Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Felga Lamborghini Veneno Roadster V12 – Zakochałem się! W ramach ciekawostki cały samochód jest do sprzedania za 29 900 000 PLN. Pojemność silnika 6.5 litra o mocy 750 kucy.
    Zakochałem się! W ramach ciekawostki cały samochód jest do sprzedania za 29 900 000 PLN. Pojemność silnika 6.5 litra o mocy 750 kucy.
    Taki samochód można nazwać dopiero sleeperem! – W Ameryce nigdy nie możesz być pewny czy twój europejski sportowy wóz z 350KM na pokładzie będzie "czymś" więcej na tamtejszych drogach. U nas szalejesz i spod świateł zawsze pierwszy, a tam? Można się lekko zdziwić.

Oto Chevrolet Chevette, czyli odpowiednik naszego Opla Kadeta. Tak właśnie powinien wyglądać prawdziwy sleeper!

Raczej nikt się nie spodziewa, że stary, zardzewiały samochód rodzinny - miejski, z starym lakierem, a nawet z 4 różnymi stalówkami posiada - TURBO LSX 454.

Najlepsza jednostka Chevroleta z serii LS Engine o pojemności 454 cu in. (7.4 L) i standardowej mocy ok 620HP. Dodać do tego na pewno różne dodatkowe mody i Turbo i pewnie wyjdzie z 900-1000KM.
    W Ameryce nigdy nie możesz być pewny czy twój europejski sportowy wóz z 350KM na pokładzie będzie "czymś" więcej na tamtejszych drogach. U nas szalejesz i spod świateł zawsze pierwszy, a tam? Można się lekko zdziwić.

    Oto Chevrolet Chevette, czyli odpowiednik naszego Opla Kadeta. Tak właśnie powinien wyglądać prawdziwy sleeper!

    Raczej nikt się nie spodziewa, że stary, zardzewiały samochód rodzinny - miejski, z starym lakierem, a nawet z 4 różnymi stalówkami posiada - TURBO LSX 454.

    Najlepsza jednostka Chevroleta z serii LS Engine o pojemności 454 cu in. (7.4 L) i standardowej mocy ok 620HP. Dodać do tego na pewno różne dodatkowe mody i Turbo i pewnie wyjdzie z 900-1000KM.
    1955 Maserati 300S – Pierwszy samochód wyścigowy o dużej pojemności,  mowa o 3 l rzędowej szóstce, pochodzący  z bolidu 250F. Wzrost mocy nie jest za duży (245KM z poprzednich 240), ale dzięki temu jednostka była bardziej żywotna. Egzemplarz na zdjęciach pochodzi z 1955 roku. Rok, w który nie był najlepszy dla tego modelu: przez problemy mechaniczne odniósł zwycięztwo tylko w GP Wenezueli, z Juan Manuel Fangio za kierownicą. Za to rok później 300S został wicemistrzem świata. W 1957 roku, po wypadku na Mille MIglia (który położył kres wyscigom drogowym w Europie) pozostałe 300S zostały sprzedane do USA, gdzie odnosił kolenje sukcesy.
    Pierwszy samochód wyścigowy o dużej pojemności, mowa o 3 l rzędowej szóstce, pochodzący z bolidu 250F. Wzrost mocy nie jest za duży (245KM z poprzednich 240), ale dzięki temu jednostka była bardziej żywotna. Egzemplarz na zdjęciach pochodzi z 1955 roku. Rok, w który nie był najlepszy dla tego modelu: przez problemy mechaniczne odniósł zwycięztwo tylko w GP Wenezueli, z Juan Manuel Fangio za kierownicą. Za to rok później 300S został wicemistrzem świata. W 1957 roku, po wypadku na Mille MIglia (który położył kres wyscigom drogowym w Europie) pozostałe 300S zostały sprzedane do USA, gdzie odnosił kolenje sukcesy.
    13 grudnia 2014, 16:43 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcia i tekst własne

    Mansory Mercedes S63 AMG – Seryjne S63 AMG ma silnik 5.5 l V8 o mocy 585 KM. W Mansory uznali, że to mało i stworzyli 1000-konną wersję eSki. To najszybsza limuzyna na świecie. 

1000 KM. Słownie: tysiąc koni mechanicznych. To więcej niż w Ferrari LaFerrari. Więcej niż w Porsche 918 Spyder oraz McLarenie P1. Można tak wymieniać w nieskończoność, ale nie o to chodzi. Ekstremalnie podrasowana S klasa miażdży konkurencję swoją potęgą. I choć nie przepadamy za produktami spod znaku Mansory za ich subtelny sposób bycia, w tym wypadku robimy wyjątek. Dzięki chłopaki za tego Merca!
    Seryjne S63 AMG ma silnik 5.5 l V8 o mocy 585 KM. W Mansory uznali, że to mało i stworzyli 1000-konną wersję eSki. To najszybsza limuzyna na świecie.

