Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 184 takie materiały
    Nissan 200SX s13 94r. – Nissan 200SX s13 94r.
Silnik: SR20DET
Moc: 350 KM
Moment obrotowy: 400 Nm

Modyfikacje silnika:
swap SR20DET
IC + orurowanie
przelotowy 3” układ wydechowy
tłumik końcowy MAGNAFLOW
filrt stożkowy Apexi
turbo Garett GT28RS
kolektor wydechowy „baran”
większa chłodnica wody
A'pexi turbo timer
sterowanie / ECU Master
pompa paliwa Walbro 255

Modyfikacje ukł. napędowego:
zacieśniony dyferencjał
sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
teflonowa poduszka skrzyni biegów

Modyfikacje wnętrza:
fotel kubełkowy BRIDE
pasy 3” , 4-ro punktowe
kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
odelżone wnętrze

Modyfikacje układu hamulcowego:
Spin Turn Knob

Modyfikacje zawieszenia:
amortyzatory XYZ Drift
rozpórka tylnia Cusco
rozpórka przednia Tanabe
dystanse 75cm oraz 45cm

Modyfikacje układu kierowniczego:
powiększony kąt skrętu kół

Modyfikacje elementów zewnętrznych
body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
maska laminat
17'' alufelgi (Brock , BBS)
    Nissan 200SX s13 94r.
    Silnik: SR20DET
    Moc: 350 KM
    Moment obrotowy: 400 Nm

    Modyfikacje silnika:
    swap SR20DET
    IC + orurowanie
    przelotowy 3” układ wydechowy
    tłumik końcowy MAGNAFLOW
    filrt stożkowy Apexi
    turbo Garett GT28RS
    kolektor wydechowy „baran”
    większa chłodnica wody
    A'pexi turbo timer
    sterowanie / ECU Master
    pompa paliwa Walbro 255

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    zacieśniony dyferencjał
    sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
    teflonowa poduszka skrzyni biegów

    Modyfikacje wnętrza:
    fotel kubełkowy BRIDE
    pasy 3” , 4-ro punktowe
    kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
    dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
    odelżone wnętrze

    Modyfikacje układu hamulcowego:
    Spin Turn Knob

    Modyfikacje zawieszenia:
    amortyzatory XYZ Drift
    rozpórka tylnia Cusco
    rozpórka przednia Tanabe
    dystanse 75cm oraz 45cm

    Modyfikacje układu kierowniczego:
    powiększony kąt skrętu kół

    Modyfikacje elementów zewnętrznych
    body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
    poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
    maska laminat
    17'' alufelgi (Brock , BBS)
    25 lipca 2013, 12:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 200sx s14 – Nissan 200sx s14
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM

Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer:  EGT, OiL Temp, Boost.

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift

Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR

Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
    Nissan 200sx s14
    Silnik: SR20DET
    Moc: 370 KM

    Modyfikacje silnika:
    kute Korbowody Eagle
    kute Tłoki JE Pistons
    uszczelka głowicy Cosworth
    śruby głowicy ARP
    śruby podpór wału ARP
    orurowanie custom by ProjectXs
    filtr powietrza Pipercross
    BOV Blitz
    koło pasowe Unorthodox Racing
    turbosprężarka Garrett gt2871r
    downpipe 3" XsPower
    kompletny układ wydechowy HKS Silence
    kolektor wydechowy XsPower
    regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

    Modyfikacje elektroniki:
    sterowanie: EcuMaster DET II
    wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
    tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
    klocki hamulcowe EBC Red Stuff
    tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    6-palczasty spiek XTD
    Short shifter

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane D2 Drift

    Modyfikacje karoserii:
    karoseria obspawana punktowo
    konwersja na model s14a body kit AutoR

    Modyfikacje wnętrza:
    6-punktowe pasy szelkowe Nismo
    klatka bezpieczeństwa
    fotele kubełkowe Bride
    24 lipca 2013, 9:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Shortshifter - kolejny mod do poczciwej fiesciny – Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem. 



1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię? 
Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji? 
Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm! 

[b]3) Budżet? 
Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy. 

4) Co jest potrzebne? 
Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka: 

- klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy) 
- nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii) 
- torx T40 (boczne trzymadełka lewarka) 
- kombinerki do zdjęcia osłony termicznej 

Do wykonania shortshifta przede wszystkim: 

- spawarka 
- szlifierka 
- kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm 
- kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm. 
- coś do mierzenia typu linijka
    Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem.



    1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię?
    Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

    2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji?
    Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm!

    [b]3) Budżet?
    Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy.

