Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 30 takich materiałów
    Najmocniejsze BMW M5 w 30-letniej historii – ma 600 KM i 700 Nm! – Prace nad pierwszym BMW M5 wystartowały w roku 1984. Jako jednostkę napędową wybrano silnik z BMW M1, które było produkowane w latach 1978-1981. Ten 6-cylindrowy silnik o pojemności 3.5 litra pracował także mod maską BMW M635 CSi. Jednostka generowała 286 KM, co pozwalało rozpędzić się do 100 km/h w czasie zaledwie 6,5 sekundy i osiągnąć 245 km/h.

Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.
    Prace nad pierwszym BMW M5 wystartowały w roku 1984. Jako jednostkę napędową wybrano silnik z BMW M1, które było produkowane w latach 1978-1981. Ten 6-cylindrowy silnik o pojemności 3.5 litra pracował także mod maską BMW M635 CSi. Jednostka generowała 286 KM, co pozwalało rozpędzić się do 100 km/h w czasie zaledwie 6,5 sekundy i osiągnąć 245 km/h.

    Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.
    Audi A4 1.8T – Moje piękności po rannej 4 godzinnej pielęgnacji
Audi A4 1.8T 2000r Mod na 189km 253nm
    Moje piękności po rannej 4 godzinnej pielęgnacji
    Audi A4 1.8T 2000r Mod na 189km 253nm
    5 kwietnia 2014, 21:53 przez asadolewski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    1968 Chevrolet Camaro RS resto-mod –
    28 stycznia 2014, 15:33 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Shortshifter - kolejny mod do poczciwej fiesciny – Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem. 



1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię? 
Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji? 
Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm! 

[b]3) Budżet? 
Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy. 

4) Co jest potrzebne? 
Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka: 

- klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy) 
- nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii) 
- torx T40 (boczne trzymadełka lewarka) 
- kombinerki do zdjęcia osłony termicznej 

Do wykonania shortshifta przede wszystkim: 

- spawarka 
- szlifierka 
- kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm 
- kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm. 
- coś do mierzenia typu linijka
    Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem.



    1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię?
    Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

    2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji?
    Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm!

    [b]3) Budżet?
    Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy.

    4) Co jest potrzebne?
    Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka:

    - klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy)
    - nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii)
    - torx T40 (boczne trzymadełka lewarka)
    - kombinerki do zdjęcia osłony termicznej

    Do wykonania shortshifta przede wszystkim:

    - spawarka
    - szlifierka
    - kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm
    - kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm.
    - coś do mierzenia typu linijka
    17 lipca 2013, 3:26 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja duma wersja 2013 – na sezon 2013 dostała hamulce i zawieszenie z prelude V TypeS BB6  plus fele enkei z cifa EP3 i opony conisportcontact 3. Niestety do tego po poprzednim sezonie upalania doszło całe mnóstwo eksploatacyjnych, przez co reszty planów nie spełniłem... jednak i tak jestem w pełni zadowolony, z mojej wiedzy i danych z forum wynika, że jest to jedyna prelude IV w polsce z takim zawieszeniem a jest to zawias o zmiennej geometrii pracy, aktywowany drążkami reakcyjnymi, dzięki temu w zakręcie koło znacznie lepiej się układa w porównaniu do zwykłego wielowahacza. jest to jedyny mod z którego jestem aż tak bardzo zadowolony, auto prowadzi się o niebo lepiej od oryginału, a przy okazji jedyny który bym cofną, daje poczucie że na drodze można wszystko, teraz muszę wyrobić sobie nowy nawyk patrzenia na prędkościomierz
    Na sezon 2013 dostała hamulce i zawieszenie z prelude V TypeS BB6 plus fele enkei z cifa EP3 i opony conisportcontact 3. Niestety do tego po poprzednim sezonie upalania doszło całe mnóstwo eksploatacyjnych, przez co reszty planów nie spełniłem... jednak i tak jestem w pełni zadowolony, z mojej wiedzy i danych z forum wynika, że jest to jedyna prelude IV w polsce z takim zawieszeniem a jest to zawias o zmiennej geometrii pracy, aktywowany drążkami reakcyjnymi, dzięki temu w zakręcie koło znacznie lepiej się układa w porównaniu do zwykłego wielowahacza. jest to jedyny mod z którego jestem aż tak bardzo zadowolony, auto prowadzi się o niebo lepiej od oryginału, a przy okazji jedyny który bym cofną, daje poczucie że na drodze można wszystko, teraz muszę wyrobić sobie nowy nawyk patrzenia na prędkościomierz
    30 czerwca 2013, 15:37 przez dikej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    28 kwietnia 2013, 20:13 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeśli chcecie więcej subskrybujcie może nawet dzisiaj zrobię jeszcze ONBOARD.
    28 lutego 2013, 9:45 przez Pyle (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Logitech G27 MOD –
    30 stycznia 2013, 16:35 przez Pyle (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Zimową porą – Nowy mod - soczewkowe halogeny w zderzaku i komputer silnika z wersji 1.4
    Nowy mod - soczewkowe halogeny w zderzaku i komputer silnika z wersji 1.4
    11 grudnia 2012, 19:04 przez Kaspero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Uchwycony – Fotko uchwycone jak na razie jestem spamowany ze to szrot itp jeśli ktoś chce może przyłączyć się do dyskusji 

http://ddz.doba.pl/?s=subsite&id=26324&mod=1
    Fotko uchwycone jak na razie jestem spamowany ze to szrot itp jeśli ktoś chce może przyłączyć się do dyskusji

    http://ddz.doba.pl/?s=subsite&id=26324&mod=1
    16 sierpnia 2012, 16:39 przez enterddz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)