Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 331 takich materiałów
    Specka:
    Silnik: 4.0
    Doładowanie: brak | NA
    Cylindry: 6 bokser
    Layout: MR (silnik centralnie | napęd na tył)
    Moc: 500KM
    Moment: 450Nm
    Max obroty: 9000rpm
    0-100 w 3.26s
    0-200 w 10,6s
    100-200 w 7.3s
    Vmax: 315km/h
    Masa: 1415kg
    Koła: 20”
    Skrzynia: PDK 7B
    Bak: 90L
    Bagażniki: dwa
    Koła: 20” kute alu
    Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
    Cena: od 731 000zł brutto
    Testowany: 963 000zł brutto

    Opcje: Weissach, lift przodu, PCCB, wypełnienie fotela wymienialne
    29 czerwca 2022, 9:27 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R Nismo – Dwudrzwiowe coupe zapowiedziane przez japońską firmę Nissan 6 grudnia 2007 roku. Prace nad samochodem trwały od 2001 roku. Po zakończeniu produkcji modelu Skyline R34 w 2002 roku nastała 6-letnia przerwa. W 2003 roku powstał nieco odbiegający segmentem od poprzednika model V35. Był to pierwszy Skyline, który był sprzedawany w USA jako Infiniti G35. Nissan GT-R został oficjalnie zaprezentowany w 2007 roku, a wprowadzony do sprzedaży w 2008. Nissan zaprezentował wersję GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013. W wersji Nismo moc silnika wzrosła do 600 KM i 652 Nm momentu obrotowego. GT-R Nismo przyspiesza do 60 mph zajmuje 2,5 sekundy. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował model GT-R Nismo na rok 2020. Zmiany w Nismo obejmują nowy tryb „R”, zmieniający ustawienie w celu szybszej zmiany biegów, nowe turbosprężarki z samochodu wyścigowego GT3 poprawiające przyspieszenie, lżejsze 20-calowe kute felgi aluminiowe RAYS ze specjalnie opracowanymi oponami Dunlop, wloty powietrza w błotnikach inspirowane GT3, lekkie karbonowo-ceramiczne hamulce, które są największymi tarczami hamulcowymi, jakie kiedykolwiek zamontowano w japońskich samochodach produkcyjnych, nowe zawieszenie, a dach, maska ​​i błotniki są wykonane z włókna węglowego w celu zmniejszenia masy. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg lżejszy w porównaniu z GT-R Nismo z 2017 roku.
    Dwudrzwiowe coupe zapowiedziane przez japońską firmę Nissan 6 grudnia 2007 roku. Prace nad samochodem trwały od 2001 roku. Po zakończeniu produkcji modelu Skyline R34 w 2002 roku nastała 6-letnia przerwa. W 2003 roku powstał nieco odbiegający segmentem od poprzednika model V35. Był to pierwszy Skyline, który był sprzedawany w USA jako Infiniti G35. Nissan GT-R został oficjalnie zaprezentowany w 2007 roku, a wprowadzony do sprzedaży w 2008. Nissan zaprezentował wersję GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013. W wersji Nismo moc silnika wzrosła do 600 KM i 652 Nm momentu obrotowego. GT-R Nismo przyspiesza do 60 mph zajmuje 2,5 sekundy. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował model GT-R Nismo na rok 2020. Zmiany w Nismo obejmują nowy tryb „R”, zmieniający ustawienie w celu szybszej zmiany biegów, nowe turbosprężarki z samochodu wyścigowego GT3 poprawiające przyspieszenie, lżejsze 20-calowe kute felgi aluminiowe RAYS ze specjalnie opracowanymi oponami Dunlop, wloty powietrza w błotnikach inspirowane GT3, lekkie karbonowo-ceramiczne hamulce, które są największymi tarczami hamulcowymi, jakie kiedykolwiek zamontowano w japońskich samochodach produkcyjnych, nowe zawieszenie, a dach, maska ​​i błotniki są wykonane z włókna węglowego w celu zmniejszenia masy. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg lżejszy w porównaniu z GT-R Nismo z 2017 roku.