    4) Co jest potrzebne?
    Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka:

    - klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy)
    - nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii)
    - torx T40 (boczne trzymadełka lewarka)
    - kombinerki do zdjęcia osłony termicznej

    Do wykonania shortshifta przede wszystkim:

    - spawarka
    - szlifierka
    - kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm
    - kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm.
    - coś do mierzenia typu linijka
    17 lipca 2013, 3:26 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie róbcie tak! – Czasami na motokiller wrzucane są zdjęcia czy filmiki z np. idiotycznym zachowaniem kierowców, ogólnie dziwnymi rzeczami. Nie minusujcie tego dlatego że jest tam coś głupiego, osoba która do dodała nie zrobiła tego, nie pokazuje swojego zachowania tylko cudze, robi to po to aby dostarczyć nam trochę humoru, a nie abyśmy ocenili to zachowanie czy jakąś modyfikacje bo takie rzeczy najczęściej się pojawiają w tego typu materiałach.
    Czasami na motokiller wrzucane są zdjęcia czy filmiki z np. idiotycznym zachowaniem kierowców, ogólnie dziwnymi rzeczami. Nie minusujcie tego dlatego że jest tam coś głupiego, osoba która do dodała nie zrobiła tego, nie pokazuje swojego zachowania tylko cudze, robi to po to aby dostarczyć nam trochę humoru, a nie abyśmy ocenili to zachowanie czy jakąś modyfikacje bo takie rzeczy najczęściej się pojawiają w tego typu materiałach.
    13 lipca 2013, 19:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ponownie na torze Sydney Motorsport Park w Australii zjawią się jedne z najlepszych i najszybszych maszyn zbudowanych do time attack. WTAC 2013 zaczyna się 18 października.
    Cztery klasy samochodów zwiastują frekwencję nie gorszą niż rok temu, kiedy to przybyło 96 samochodów do time attack (+ 29 do driftingu oraz reszta do innych połączonych imprez).
    CLUBSPRINT to podstawowa klasa, modyfikacje są tam mocno ograniczone, wszystkie samochody muszą być legalnie dopuszczone do ruchu, poza tym nie mogą w niej startować profesjonalni kierowcy, jak również zabronione jest używanie supersamochodów. Klasa OPEN oferuje więcej swobody i modyfikacji dla samochodów, bez ograniczeń dla profesjonalnych kierowców i supercarów. W tym roku między OPEN a PRO znajdzie się nowa klasa, czyli PRO AM, w dużym uproszczeniu przeznaczona jest ona dla samochodów klasy PRO jednak nie mogą tam startować profesjonalni kierowcy. I w końcu najwyższa klasa - PRO, przeznaczona wyłącznie dla profesjonalnych kierowców i zespołów które startują na zaproszenie organizatorów, samochody po grubych modyfikacjach, mega projekty.
    WTAC to bardzo szybkie i bardzo mocne maszyny, z niesamowitą aerodynamiką, wielkie skrzydła, dyfuzory i wszystko inne oferujące odpowiednią siłę dociskającą dla potworów zbudowanych na tory wyścigowe, o mocach często przekraczających 700 KM (w klasie PRO i PRO AM). Więcej info: http://www.worldtimeattack.com/
    8 lipca 2013, 16:40 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja – Moja Bunia E36 320 (bez vanosa) 150 KM 
Niedawno zakupiona. Już niedługo będą wprowadzone małe modyfikacje. Na pewno się pochwalę
    Moja Bunia E36 320 (bez vanosa) 150 KM
    Niedawno zakupiona. Już niedługo będą wprowadzone małe modyfikacje. Na pewno się pochwalę
    26 czerwca 2013, 22:07 przez Villoin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    190-tka SPORTLINE – Lekkie modyfikacje z orginału. Jeszcze dużo pracy zanim będzie skończona na dobre.
Dodam, że fotele przód kubełki i 2.6 benzyna. Daje rade
    Lekkie modyfikacje z orginału. Jeszcze dużo pracy zanim będzie skończona na dobre.
    Dodam, że fotele przód kubełki i 2.6 benzyna. Daje rade
    25 maja 2013, 0:04 przez Rozaa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BenSopra Nissan RPS13 380SX – Jedyny taki na świecie. O tym projekcie ogólnie ostatnio jest głośno w świecie motoryzacji. Ogólnie projekt jest ciekawy, ale tak jak w wielu przypadkach tak i tu najciekawsze jest serce.
Jest to jednostka z Nissana GT-R. Tak jest - VR38DETT. Dokładnie to w sumie powinien to być Nissan 400SX, gdyż pojemność skokową zwiększono do 4 litrów. Cały silnik chodzi na podzespołach firmy Trust.
