Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    W tym filmie Robert prezentuje samochód BMW M3 CS. Wyprodukowano jedynie 1200 sztuk tego modelu a ten konkretny egzemplarz należy do IsAmU i jest na sprzedaż.
    22 maja 2022, 11:04 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Huracan Evo – Supersamochód klasy średniej produkowany pod włoską marką Lamborghini od 2014 roku. Na początku krążyły niepotwierdzone informacje, jakoby następca modelu Gallardo będzie się nazywał Cabrera. W grudniu 2013 roku Lamborghini podało nazwę i oznaczenie modelu (LP610-4), a także kod fabryczny LB724. Samochód został stylistycznie utrzymany w kierunku, jaki przedstawia większy i przedstawiony 2 lata wcześniej Aventador. Oficjalna premiera miała miejsce na Geneva Motor Show 4 marca 2014 roku. Na początku 2019 została zaprezentowana zmodernizowana wersja Huracana - Evo. Inżynierowie poprawili efektywność aerodynamiczną, która jest pięciokrotnie wyższa w stosunku do modelu z początku produkcji. Zmiany wizualne to m.in.: nowe obręcze, zderzaki, klapa silnika, zintegrowany spojler, inny dyfuzor. Silnik to V10 o pojemności 5,2 l, które generuje moc 640 KM i moment obrotowy 600 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 325 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 2,9 sekund.
    Supersamochód klasy średniej produkowany pod włoską marką Lamborghini od 2014 roku. Na początku krążyły niepotwierdzone informacje, jakoby następca modelu Gallardo będzie się nazywał Cabrera. W grudniu 2013 roku Lamborghini podało nazwę i oznaczenie modelu (LP610-4), a także kod fabryczny LB724. Samochód został stylistycznie utrzymany w kierunku, jaki przedstawia większy i przedstawiony 2 lata wcześniej Aventador. Oficjalna premiera miała miejsce na Geneva Motor Show 4 marca 2014 roku. Na początku 2019 została zaprezentowana zmodernizowana wersja Huracana - Evo. Inżynierowie poprawili efektywność aerodynamiczną, która jest pięciokrotnie wyższa w stosunku do modelu z początku produkcji. Zmiany wizualne to m.in.: nowe obręcze, zderzaki, klapa silnika, zintegrowany spojler, inny dyfuzor. Silnik to V10 o pojemności 5,2 l, które generuje moc 640 KM i moment obrotowy 600 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 325 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 2,9 sekund.
    Ferrari F50 GT – F50 to supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 1995–1997. Samochód został skonstruowany z okazji 50. lecia istnienia marki zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1995 roku. Samochód przenieść miał na drogi publiczne możliwie dużo rzeczy z F1. Samochód posiadał 4,7-litrowe V12 generujące moc 520 KM i 470 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna wynosi 325 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,7 sekund. F50 GT to wyścigowa wersja modelu przeznaczona do walki w najsilniejszej wówczas klasy samochodów drogowych GT1. Samochód wyposażono w mocniejszy silnik o mocy 750 KM. Prędkość maksymalna F50 GT wynosi ponad 370 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 2,9 sekund. Samochód został także odchudzony i zmodyfikowany do walki z bolidami takimi jak Mercedes CLK-GTR, McLaren F1 GTR czy Porsche 911 GT1. Powstały tylko 3 egzemplarze F50 GT.
    F50 to supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 1995–1997. Samochód został skonstruowany z okazji 50. lecia istnienia marki zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1995 roku. Samochód przenieść miał na drogi publiczne możliwie dużo rzeczy z F1. Samochód posiadał 4,7-litrowe V12 generujące moc 520 KM i 470 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna wynosi 325 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,7 sekund. F50 GT to wyścigowa wersja modelu przeznaczona do walki w najsilniejszej wówczas klasy samochodów drogowych GT1. Samochód wyposażono w mocniejszy silnik o mocy 750 KM. Prędkość maksymalna F50 GT wynosi ponad 370 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 2,9 sekund. Samochód został także odchudzony i zmodyfikowany do walki z bolidami takimi jak Mercedes CLK-GTR, McLaren F1 GTR czy Porsche 911 GT1. Powstały tylko 3 egzemplarze F50 GT.