    1000 KM. Słownie: tysiąc koni mechanicznych. To więcej niż w Ferrari LaFerrari. Więcej niż w Porsche 918 Spyder oraz McLarenie P1. Można tak wymieniać w nieskończoność, ale nie o to chodzi. Ekstremalnie podrasowana S klasa miażdży konkurencję swoją potęgą. I choć nie przepadamy za produktami spod znaku Mansory za ich subtelny sposób bycia, w tym wypadku robimy wyjątek. Dzięki chłopaki za tego Merca!
    Hot Rod – Mocy raczej mu nie zabraknie.
    Mocy raczej mu nie zabraknie.
    RS6 Avant by Pako – Motor o pojemności 4,2 v8 Biturbo, filtry K&N program Kreator Mocy, ściągnięty kaganiec dzięki czemu rozwija moc 476 KM. Zawieszenie także nie jest seryjne - Gwint KW Varian 3 INOX, regulowane Wahacze SPC Performance a to wszystko to tylko szczyt góry lodowej, w porównaniu z tym co zostało zmienione w tej Audi. Więcej o projekcie w źródle.
    Motor o pojemności 4,2 v8 Biturbo, filtry K&N program Kreator Mocy, ściągnięty kaganiec dzięki czemu rozwija moc 476 KM. Zawieszenie także nie jest seryjne - Gwint KW Varian 3 INOX, regulowane Wahacze SPC Performance a to wszystko to tylko szczyt góry lodowej, w porównaniu z tym co zostało zmienione w tej Audi. Więcej o projekcie w źródle.
    Renault Twingo GT - napęd na tył oraz silnik o mocy ponad 110 KM! – Silnik umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś oraz ponad 110 KM! Tak zapowiada się nowe Twingo GT. Więcej u źródła.
    Silnik umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś oraz ponad 110 KM! Tak zapowiada się nowe Twingo GT. Więcej u źródła.
    Opętane Ferrari – Ferrari uraczyło nas dziś informacją o LaFerrari FXXK o mocy 1050 KM!
    Ferrari uraczyło nas dziś informacją o LaFerrari FXXK o mocy 1050 KM!
    Audi V8 – Auto zostało po raz pierwszy zaprezentowane podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 1988 roku. Samochód mimo, że zbudowany został na bazie płyty podłogowej modeli 100 i 200 konkurować mógł m.in. z BMW i Mercedesem dzięki 32-zaworowemu, wtryskowemu silnikowi benzynowemu w układzie V8, napędzie Quattro i dopracowaną skrzynią biegów. Samochód stylistycznie przypominał modele 100 i 200 jednak różnił się od nich grillem, powiększonym rozstawem osi, poszerzonymi błotnikami, innymi zderzakami oraz większymi kołami. W 1990 roku wprowadzono na rynek dłuższą wersją Lang. W 1992 roku we wnętrzu pojazdu dokonano kilku zmian stylistycznych, zmieniono m.in. panel Climatronic oraz odcień drewna na bardziej wyrazisty. W tym samym roku wprowadzono na rynek mocniejszą wersję Exclusive z silnikiem V8 o pojemności 4.2 litra i mocy 280 KM.
    Auto zostało po raz pierwszy zaprezentowane podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 1988 roku. Samochód mimo, że zbudowany został na bazie płyty podłogowej modeli 100 i 200 konkurować mógł m.in. z BMW i Mercedesem dzięki 32-zaworowemu, wtryskowemu silnikowi benzynowemu w układzie V8, napędzie Quattro i dopracowaną skrzynią biegów. Samochód stylistycznie przypominał modele 100 i 200 jednak różnił się od nich grillem, powiększonym rozstawem osi, poszerzonymi błotnikami, innymi zderzakami oraz większymi kołami. W 1990 roku wprowadzono na rynek dłuższą wersją Lang. W 1992 roku we wnętrzu pojazdu dokonano kilku zmian stylistycznych, zmieniono m.in. panel Climatronic oraz odcień drewna na bardziej wyrazisty. W tym samym roku wprowadzono na rynek mocniejszą wersję Exclusive z silnikiem V8 o pojemności 4.2 litra i mocy 280 KM.
    30 listopada 2014, 13:49 przez mateusz6657 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M3 E92 – BMW E92 M3 do setki przyśpiesza w 4.7s. Wyposażona w 4-litrowy silnik widlasty V8 o mocy 420KM I 400NM. Prędkość maksymalna wynosi 250km/h ograniczona elektronicznie.
    BMW E92 M3 do setki przyśpiesza w 4.7s. Wyposażona w 4-litrowy silnik widlasty V8 o mocy 420KM I 400NM. Prędkość maksymalna wynosi 250km/h ograniczona elektronicznie.