Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    Niebo? – Magazyn wyścigowych pojazdów Nissana.
    Magazyn wyścigowych pojazdów Nissana.
    30 grudnia 2015, 15:42 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    topgear.com

    Aston Martin Lagonda Taraf będzie kosztował ponad 4 mln zł – Aston Martin będzie sprzedawał nową luksusową limuzynę o nazwie Lagonda Taraf z 6-litrowym silnikiem V12. Produkcja będzie ograniczona do 200 egzemplarzy, które będą sprzedawane w Europie, Afryce Południowej i na Bliskim Wschodzie. Auto ma osiągnąć zawrotną cenę - magazyn „Auto Express” podaje, że limuzyna w podstawowej wersji ma kosztować 696 tys. GBP, co w przeliczeniu na polską walutę według obecnego kursu, daje kwotę ponad 4 mln złotych.
    Aston Martin będzie sprzedawał nową luksusową limuzynę o nazwie Lagonda Taraf z 6-litrowym silnikiem V12. Produkcja będzie ograniczona do 200 egzemplarzy, które będą sprzedawane w Europie, Afryce Południowej i na Bliskim Wschodzie. Auto ma osiągnąć zawrotną cenę - magazyn „Auto Express” podaje, że limuzyna w podstawowej wersji ma kosztować 696 tys. GBP, co w przeliczeniu na polską walutę według obecnego kursu, daje kwotę ponad 4 mln złotych.
    Pokój motomaniaka – Pokój / magazyn.
    Pokój / magazyn.
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle
    Umilenie pracy – Ostatnio gdy byłem w pracy przyjechała do nas na magazyn taka ładna ciężarówka.
    Ostatnio gdy byłem w pracy przyjechała do nas na magazyn taka ładna ciężarówka.
    23 sierpnia 2014, 11:03 przez klasyk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    Chris Chilton, redaktor magazynu Car, odwiedził tajny i niedostępny dla zwiedzających magazyn Porsche w Stuttgarcie. Podczas swojej wizyty nakręcił krótki materiał filmowy, dzięki któremu my także możemy zobaczyć motoryzacyjne perełki ukryte przed światem w tym wyjątkowym miejscu.
    Muzeum Porsche imponuje liczebnością eksponatów, które zapisały się na kartach historii motorsportu. Jest to miejsce zdecydowanie warte zobaczenia. Kilka przecznic dalej zlokalizowany jest jednak magazyn, o istnieniu którego mało kto wie. Porsche kolekcjonuje w nim prototypy, spośród których niektóre nigdy nie zostały pokazane światu. Poniższy film przybliży Wam protoplastę Panamery, czteromiejscowe 911 i wiele innych. Pełną relację z wizyty możecie przeczytać w sierpniowym wydaniu magazynu Car.
    12 sierpnia 2014, 18:26 przez MotoKillerowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Magazyn skarbów –
    16 czerwca 2014, 21:12 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj