Szukaj
Znalazłem 331 takich materiałów
Silnik: 4.0
Doładowanie: brak | NA
Cylindry: 6 bokser
Layout: MR (silnik centralnie | napęd na tył)
Moc: 500KM
Moment: 450Nm
Max obroty: 9000rpm
0-100 w 3.26s
0-200 w 10,6s
100-200 w 7.3s
Vmax: 315km/h
Masa: 1415kg
Koła: 20”
Skrzynia: PDK 7B
Bak: 90L
Bagażniki: dwa
Koła: 20” kute alu
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Cena: od 731 000zł brutto
Testowany: 963 000zł brutto
Opcje: Weissach, lift przodu, PCCB, wypełnienie fotela wymienialne
Specka:
Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
Moment: 830Nm
Bateria: 83,7kwh netto
Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
Zawieszenie: powietrzne
Tylna skretna oś w standardzie
Masa: 2323kg
E-diff
Bagażnik: 350 litrów
Frunk: 81 litrów
0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
Zasięg: 456km WLTP
Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
*10h około 100km zasiegu z gniazdka
Koła: 21”
Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
rozkład masy: 50:50
CX: 0,24
Ciekawostka:
Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
Silnik: 2.9 V6
Doładowanie: biturbo
Moc: 540KM (+30KM do Quadrifoglio)
Moment: 600Nm (bez zmian do Quadrifoglio)
Layout: FR (silnik z przodu, napęd na tył)
Skrzynia: AT 8B ZF Torque Converter
Masa: 1540kg (-100kg do Quadrifoglio)
Felgi: 20 cali
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2. 265mm F i 285mm R.
0-100 w 3.6s
0-200 w 11.9s
300 km/h max
Bak: 58 litrów
Populacja: 500 sztuk z czego 10 sztuk na Polskę
Warianty: GTA lub GTAm
Cena: Bańka kolumbijskich pesos