    Mercedes-AMG GT R – Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. Oficjalna premiera pojazdu miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2014 roku. Samochód zastąpił w ofercie model SLS AMG, po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz. Najmocniejszy seryjnie produkowany wariant Mercedes-AMG GT R zadebiutował 24 czerwca 2016 roku podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Inżynierowie Mercedesa-AMG zmodernizowali czterolitrowy silnik V8 podnosząc moc z 510 do 585 KM oraz maksymalny moment obrotowym z 650 do 700 Nm. W efekcie samochód jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 318 km/h. Dodatkowo masa została zredukowana z 1570 kg do 1555 kg. Nowością jest system skrętnych tylnych kół, dzięki któremu auto jest jeszcze zwinniejsze w ciasnych łukach oraz stabilniejsze przy wyższych prędkościach. W grudniu 2016 roku w ramach testu przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Sport Auto ustanowiono rekordowy czas przejazdu tego modelu na Nurburgring Nordschleife – 7:10.9 minuty. Uzyskany rezultat był najszybszym w historii magazynu wśród wszystkich testowanych drogowych samochodów.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. Oficjalna premiera pojazdu miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2014 roku. Samochód zastąpił w ofercie model SLS AMG, po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz. Najmocniejszy seryjnie produkowany wariant Mercedes-AMG GT R zadebiutował 24 czerwca 2016 roku podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Inżynierowie Mercedesa-AMG zmodernizowali czterolitrowy silnik V8 podnosząc moc z 510 do 585 KM oraz maksymalny moment obrotowym z 650 do 700 Nm. W efekcie samochód jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 318 km/h. Dodatkowo masa została zredukowana z 1570 kg do 1555 kg. Nowością jest system skrętnych tylnych kół, dzięki któremu auto jest jeszcze zwinniejsze w ciasnych łukach oraz stabilniejsze przy wyższych prędkościach. W grudniu 2016 roku w ramach testu przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Sport Auto ustanowiono rekordowy czas przejazdu tego modelu na Nurburgring Nordschleife – 7:10.9 minuty. Uzyskany rezultat był najszybszym w historii magazynu wśród wszystkich testowanych drogowych samochodów.
    Mitsubishi Lancer Evolution X – Sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mitsubishi w latach 1992-2015. Pierwsza generacja Mitsubishi Lancera pojawiła się na rynku w 1973 roku, a w Europie w 1974 roku. Firma, zachęcona sukcesami większego brata Lancera – Galanta VR-4 na trasach rajdowych, w roku 1990 zdecydowała się na produkcję zupełnie nowego auta, tym nowym samochodem został Lancer Evolution. Pierwszy Lancer Evolution (Evo I) o nadwoziu oznaczonym jako CD9A pojawił się w 1992 roku. Był to samochód zaprojektowany jako baza dla przyszłej wersji rajdowej Lancera, dlatego wyprodukowano jedynie 5000 egzemplarzy. Dziesiąta i ostatnia generacja - Evo X pojawiła się pod koniec 2007 roku. Firma Mitsubishi wprowadziła zmianę nazwy samochodu, z której usunięta została liczba – najnowsza wersja, inaczej niż poprzednie, nie nazywa się Lancer EVO X, a po prostu Lancer EVO, lecz ta zmiana nie dotyczy Japonii i Wielkiej Brytanii, tam pozostawiono X w nazwie. Nowy model cechuje się zwiększoną masą, większym komfortem jazdy i lepszym wyposażeniem do wyboru. Na rynku są dostępne wersje GSR MT, GSR MT, MR SST oraz FQ-400 i FQ-440 (przeznaczona wyłącznie na rynek brytyjski) – posiadające odpowiednio 295, 360, 295 oraz 400 KM. W kwietniu 2014 koncern Mitsubishi zapowiedział koniec produkcji. Przez 22 lata produkcji sprzedano 250,000 egzemplarzy, większość z nich (92,000) sprzedano na rynku japońskim.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mitsubishi w latach 1992-2015. Pierwsza generacja Mitsubishi Lancera pojawiła się na rynku w 1973 roku, a w Europie w 1974 roku. Firma, zachęcona sukcesami większego brata Lancera – Galanta VR-4 na trasach rajdowych, w roku 1990 zdecydowała się na produkcję zupełnie nowego auta, tym nowym samochodem został Lancer Evolution. Pierwszy Lancer Evolution (Evo I) o nadwoziu oznaczonym jako CD9A pojawił się w 1992 roku. Był to samochód zaprojektowany jako baza dla przyszłej wersji rajdowej Lancera, dlatego wyprodukowano jedynie 5000 egzemplarzy. Dziesiąta i ostatnia generacja - Evo X pojawiła się pod koniec 2007 roku. Firma Mitsubishi wprowadziła zmianę nazwy samochodu, z której usunięta została liczba – najnowsza wersja, inaczej niż poprzednie, nie nazywa się Lancer EVO X, a po prostu Lancer EVO, lecz ta zmiana nie dotyczy Japonii i Wielkiej Brytanii, tam pozostawiono X w nazwie. Nowy model cechuje się zwiększoną masą, większym komfortem jazdy i lepszym wyposażeniem do wyboru. Na rynku są dostępne wersje GSR MT, GSR MT, MR SST oraz FQ-400 i FQ-440 (przeznaczona wyłącznie na rynek brytyjski) – posiadające odpowiednio 295, 360, 295 oraz 400 KM. W kwietniu 2014 koncern Mitsubishi zapowiedział koniec produkcji. Przez 22 lata produkcji sprzedano 250,000 egzemplarzy, większość z nich (92,000) sprzedano na rynku japońskim.