    Cadillac CT5-V Blackwing – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac od 2019 roku. Pierwsze informacje i fotografie nowego modelu CT5 zostały zaprezentowane po raz pierwszy przez Cadillaca w marcu 2019 roku, jako część ofensywy modelowej tego producenta zapoczątkowanej w styczniu przez SUV-a XT6. Cadillac zaprezentował wysokowydajny model CT5-V 30 maja 2019 roku wraz z modelem CT4-V. CT5-V Blackwing został ogłoszony na początku 2021 roku na rok modelowy 2022 jako bardziej wydajna wersja CT5-V i jest uważany za duchowego następcę Cadillaca CTS-V. Posiada 6,2-litrowe V8 turbo, które generuje moc 668 KM i moment obrotowy 893 Nm. Standardowo używana jest 6-biegowa manualna skrzynia biegów, lecz jest dostępny również opcjonalny 10-biegowy automat. Według Cadillaca CT5-V Blackwing osiąga prędkość 60 mph w 3,4 sekundy ze skrzynią automatyczną i osiąga prędkość maksymalną 336 km/h. Po premierze producent ogłosił, że CT5-V Blackwing i CT4-V Blackwing będą ostatnimi modelami V napędzanymi benzyną, jakie wyprodukuje firma.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac od 2019 roku. Pierwsze informacje i fotografie nowego modelu CT5 zostały zaprezentowane po raz pierwszy przez Cadillaca w marcu 2019 roku, jako część ofensywy modelowej tego producenta zapoczątkowanej w styczniu przez SUV-a XT6. Cadillac zaprezentował wysokowydajny model CT5-V 30 maja 2019 roku wraz z modelem CT4-V. CT5-V Blackwing został ogłoszony na początku 2021 roku na rok modelowy 2022 jako bardziej wydajna wersja CT5-V i jest uważany za duchowego następcę Cadillaca CTS-V. Posiada 6,2-litrowe V8 turbo, które generuje moc 668 KM i moment obrotowy 893 Nm. Standardowo używana jest 6-biegowa manualna skrzynia biegów, lecz jest dostępny również opcjonalny 10-biegowy automat. Według Cadillaca CT5-V Blackwing osiąga prędkość 60 mph w 3,4 sekundy ze skrzynią automatyczną i osiąga prędkość maksymalną 336 km/h. Po premierze producent ogłosił, że CT5-V Blackwing i CT4-V Blackwing będą ostatnimi modelami V napędzanymi benzyną, jakie wyprodukuje firma.
    Aston Martin Rapide S – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez brytyjskiego Aston Martina w latach 2010-2020. Samochód koncepcyjny został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w 2006 roku. Wersję produkcyjną zaprezentowano trzy lata później podczas targów we Frankfurcie. Nazwa Rapide wywodzi się od Lagondy Rapide - sportowego sedana produkowanego w latach 1961 - 1964 przez firmę Lagonda, która obecnie należy do Astona Martina. Samochód bazuje na modelu DB9. W 2013 roku zaprezentowano odświeżoną oraz mocniejszą odmianę oznaczoną literą S wyposażoną w ten sam silnik V12 5,9 l o zwiększonej o 81 KM mocy do 558 KM. Wraz z wprowadzeniem nowej wersji delikatnie przemodelowano grill oraz tylny spojler, a wnętrze pojazdu wzbogacono o dwukolorową skórzaną tapicerkę, czujniki cofania oraz rozbudowany system multimedialny. Rapide S przyspiesza 0-100 km/h w 4,9 sekund oraz osiąga prędkość maksymalną 305 km/h.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez brytyjskiego Aston Martina w latach 2010-2020. Samochód koncepcyjny został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w 2006 roku. Wersję produkcyjną zaprezentowano trzy lata później podczas targów we Frankfurcie. Nazwa Rapide wywodzi się od Lagondy Rapide - sportowego sedana produkowanego w latach 1961 - 1964 przez firmę Lagonda, która obecnie należy do Astona Martina. Samochód bazuje na modelu DB9. W 2013 roku zaprezentowano odświeżoną oraz mocniejszą odmianę oznaczoną literą S wyposażoną w ten sam silnik V12 5,9 l o zwiększonej o 81 KM mocy do 558 KM. Wraz z wprowadzeniem nowej wersji delikatnie przemodelowano grill oraz tylny spojler, a wnętrze pojazdu wzbogacono o dwukolorową skórzaną tapicerkę, czujniki cofania oraz rozbudowany system multimedialny. Rapide S przyspiesza 0-100 km/h w 4,9 sekund oraz osiąga prędkość maksymalną 305 km/h.