Silnik rozwija niebagatelną moc - aż 1100 koni mechanicznych. Taką moc zapewniają oczywiście solidne modyfikacje - 2 turbosprężarki Trust TD06-25G, zmodyfikowana głowica, oraz wydech, a także duże wtryskiwacze paliwa - 1000cm sześciennych. Oczywiście tych modyfikacji jest o wiele więcej, ale nie będę się rozpisywał, tylko załączę dla tych żądnych wiedzy w źródle obrazka link do artykułu.
Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna.
Samochód nie jest jeszcze wykończony od zewnątrz, jest trochę poprawek aerodynamicznych do zrobienia
Najciekawsze jest jednak jego przeznaczenie. Powiem, że kiedy trzy miesiące temu pierwszy raz zetknąłem się ze zdjęciem tego Nissana, to pomyślałem, że na bank do driftu. Nic bardziej mylnego. Samochód jest budowany i projektowany do osiągania jak największych prędkości. Specjaliści z BenSopra odwalili kawał dobrej roboty. W najbliższym czasie - kilka dni do 2-3 tygodni - ma się odbyć próba możliwości tego potwora. Cel: jak najbliżej do 400km/h, a może nawet powyżej. No cóż ja będę na pewno śledził informacje na bieżąco i trzymał kciuki za jak najlepsze rezultaty i życzę powodzenia!
    Jedyny taki na świecie. O tym projekcie ogólnie ostatnio jest głośno w świecie motoryzacji. Ogólnie projekt jest ciekawy, ale tak jak w wielu przypadkach tak i tu najciekawsze jest serce.
    Jest to jednostka z Nissana GT-R. Tak jest - VR38DETT. Dokładnie to w sumie powinien to być Nissan 400SX, gdyż pojemność skokową zwiększono do 4 litrów. Cały silnik chodzi na podzespołach firmy Trust.
    Silnik rozwija niebagatelną moc - aż 1100 koni mechanicznych. Taką moc zapewniają oczywiście solidne modyfikacje - 2 turbosprężarki Trust TD06-25G, zmodyfikowana głowica, oraz wydech, a także duże wtryskiwacze paliwa - 1000cm sześciennych. Oczywiście tych modyfikacji jest o wiele więcej, ale nie będę się rozpisywał, tylko załączę dla tych żądnych wiedzy w źródle obrazka link do artykułu.
    Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna.
    Samochód nie jest jeszcze wykończony od zewnątrz, jest trochę poprawek aerodynamicznych do zrobienia
    Najciekawsze jest jednak jego przeznaczenie. Powiem, że kiedy trzy miesiące temu pierwszy raz zetknąłem się ze zdjęciem tego Nissana, to pomyślałem, że na bank do driftu. Nic bardziej mylnego. Samochód jest budowany i projektowany do osiągania jak największych prędkości. Specjaliści z BenSopra odwalili kawał dobrej roboty. W najbliższym czasie - kilka dni do 2-3 tygodni - ma się odbyć próba możliwości tego potwora. Cel: jak najbliżej do 400km/h, a może nawet powyżej. No cóż ja będę na pewno śledził informacje na bieżąco i trzymał kciuki za jak najlepsze rezultaty i życzę powodzenia!
    Madhouse Suzuki Fronte Coupe. – To było zwykłe miejskie autko, produkowane w pierwszej połowie lat 70. Jednak kilka lat temu zostało przerobione na potrzeby wyścigów. Posiada nowy silnik K10 o mocy 120 KM, niby niewiele, ale masa samochodu to jedynie około 600 kg, dzięki temu, samochód ma stosunek mocy do masy jak Renault Megane RS 265 KM, Subaru Impreza WRX STI 300 KM czy też BMW E82 306 KM. Pozostałe modyfikacje: turbosprężarka RHF4, ECU Halfway, zmieniony układ wydechowy, klocki hamulcowe Endless, felgi Panasport. Centralna pozycja kierowcy oczywiście również jest efektem modyfikacji. Suzuki Fronte Coupe seryjnie posiada napęd na tył i silnik umieszczony z tyłu.
    To było zwykłe miejskie autko, produkowane w pierwszej połowie lat 70. Jednak kilka lat temu zostało przerobione na potrzeby wyścigów. Posiada nowy silnik K10 o mocy 120 KM, niby niewiele, ale masa samochodu to jedynie około 600 kg, dzięki temu, samochód ma stosunek mocy do masy jak Renault Megane RS 265 KM, Subaru Impreza WRX STI 300 KM czy też BMW E82 306 KM. Pozostałe modyfikacje: turbosprężarka RHF4, ECU Halfway, zmieniony układ wydechowy, klocki hamulcowe Endless, felgi Panasport. Centralna pozycja kierowcy oczywiście również jest efektem modyfikacji. Suzuki Fronte Coupe seryjnie posiada napęd na tył i silnik umieszczony z tyłu.
    14 kwietnia 2013, 14:26 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    4 kwietnia 2013, 20:21 przez Bmw325i (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)