Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 184 takie materiały
    FIAT 127 – Fiat 127 - samochód osobowy klasy niższej, produkowany przez firmę FIAT w latach 1971-1987. W 1972 r. został samochodem roku
Występował jako 2-drzwiowy fastback, 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback i 3-drzwiowe kombi. Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 903 cm³ (47, 45 KM), 1049 cm³ (50 - 70 KM), 1301 cm³ (75 KM) i dieslem o poj. 1301 cm³ (45 KM). Napęd przekazywany był na koła przednie. Fiat 127 zastąpił model 850. Pierwsza generacja produkowana była w latach 1971 - 1977.

W 1977 roku model przeszedł modyfikacje i zmienił nieznacznie wygląd. Zmieniono linię tylnego bocznego okna, zastosowano plastikowe zderzaki, zmieniono pas przedni, maskę silnika i tylne lampy. W 1981 roku model przeszedł kolejne zmiany (pas przedni i tylny) i w tej postaci dotrwał do końca produkcji. Oficjalnie został zastąpiony przez Fiata Uno w 1983 roku. Fiat 127 produkowany był też w Hiszpanii jako Seat 127/Seat Fura i w Brazylii jako Fiat 147 (1976-1986) oraz montowany w Polsce jako Polski Fiat 127p.

Licencja na model 127 (z nadwoziem Autobianchi) została kupiona przez jugosłowiańskie zakłady Zastava, produkujące go do 2008 roku jako Yugo Koral.
    Fiat 127 - samochód osobowy klasy niższej, produkowany przez firmę FIAT w latach 1971-1987. W 1972 r. został samochodem roku
    Występował jako 2-drzwiowy fastback, 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback i 3-drzwiowe kombi. Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 903 cm³ (47, 45 KM), 1049 cm³ (50 - 70 KM), 1301 cm³ (75 KM) i dieslem o poj. 1301 cm³ (45 KM). Napęd przekazywany był na koła przednie. Fiat 127 zastąpił model 850. Pierwsza generacja produkowana była w latach 1971 - 1977.

    W 1977 roku model przeszedł modyfikacje i zmienił nieznacznie wygląd. Zmieniono linię tylnego bocznego okna, zastosowano plastikowe zderzaki, zmieniono pas przedni, maskę silnika i tylne lampy. W 1981 roku model przeszedł kolejne zmiany (pas przedni i tylny) i w tej postaci dotrwał do końca produkcji. Oficjalnie został zastąpiony przez Fiata Uno w 1983 roku. Fiat 127 produkowany był też w Hiszpanii jako Seat 127/Seat Fura i w Brazylii jako Fiat 147 (1976-1986) oraz montowany w Polsce jako Polski Fiat 127p.

    Licencja na model 127 (z nadwoziem Autobianchi) została kupiona przez jugosłowiańskie zakłady Zastava, produkujące go do 2008 roku jako Yugo Koral.
    13 kwietnia 2012, 13:00 przez piotrek1585 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yamaha Wild Star Custom KONKURS – Yamaha Wild Star Mauritius
Rok prod.: 2000
Modyfikacje wizualne.
Rok 2011 punktowane miejsce w pierwszej 10 na mistrzostwach europy wschodniej Custom Bike w kategorii Best Paint.
Baza czarny mat + tribale maoryskie.
Calość malowana ok 3,5 z przerwami. Najlepszy efekt w słońcu ale zgodnie z regulaminem konkursu można umieszczać tylko jedno zdjęcie.
    Yamaha Wild Star Mauritius
    Rok prod.: 2000
    Modyfikacje wizualne.
    Rok 2011 punktowane miejsce w pierwszej 10 na mistrzostwach europy wschodniej Custom Bike w kategorii Best Paint.
    Baza czarny mat + tribale maoryskie.
    Calość malowana ok 3,5 z przerwami. Najlepszy efekt w słońcu ale zgodnie z regulaminem konkursu można umieszczać tylko jedno zdjęcie.
    4 kwietnia 2012, 13:23 przez choppers_polska (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Konkretny projekt Golfa MK3 – Pod maską, dość już kultowy silniczek VR6 który przeszedłszy modyfikacje dostał wspaniale zakute elementy jak tłoki czy korbowody i do tego by było ciekawie dołączyło Turbo. Całość właściciel szacuje na 350KM.
    Pod maską, dość już kultowy silniczek VR6 który przeszedłszy modyfikacje dostał wspaniale zakute elementy jak tłoki czy korbowody i do tego by było ciekawie dołączyło Turbo. Całość właściciel szacuje na 350KM.
    25 marca 2012, 14:29 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Cult Style – Cultstyle, czyli modyfikacje samochodów, które w historii motoryzacji znaczyły i znaczą o wiele więcej niż pozostałe. Często dodawane są ogromne felgi oraz air ride.
    Cultstyle, czyli modyfikacje samochodów, które w historii motoryzacji znaczyły i znaczą o wiele więcej niż pozostałe. Często dodawane są ogromne felgi oraz air ride.
    29 grudnia 2011, 12:21 przez ~Mako | Do ulubionych | Skomentuj