    Bentley Mulsanne Speed – Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany przez brytyjską markę Bentley w latach 2009–2020. Po zakończeniu produkcji modelu Arnage, Bentley opracował od podstaw zupełnie nowego następcę, dla którego przywrócił nazwę Mulsanne stosowaną już wcześniej w latach 1980-1992. Premiera modelu miała miejsce w sierpniu 2009 roku, a sprzedaż ruszyła rok później, latem 2010 roku. We wrześniu 2014 roku Bentley zaprezentował usportowioną wersję o nazwie Mulsanne Speed. Samochód wyróżnia się m.in. specjalnymi, polerowanymi felgami ze stopów lekkich w rozmiarze 21 cali, ciemnymi kratownicami wlotów powietrza i innym wykończeniem wnętrza. Samochód napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 537 KM i moment obrotowy 1100 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 305 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 4,9 sekund. W połowie stycznia 2020 roku Bentley ogłosił zakończenie produkcji Mulsanne po niespełna 10 latach rynkowej obecności, prezentując z tej okazji specjalny pożegnalny model. Koniec produkcji Mulsanne oznacza również zniknięcie z rynku 6,75-litrowego silnika V8.
    Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany przez brytyjską markę Bentley w latach 2009–2020. Po zakończeniu produkcji modelu Arnage, Bentley opracował od podstaw zupełnie nowego następcę, dla którego przywrócił nazwę Mulsanne stosowaną już wcześniej w latach 1980-1992. Premiera modelu miała miejsce w sierpniu 2009 roku, a sprzedaż ruszyła rok później, latem 2010 roku. We wrześniu 2014 roku Bentley zaprezentował usportowioną wersję o nazwie Mulsanne Speed. Samochód wyróżnia się m.in. specjalnymi, polerowanymi felgami ze stopów lekkich w rozmiarze 21 cali, ciemnymi kratownicami wlotów powietrza i innym wykończeniem wnętrza. Samochód napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 537 KM i moment obrotowy 1100 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 305 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 4,9 sekund. W połowie stycznia 2020 roku Bentley ogłosił zakończenie produkcji Mulsanne po niespełna 10 latach rynkowej obecności, prezentując z tej okazji specjalny pożegnalny model. Koniec produkcji Mulsanne oznacza również zniknięcie z rynku 6,75-litrowego silnika V8.
    Porsche 918 Spyder – Hipersamochód marki Porsche zaprezentowany podczas 80. Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie w 2010 roku jako następca Porsche Carrera GT. Samochód został wyprodukowany jako seria limitowana w liczbie 918 sztuk. Pierwsze egzemplarze pojawiły się w salonach w listopadzie 2013 roku, a samochód finalnie wdrożone do produkcji we wrześniu 2013 roku. Prototyp został wyposażony w centralnie umieszczony silnik V8 o pojemności 4,6 l i mocy 540 KM oraz w dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 230 KM. Łączna moc prototypu w podanej konfiguracji to 770 KM. Wersja produkcyjna wyposażona jest w ten sam silnik spalinowy, lecz jego moc zwiększono do 608 KM. Moc silników elektrycznych także uległa zwiększeniu. Przedni elektromotor generuje 127 KM, a tylny 154 KM. Łącznie wersja produkcyjna generuje moc aż 889 KM. 918 Spyder przyspiesza do 100 km/h w 2,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h. We wrześniu 2012 roku podano do wiadomości, że auto pokonało Północną Pętlę toru Nurburgring w czasie 6 minut i 57 sekund. W czerwcu 2015 roku Porsche ogłosiło, iż produkcja modelu dobiegła końca po dokładnie 21 miesiącach produkcji.
    Hipersamochód marki Porsche zaprezentowany podczas 80. Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie w 2010 roku jako następca Porsche Carrera GT. Samochód został wyprodukowany jako seria limitowana w liczbie 918 sztuk. Pierwsze egzemplarze pojawiły się w salonach w listopadzie 2013 roku, a samochód finalnie wdrożone do produkcji we wrześniu 2013 roku. Prototyp został wyposażony w centralnie umieszczony silnik V8 o pojemności 4,6 l i mocy 540 KM oraz w dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 230 KM. Łączna moc prototypu w podanej konfiguracji to 770 KM. Wersja produkcyjna wyposażona jest w ten sam silnik spalinowy, lecz jego moc zwiększono do 608 KM. Moc silników elektrycznych także uległa zwiększeniu. Przedni elektromotor generuje 127 KM, a tylny 154 KM. Łącznie wersja produkcyjna generuje moc aż 889 KM. 918 Spyder przyspiesza do 100 km/h w 2,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h. We wrześniu 2012 roku podano do wiadomości, że auto pokonało Północną Pętlę toru Nurburgring w czasie 6 minut i 57 sekund. W czerwcu 2015 roku Porsche ogłosiło, iż produkcja modelu dobiegła końca po dokładnie 21 miesiącach produkcji.
