Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    Najpopularniejsza amerykańska taksówka.
    21 października 2018, 20:21 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Jesteśmy grupą studentów - pasjonatów z koła naukowego Modelowania Konstrukcji Maszyn o nazwie SmartPower, działającego na Wydziale Mechanicznym-Technologicznym Politechniki Śląskiej. Wspólnie wykonujemy projekt mający na celu przygotowanie bolidu do startu w zawodach Shell Eco-marathon w którym startujemy cyklicznie od kilku lat. Prosto rzecz ujmując, budujemy bolid który ma na celu przejechanie jak największej ilości kilometrów przy określonych zasobach energii. Wrzucony filmik jest z przejazdu jednego z naszych bolidów - MuShellki.
    12 czerwca 2017, 18:10 przez ~SmartPower | Do ulubionych | Skomentuj
    Ostatnie etapy tworzenia polskiego supersamochodu – Arrinera Hussarya przechodzi ostatnie testy, dotyczą one aerodynamiki i układu kierowniczego. Zespół pracujący nad autem otrzymał na to dotację 2,7 mln zł. Twórcy podkreślają, że ma to duże przełożenie na ostateczne prowadzenie pojazdu. Premiera samochodu ma odbyć się w przyszłym roku.

Wg Dr. Janusza Piechny z Politechniki Warszawskiej, który jest zaangażowany m.in. w budowanie pojazdów eksperymentalnych dla Shell Eco Marathon, w supersamochodach wszystko ma olbrzymie znaczenie. Dodaje, że nie ma tu miejsca na przypadkowe kształty i elementy karoserii. Mają one bowiem duży wpływ na stabilność podczas jazdy, pokonywanie zakrętów oraz skuteczność hamowania. Dodaje, że aktualne testy są momentem, kiedy wszystkie modele teoretyczne są sprawdzane w warunkach rzeczywistych, czyli na torze wyścigowym.

Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy – 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi wykazuje się Hussarya są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy po 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h!
    Arrinera Hussarya przechodzi ostatnie testy, dotyczą one aerodynamiki i układu kierowniczego. Zespół pracujący nad autem otrzymał na to dotację 2,7 mln zł. Twórcy podkreślają, że ma to duże przełożenie na ostateczne prowadzenie pojazdu. Premiera samochodu ma odbyć się w przyszłym roku.

    Wg Dr. Janusza Piechny z Politechniki Warszawskiej, który jest zaangażowany m.in. w budowanie pojazdów eksperymentalnych dla Shell Eco Marathon, w supersamochodach wszystko ma olbrzymie znaczenie. Dodaje, że nie ma tu miejsca na przypadkowe kształty i elementy karoserii. Mają one bowiem duży wpływ na stabilność podczas jazdy, pokonywanie zakrętów oraz skuteczność hamowania. Dodaje, że aktualne testy są momentem, kiedy wszystkie modele teoretyczne są sprawdzane w warunkach rzeczywistych, czyli na torze wyścigowym.

    Sercem modelu Hussarya jest silnik V8 produkcji GM o pojemności 6.2 litra. Moc generowana przez tą jednostkę to 650 KM, a moment obrotowy – 820 Nm. Silnik będzie współpracował z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów włoskiej firmy Cima, która potrafi przenieść aż 900 Nm momentu obrotowego. Osiągi jakimi wykazuje się Hussarya są imponujące. Pierwszą setkę zobaczymy po 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 340 km/h!
    SEAT Toledo Marathon – W pewnych źródłach nazywany Ibiza Marathon.
    W pewnych źródłach nazywany Ibiza Marathon.
    8 września 2014, 22:59 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najoszczędniejsze auto świata – Pac Car II,samochód który w 2005 roku wziął udział w wyścigu Shell Eco Marathon i spalił średnio 0,01857 l benzyny na 100 km. Pac Car II to dzieło Federalnego Instytutu Technologii w Zurichu.
    Pac Car II,samochód który w 2005 roku wziął udział w wyścigu Shell Eco Marathon i spalił średnio 0,01857 l benzyny na 100 km. Pac Car II to dzieło Federalnego Instytutu Technologii w Zurichu.

    1