    Dodge Ram SRT-10 – Trzecia generacja Rama produkowana była w latach 2001-2009. Choć pod kątem stylistycznym w dużym stopniu odtworzyła koncepcje i proporcje nadwozia znane z poprzednika, była zbudowanym od podstaw zupełnie nowym samochodem. Pojazd miał swoją premierę latem 2001 roku podczas wystawy samochodowej w Chicago. Podobnie jak w przypadku drugiej generacji, oferta składała się z kilkunastu odmian nadwoziowych różniących się długością i wysokością nadwozia, a także rozstawem osi i masą całkowitą. W 2004 roku przedstawiono sportową odmianę Dodge Ram SRT-10, którą wytwarzano do 2006 roku. Do napędu użyto pochodzącego z Vipera silnika V10 o pojemności 8,3 l, dzięki któremu osiągał prędkość maksymalną 246 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 4,9 sekundy. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 6-biegową manualną bądź 4-biegową automatyczną skrzynię biegów.
    Trzecia generacja Rama produkowana była w latach 2001-2009. Choć pod kątem stylistycznym w dużym stopniu odtworzyła koncepcje i proporcje nadwozia znane z poprzednika, była zbudowanym od podstaw zupełnie nowym samochodem. Pojazd miał swoją premierę latem 2001 roku podczas wystawy samochodowej w Chicago. Podobnie jak w przypadku drugiej generacji, oferta składała się z kilkunastu odmian nadwoziowych różniących się długością i wysokością nadwozia, a także rozstawem osi i masą całkowitą. W 2004 roku przedstawiono sportową odmianę Dodge Ram SRT-10, którą wytwarzano do 2006 roku. Do napędu użyto pochodzącego z Vipera silnika V10 o pojemności 8,3 l, dzięki któremu osiągał prędkość maksymalną 246 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 4,9 sekundy. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 6-biegową manualną bądź 4-biegową automatyczną skrzynię biegów.
    Lexus RC F Track Edition – Samochód marki Lexus produkowany przez Toyotę od 2014 roku. Pojazd zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w listopadzie 2013 roku. Na początku 2019 roku Lexus przedstawił bardziej sportową, limitowaną wersję modelu - RC F Track Edition, przygotowaną we współpracy z zespołami wyścigowymi startującymi w seriach Super GT i IMSA. Samochód ma dodatkowe elementy aerodynamiczne, w tym duży tylny spojler, jest o około 70-80 kg lżejszy niż poprzednia generacja modelu RC F m.in. dzięki szerokiemu zastosowaniu włókna węglowego, cechuje się również ulepszonym zawieszeniem, lepszymi hamulcami, mniejszą masą nieresorowaną i zmodyfikowanym układem dolotowym, który zwiększył osiągi silnika. RC F Track Edition napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8, który generuje moc 472 KM, przez co samochód osiąga prędkość maksymalną 270 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h w 4,8 sekund.
