Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 149 takich materiałów
    RS6. Chciałbym zobaczyć minę kierowcy z Ferrari.
    22 października 2013, 16:15 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (27)
    Lewa w górę – a zimą na 4 kółka trzeba się przesiąść.
    A zimą na 4 kółka trzeba się przesiąść.
    18 października 2013, 13:34 przez gryzpatyki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Nissan Skyline R32 – Witam. Mam do was pytanie miedzy innymi o ten samochód, powoli zbieram na ten model i chciał bym w przyszłości go nabyć na allegro jest jeden i czy opłaca kupić się anglika i zmienić stronę kierownicy na lewą i czy coś się stanie w przypadku prowadzenia samochodu, że np będzie się gorzej nim kierowało? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
    Witam. Mam do was pytanie miedzy innymi o ten samochód, powoli zbieram na ten model i chciał bym w przyszłości go nabyć na allegro jest jeden i czy opłaca kupić się anglika i zmienić stronę kierownicy na lewą i czy coś się stanie w przypadku prowadzenia samochodu, że np będzie się gorzej nim kierowało? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
    6 października 2013, 20:53 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Lewa czy Prawa? –
    24 września 2013, 15:28 przez Terek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    To już prawie koniec – Jednak nie wytrzymałem i postanowiłem wstawić kolejne zdjęcia. Jak widać becia już na niektórych elementach ma podkład i przygotowana jest do malowania. Rozwiązałem również pewną sprawę, która stopowała moją pracę i mogę zabrać się za lewą stronę. Jeżeli wszytko dobrze pójdzie pierwszy etap renowacji zakończę już pod koniec przyszłego tygodnia. Wtedy blacharkę będę mógł odhaczyć z listy i zabrać się za ulepszanie środka. No więc po malutku do przodu.
I znowu poraz enty chciałem podziękować wszystkim, którzy mnie wspierają. To naprawdę miłe uczucie, które motywuje mnie do dalszych prac.
    Jednak nie wytrzymałem i postanowiłem wstawić kolejne zdjęcia. Jak widać becia już na niektórych elementach ma podkład i przygotowana jest do malowania. Rozwiązałem również pewną sprawę, która stopowała moją pracę i mogę zabrać się za lewą stronę. Jeżeli wszytko dobrze pójdzie pierwszy etap renowacji zakończę już pod koniec przyszłego tygodnia. Wtedy blacharkę będę mógł odhaczyć z listy i zabrać się za ulepszanie środka. No więc po malutku do przodu.
    I znowu poraz enty chciałem podziękować wszystkim, którzy mnie wspierają. To naprawdę miłe uczucie, które motywuje mnie do dalszych prac.
    20 września 2013, 15:17 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    Nie każdy wie, a wiedzieć by chciał: Anti Lag – Podtrzymanie turbiny (nazywane również ALS -Anti-Lag System) jest systemem pozwalającym zminimalizować Turbo-Lag Time czyli "turbo dziurę". Turbo dziury  w sporcie rajdowym nie są zjawiskiem lubianym. Czas trwania turbo dziury jest uzależniony od wielu czynników, do których należą: inercja, efektywny przepływ powietrza, ciśnienie zwrotne. Problem ten jest częściowo rozwiązany przez zamontowanie w układzie turbo dump valve (zawór upustowy/blow off), który wkracza do akcji, kiedy kierowca zdejmuje nogę z pedału gazu. Wtedy słyszalny jest charakterystyczny szelest uchodzącego powietrza. W silnikach rajdowych jest bardzo powszechne "złe" dopasowanie turbosprężarki (pod względem wielkości) by wytworzyć dostatecznie dużą wartość ciśnienia (spalin) i zapewnić wystarczającą prace silnika. W dużych turbo sprężarkach turbo dziury rosną prawie proporcjonalnie do objętości turbo. W takich przypadkach blow off jest niewystarczający do utrzymania turbo "na obrotach" gdy kierowca odpuszcza pedał gazu. Dodatkowo rajdowe samochody posiadają zwężkę na turbinie (turbo restrictor) ze względu na przepis FIA. Jednym z efektów tej restrykcji jest wydłużenie turbo dziury. Dlatego też w silnikach w specyfikacjach rajdowych, gdzie moment obrotowy i osiągi silnika są istotnymi czynnikami, stosowanie podtrzymania turbo jest bardzo istotne. Podczas Turbo Lag silnik jest dużo mniej "czuły" i jego wydajność spada poniżej wartości nominalnej. Aby przeciwdziałać efektom Turbo Lag, niektórzy kierowcy stosują technikę Waltera Rohrla, polegającą na hamowaniu lewa noga z równoczesnym dociskaniem pedału gazu, aby utrzymać turbo sprężarkę na obrotach. Anti Lag System było bardzo prostym pomysłem lecz w rzeczywistości bardzo trudnym do wdrożenia. W sporcie pierwsze ALS zastosowała Toyota nazywając swój system Toyota Combustion Control System, podczas gdy Mitsubishi nazwało swój system Post Combustion Control System. Ku rozwiązaniu problemu turbo lag przyszła elektronika, która opóźnia moment zapłonu mieszanki tak, aby jej spalenie następowało prawie w momencie otwarcia zaworów wylotowych. Efektem tego jest zwiększenie energii strumienia spalin, wyrzucanych do kolektora wydechowego. Energia te jest już wstanie utrzymać obroty wirnika turbosprężarki. W ten oto sposób po zmianie biegu mamy do dyspozycji cala moc silnika. Minusami tego systemu jest zmniejszenie trwałości


