Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R – Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. Oficjalna premiera pojazdu miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2014 roku. Samochód zastąpił w ofercie model SLS AMG, po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz. Najmocniejszy seryjnie produkowany wariant Mercedes-AMG GT R zadebiutował 24 czerwca 2016 roku podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Inżynierowie Mercedesa-AMG zmodernizowali czterolitrowy silnik V8 podnosząc moc z 510 do 585 KM oraz maksymalny moment obrotowym z 650 do 700 Nm. W efekcie samochód jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 318 km/h. Dodatkowo masa została zredukowana z 1570 kg do 1555 kg. Nowością jest system skrętnych tylnych kół, dzięki któremu auto jest jeszcze zwinniejsze w ciasnych łukach oraz stabilniejsze przy wyższych prędkościach. W grudniu 2016 roku w ramach testu przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Sport Auto ustanowiono rekordowy czas przejazdu tego modelu na Nurburgring Nordschleife – 7:10.9 minuty. Uzyskany rezultat był najszybszym w historii magazynu wśród wszystkich testowanych drogowych samochodów.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. Oficjalna premiera pojazdu miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2014 roku. Samochód zastąpił w ofercie model SLS AMG, po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz. Najmocniejszy seryjnie produkowany wariant Mercedes-AMG GT R zadebiutował 24 czerwca 2016 roku podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Inżynierowie Mercedesa-AMG zmodernizowali czterolitrowy silnik V8 podnosząc moc z 510 do 585 KM oraz maksymalny moment obrotowym z 650 do 700 Nm. W efekcie samochód jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 318 km/h. Dodatkowo masa została zredukowana z 1570 kg do 1555 kg. Nowością jest system skrętnych tylnych kół, dzięki któremu auto jest jeszcze zwinniejsze w ciasnych łukach oraz stabilniejsze przy wyższych prędkościach. W grudniu 2016 roku w ramach testu przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Sport Auto ustanowiono rekordowy czas przejazdu tego modelu na Nurburgring Nordschleife – 7:10.9 minuty. Uzyskany rezultat był najszybszym w historii magazynu wśród wszystkich testowanych drogowych samochodów.
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…