    Samochód marki Lexus produkowany przez Toyotę od 2014 roku. Pojazd zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w listopadzie 2013 roku. Na początku 2019 roku Lexus przedstawił bardziej sportową, limitowaną wersję modelu - RC F Track Edition, przygotowaną we współpracy z zespołami wyścigowymi startującymi w seriach Super GT i IMSA. Samochód ma dodatkowe elementy aerodynamiczne, w tym duży tylny spojler, jest o około 70-80 kg lżejszy niż poprzednia generacja modelu RC F m.in. dzięki szerokiemu zastosowaniu włókna węglowego, cechuje się również ulepszonym zawieszeniem, lepszymi hamulcami, mniejszą masą nieresorowaną i zmodyfikowanym układem dolotowym, który zwiększył osiągi silnika. RC F Track Edition napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8, który generuje moc 472 KM, przez co samochód osiąga prędkość maksymalną 270 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h w 4,8 sekund.
    3 kwietnia 2022, 20:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R Nismo – Dwudrzwiowe coupe firmy Nissan, zapowiedziane 6 grudnia 2007. Do sprzedaży międzynarodowej samochód wszedł na początku czerwca 2008. Pod koniec 2010 roku przeszedł facelifting. Nissan zaprezentował torowego GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013 jako najszybszy na świecie pojazd produkcyjny na torze Nürburgring Nordschleife z czasem okrążenia 7:08,679 minut, prowadzonym przez kierowcę testowego Nissana, Michaela Krumma. W nowym modelu moc wzrasta do 591 KM, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 2,7 sekund. Dodano dodatkowe kanały chłodzące przednie i tylne hamulce oraz zamontowano w pełni dostrojone zawieszenie i hamulce Nismo. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował GT-R Nismo z roku 2020 oraz wersję na 50. rocznicę GT-R. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy i bardziej skoncentrowany na torze niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg mniej niż model z 2017.
    Dwudrzwiowe coupe firmy Nissan, zapowiedziane 6 grudnia 2007. Do sprzedaży międzynarodowej samochód wszedł na początku czerwca 2008. Pod koniec 2010 roku przeszedł facelifting. Nissan zaprezentował torowego GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013 jako najszybszy na świecie pojazd produkcyjny na torze Nürburgring Nordschleife z czasem okrążenia 7:08,679 minut, prowadzonym przez kierowcę testowego Nissana, Michaela Krumma. W nowym modelu moc wzrasta do 591 KM, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 2,7 sekund. Dodano dodatkowe kanały chłodzące przednie i tylne hamulce oraz zamontowano w pełni dostrojone zawieszenie i hamulce Nismo. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował GT-R Nismo z roku 2020 oraz wersję na 50. rocznicę GT-R. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy i bardziej skoncentrowany na torze niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg mniej niż model z 2017.
    3 kwietnia 2022, 19:35 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak wygląda moje kolejne podejście do Audi E-Trona GT RS. Tym razem w dość ekstremalnych warunkach, bo kazałem mu się wozić zimą, w mieście, w trudnej pogodzie i w niskich temperaturach. Podgrzewam fotele, używam AC I słucham głośno muzy. W najnowszym vlogu skupiam się na pragmatycznym aspekcie tego super EV. Na zasięgu.

    Specka:
    Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
    Moment: 830Nm
    Bateria: 83,7kwh netto
    Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
    Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
    Zawieszenie: powietrzne
    Tylna skretna oś w standardzie
    Masa: 2323kg
    E-diff
    Bagażnik: 350 litrów
    Frunk: 81 litrów
    0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
    Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
    Zasięg: 456km WLTP
    Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
    *10h około 100km zasiegu z gniazdka
    Koła: 21”
    Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
    rozkład masy: 50:50
    CX: 0,24

    Ciekawostka:
    Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
    19 stycznia 2022, 20:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    S P E C K A:

    Silnik: 2.9 V6
    Doładowanie: biturbo
    Moc: 540KM (+30KM do Quadrifoglio)
    Moment: 600Nm (bez zmian do Quadrifoglio)
    Layout: FR (silnik z przodu, napęd na tył)
    Skrzynia: AT 8B ZF Torque Converter
    Masa: 1540kg (-100kg do Quadrifoglio)
    Felgi: 20 cali
    Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2. 265mm F i 285mm R.
    0-100 w 3.6s
    0-200 w 11.9s
    300 km/h max
    Bak: 58 litrów
    Populacja: 500 sztuk z czego 10 sztuk na Polskę
    Warianty: GTA lub GTAm
    Cena: Bańka kolumbijskich pesos
    21 września 2021, 19:20 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj