tym, że kawał historii motoryzacji w najbliższych latach pójdzie na żyletki.
    Na parkingu znajduje się:
    -Około 20-25 sztuk fiatów 126p (dużo jeszcze z małym licznikiem i chromowanymi zderzakami)
    -Kilka sztuk polonezów "Borewiczów" w tym jeden w stanie praktycznie idealnym jak na swój wiek - ten zielony
    -Kilka sztuk fiatów 125p (w tym kilka w wersji kombi
    -żuk
    -zastava 1100
    -Opel kadett gsi z elektronicznym wyświetlaczem
    -Kilka skód 105/120
    -vw garbus
    Oraz wiele innych ciekawych samochodów.
    Dla wszystkich, którzy myślą, że jak klikną turbodziure, to jakoś pomoże te auta przywrócić do życia albo myśli, że zawalczy z systemem - nie, to tak nie działa.