Szukaj
Znalazłem 30 takich materiałów
Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.
1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię?
Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK
2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji?
Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm!
[b]3) Budżet?
Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy.
4) Co jest potrzebne?
Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka:
- klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy)
- nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii)
- torx T40 (boczne trzymadełka lewarka)
- kombinerki do zdjęcia osłony termicznej
Do wykonania shortshifta przede wszystkim:
- spawarka
- szlifierka
- kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm
- kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm.
- coś do mierzenia typu linijka
http://ddz.doba.pl/?s=subsite&id=26324&mod=1
‹ pierwsza < 1 2 3
« poprzednia 1 2 3 następna »