Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 5 takich materiałów
    Moje byłe BMW E30... – Mój były już kancik, którego sprzedaży żałuję najbardziej na świecie, ale niestety zmusiła mnie do tego ówczesna sytuacja.
1990r, zero rdzy, m40b16 z przebiegiem 190tys. km i oryginalna umowa z 1990r. pisana jeszcze ręcznie. Ciekaw jestem co się z nim teraz dzieje.
    Mój były już kancik, którego sprzedaży żałuję najbardziej na świecie, ale niestety zmusiła mnie do tego ówczesna sytuacja.
    1990r, zero rdzy, m40b16 z przebiegiem 190tys. km i oryginalna umowa z 1990r. pisana jeszcze ręcznie. Ciekaw jestem co się z nim teraz dzieje.
    17 marca 2016, 23:30 przez Darxer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Witam. Od 3 miesiaków jestem dumnym posiadaczem E30. Interesuje się motoryzacją-mechaniką od 5 latek i od samego początku marzyło mi się takie autko. Jestem osobą młodą-student mimo to zdecydowałem się na taką skarbonkę.
    "Becia" znaleziona pod Wrocławiem i sprowadzona na moje podwórko w lipcu. Silnik to M40B16 z gazem (niestety kieszeń studenta na więcej nie pozwala). Jestem tym bardziej zadowolony z zakupy ponieważ karoseria, podłoga i progi są zdrowe, a przy zakupie dostałem do niej sporo części. Nie bita, w 80% oryginalny lakier-wszystko dokładnie sprawdzane.
    Mimo rozkosznych ujęć jest w niej dużo do zrobienia. Zawieszenie, układ wydechowy, nowe opony i standardowe problemy M40 to konieczne podstawy do zrobienia na wiosne.
    Autko planuje zrobić na oryginalne, oczywiście z naciskiem na własny gust. Nie będą to żadne KJS`y czy drifty ponieważ szczerze szkoda mi egzemplarza.
    20 października 2015, 18:56 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne!

    Nowy stary nabytek – witam i przedstawiam mój nowy nabytek, BMW E30 1990r. M40B16 z niecałymi 180tys. przebiegu. Uprzedzając podpowiedzi typu SWAPUJ na R6, to nie, nie będzie żadnego swapa. auto ma być klasyczne i już, zastanawiam się tylko nad sportowym wałkiem, bo klekocze jednej zawór.
    Witam i przedstawiam mój nowy nabytek, BMW E30 1990r. M40B16 z niecałymi 180tys. przebiegu. Uprzedzając podpowiedzi typu SWAPUJ na R6, to nie, nie będzie żadnego swapa. auto ma być klasyczne i już, zastanawiam się tylko nad sportowym wałkiem, bo klekocze jednej zawór.
    6 maja 2015, 19:18 przez ~whoisbinduga | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Moje e30 zimową porą – Przedstawiam Wam moją E30'kę zimową porą. Taka mała sesyjka kawałek za Gdańskiem. Jak się spodoba dodam więcej fotek. Obecnie trwają przygotowania na wiosnę/lato czyli swap z m40b16 na m50b25. Pozdrawia(///M)
    Przedstawiam Wam moją E30'kę zimową porą. Taka mała sesyjka kawałek za Gdańskiem. Jak się spodoba dodam więcej fotek. Obecnie trwają przygotowania na wiosnę/lato czyli swap z m40b16 na m50b25. Pozdrawia(///M)
    25 stycznia 2015, 14:11 przez Haxxior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Oto kilka zdjęć z renowacji mojej trzydziestki. Stan blacharski po kupnie był opłakany, dziury w podłodze, tylne zakola oraz prawy próg zapchany pianką montażową i wiele innych dziur. Jednak po 3 miesiącach pracy od rana do wieczora udało przywrócić się dawny blask tej o to Bawarce. Silnik m40b16, póki co jeździ, jednak w przyszłości plany na m20b25.
    Założne nowe hamulce, sprężny amory, magiel, tuleje belki oraz końcówki drążków kierowniczych. Nowa powłoka lakiernicza, zakupione oryginalne "słoneczka" wraz z zimowymi oponkami.
    30 listopada 2014, 23:12 przez ~misieke30 | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1