    Bugatti La Voiture Noire – Hipersamochód typu one-off wyprodukowany pod francuską marką Bugatti w 2019 roku. Bugatti La Voiture Noire po raz pierwszy zostało zaprezentowane w marcu 2019 roku podczas targów motoryzacyjnych Geneva Motor Show, z kolei druga ważna prezentacja miała miejsce podczas wydarzenia Concorso d’Eleganza Villa d’Este w maju tego samego roku nad jeziorem Como we Włoszech. Ta wówczas druga oprócz Chirona konstrukcja francuskiej firmy powstała jako unikalny, specjalny model będący formą oddania hołdu dla słynnego, rzadkiego modelu Type 57 SC Atlantic z 1937 roku, które zbudowało przedwojenne Bugatti. Ponadto, francuska firma dzięki La Voiture Noire uczciła także 110. rocznicę założenia macierzystej firmy przez Ettore Bugatti. Za techniczną bazę do La Voiture Noire wykorzystany został model Chiron, zyskując przy tym całkowicie nowy, unikalny projekt stylistyczny autorstwa szefa biura projektowego Bugatti, Achim Anscheidt. Do napędu Bugatti La Voiture Noire wykorzystany został duży silnik benzynowy typu W16 o pojemności 8 l, który wytwarza moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm. Napęd przenoszony jest na obie osie za pomocą 7-stopniowej, dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów, z kolei szczegółowe osiągi hipersamochodu nie zostały ujawnione.
    Hipersamochód typu one-off wyprodukowany pod francuską marką Bugatti w 2019 roku. Bugatti La Voiture Noire po raz pierwszy zostało zaprezentowane w marcu 2019 roku podczas targów motoryzacyjnych Geneva Motor Show, z kolei druga ważna prezentacja miała miejsce podczas wydarzenia Concorso d’Eleganza Villa d’Este w maju tego samego roku nad jeziorem Como we Włoszech. Ta wówczas druga oprócz Chirona konstrukcja francuskiej firmy powstała jako unikalny, specjalny model będący formą oddania hołdu dla słynnego, rzadkiego modelu Type 57 SC Atlantic z 1937 roku, które zbudowało przedwojenne Bugatti. Ponadto, francuska firma dzięki La Voiture Noire uczciła także 110. rocznicę założenia macierzystej firmy przez Ettore Bugatti. Za techniczną bazę do La Voiture Noire wykorzystany został model Chiron, zyskując przy tym całkowicie nowy, unikalny projekt stylistyczny autorstwa szefa biura projektowego Bugatti, Achim Anscheidt. Do napędu Bugatti La Voiture Noire wykorzystany został duży silnik benzynowy typu W16 o pojemności 8 l, który wytwarza moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm. Napęd przenoszony jest na obie osie za pomocą 7-stopniowej, dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów, z kolei szczegółowe osiągi hipersamochodu nie zostały ujawnione.
    Peugeot 406 Coupe – Samochód osobowy marki Peugeot produkowany w latach 1997–2004 w zakładzie firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese, w pobliżu Turynu. Samochód zaprojektował Sergio Pininfarina. 406 Coupe zostało po raz pierwszy zaprezentowane publicznie na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 1996 roku. Samochód cechuje wysoki poziom bezpieczeństwa. W wyposażeniu standardowym znajduje się między innymi układ ESP, system wspomagania hamowania awaryjnego, tempomat, układ kierowniczy ze zmiennym wspomaganiem, a także poduszki powietrzne czołowe i boczne oraz pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia. Samochód był produkowany głównie z silnikami benzynowymi, jednak producent miał w ofercie silniki wysokoprężne o pojemności 2,2 HDI i mocy 133 KM z filtrem cząstek stałych. 406 Coupe z tymi właśnie silnikami są rzadziej spotykane na rynku wtórnym, niż silniki benzynowe. Są one droższe i były montowane w nowszych rocznikach tego modelu. Najsilniejszym dostępnym silnikiem benzynowym jest trzylitrowe V6 ES9J4S, które wytwarza moc 207 KM, dostępne jest z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Samochód otrzymał tytuł najpiękniejszego Coupe na świecie 1997 roku.
    Samochód osobowy marki Peugeot produkowany w latach 1997–2004 w zakładzie firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese, w pobliżu Turynu. Samochód zaprojektował Sergio Pininfarina. 406 Coupe zostało po raz pierwszy zaprezentowane publicznie na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 1996 roku. Samochód cechuje wysoki poziom bezpieczeństwa. W wyposażeniu standardowym znajduje się między innymi układ ESP, system wspomagania hamowania awaryjnego, tempomat, układ kierowniczy ze zmiennym wspomaganiem, a także poduszki powietrzne czołowe i boczne oraz pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia. Samochód był produkowany głównie z silnikami benzynowymi, jednak producent miał w ofercie silniki wysokoprężne o pojemności 2,2 HDI i mocy 133 KM z filtrem cząstek stałych. 406 Coupe z tymi właśnie silnikami są rzadziej spotykane na rynku wtórnym, niż silniki benzynowe. Są one droższe i były montowane w nowszych rocznikach tego modelu. Najsilniejszym dostępnym silnikiem benzynowym jest trzylitrowe V6 ES9J4S, które wytwarza moc 207 KM, dostępne jest z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Samochód otrzymał tytuł najpiękniejszego Coupe na świecie 1997 roku.
    Subaru BRAT – Wersja pick-up modelu Subaru Leone II generacji produkowana przez japońską firmę Subaru w latach 1978-1993. Nazwa BRAT to skrót od Bi-drive Recreational All-terrain Transporter. BRAT na rynku australijskim był dostępny pod nazwą Brunby, a w Wielkiej Brytanii jako Shifter. Samochód oparto  bezpośrednio na wersji kombi z napędem na 4 koła. Pierwsze egzemplarze trafiły do sprzedaży w 1978 roku. Nadwozie było oryginalnie dwumiejscowe, jednak na rynku amerykańskim, z uwagi na przepisy celne BRAT był dostępny z dodatkowymi dwoma miejscami w przestrzeni bagażowej. Wszystkie modele BRAT posiadały stały napęd na 4 koła i były wyposażone w czterocylindrowe silniki typu bokser z rodziny EA. Początkowo BRAT był wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l i mocy 69 KM. W roku 1981 został on zastąpiony mocniejszym silnikiem o pojemności 1,8 l i mocy 74 KM. W 1983 do oferty włączono turbodoładowany silnik 1,8 l generujący moc 95 KM. Modele wolnossące posiadały 4-biegowe skrzynie manualne, zaś model turbodoładowany wyposażony był w 3-biegowy automat. Dodatkowo od 1981 roku wersje wyposażeniowe GL posiadały reduktor.
    Wersja pick-up modelu Subaru Leone II generacji produkowana przez japońską firmę Subaru w latach 1978-1993. Nazwa BRAT to skrót od Bi-drive Recreational All-terrain Transporter. BRAT na rynku australijskim był dostępny pod nazwą Brunby, a w Wielkiej Brytanii jako Shifter. Samochód oparto bezpośrednio na wersji kombi z napędem na 4 koła. Pierwsze egzemplarze trafiły do sprzedaży w 1978 roku. Nadwozie było oryginalnie dwumiejscowe, jednak na rynku amerykańskim, z uwagi na przepisy celne BRAT był dostępny z dodatkowymi dwoma miejscami w przestrzeni bagażowej. Wszystkie modele BRAT posiadały stały napęd na 4 koła i były wyposażone w czterocylindrowe silniki typu bokser z rodziny EA. Początkowo BRAT był wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l i mocy 69 KM. W roku 1981 został on zastąpiony mocniejszym silnikiem o pojemności 1,8 l i mocy 74 KM. W 1983 do oferty włączono turbodoładowany silnik 1,8 l generujący moc 95 KM. Modele wolnossące posiadały 4-biegowe skrzynie manualne, zaś model turbodoładowany wyposażony był w 3-biegowy automat. Dodatkowo od 1981 roku wersje wyposażeniowe GL posiadały reduktor.