- samej turbiny, temperatury osiągają tutaj 1100 ºC 
- wydechu (gdy system zamontowany jest w cywilnych samochodach wydech może być uszkodzony nawet po 100 km) 

Innymi efektami ALS to niesamowity dźwięk wydobywający się z wydechu. 
No i oczywiście kierowcy którzy nie lubią stosować techniki "left foot braking" nie muszą już jej nadużywać.

W rajdówkach stosuje się również do ALS-u tzw. szprycer (water injection) co schładza zawory a także pozwala  na lepsze spalanie mieszanki.
    Podtrzymanie turbiny (nazywane również ALS -Anti-Lag System) jest systemem pozwalającym zminimalizować Turbo-Lag Time czyli "turbo dziurę". Turbo dziury w sporcie rajdowym nie są zjawiskiem lubianym. Czas trwania turbo dziury jest uzależniony od wielu czynników, do których należą: inercja, efektywny przepływ powietrza, ciśnienie zwrotne. Problem ten jest częściowo rozwiązany przez zamontowanie w układzie turbo dump valve (zawór upustowy/blow off), który wkracza do akcji, kiedy kierowca zdejmuje nogę z pedału gazu. Wtedy słyszalny jest charakterystyczny szelest uchodzącego powietrza. W silnikach rajdowych jest bardzo powszechne "złe" dopasowanie turbosprężarki (pod względem wielkości) by wytworzyć dostatecznie dużą wartość ciśnienia (spalin) i zapewnić wystarczającą prace silnika. W dużych turbo sprężarkach turbo dziury rosną prawie proporcjonalnie do objętości turbo. W takich przypadkach blow off jest niewystarczający do utrzymania turbo "na obrotach" gdy kierowca odpuszcza pedał gazu. Dodatkowo rajdowe samochody posiadają zwężkę na turbinie (turbo restrictor) ze względu na przepis FIA. Jednym z efektów tej restrykcji jest wydłużenie turbo dziury. Dlatego też w silnikach w specyfikacjach rajdowych, gdzie moment obrotowy i osiągi silnika są istotnymi czynnikami, stosowanie podtrzymania turbo jest bardzo istotne. Podczas Turbo Lag silnik jest dużo mniej "czuły" i jego wydajność spada poniżej wartości nominalnej. Aby przeciwdziałać efektom Turbo Lag, niektórzy kierowcy stosują technikę Waltera Rohrla, polegającą na hamowaniu lewa noga z równoczesnym dociskaniem pedału gazu, aby utrzymać turbo sprężarkę na obrotach. Anti Lag System było bardzo prostym pomysłem lecz w rzeczywistości bardzo trudnym do wdrożenia. W sporcie pierwsze ALS zastosowała Toyota nazywając swój system Toyota Combustion Control System, podczas gdy Mitsubishi nazwało swój system Post Combustion Control System. Ku rozwiązaniu problemu turbo lag przyszła elektronika, która opóźnia moment zapłonu mieszanki tak, aby jej spalenie następowało prawie w momencie otwarcia zaworów wylotowych. Efektem tego jest zwiększenie energii strumienia spalin, wyrzucanych do kolektora wydechowego. Energia te jest już wstanie utrzymać obroty wirnika turbosprężarki. W ten oto sposób po zmianie biegu mamy do dyspozycji cala moc silnika. Minusami tego systemu jest zmniejszenie trwałości


    - samej turbiny, temperatury osiągają tutaj 1100 ºC
    - wydechu (gdy system zamontowany jest w cywilnych samochodach wydech może być uszkodzony nawet po 100 km)

    Innymi efektami ALS to niesamowity dźwięk wydobywający się z wydechu.
    No i oczywiście kierowcy którzy nie lubią stosować techniki "left foot braking" nie muszą już jej nadużywać.

    W rajdówkach stosuje się również do ALS-u tzw. szprycer (water injection) co schładza zawory a także pozwala na lepsze spalanie mieszanki.
    25 sierpnia 2013, 13:33 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Dwie strony medalu... – Osoby kochające kultowe modele vs osoby je raniące. Niestety takie widoki są już codziennością. Ja oczywiście wolę lewą stronę, a Wy?
    Osoby kochające kultowe modele vs osoby je raniące. Niestety takie widoki są już codziennością. Ja oczywiście wolę lewą stronę, a Wy?
    19 sierpnia 2013, 18:57 przez HerHerman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne.

    Motocyklisto! – Jeżeli widzisz nadjeżdżający motorower bądź skuter, podnieś dla nich też lewą, oni z czasem przesiądą się na większe motocykle
    Jeżeli widzisz nadjeżdżający motorower bądź skuter, podnieś dla nich też lewą, oni z czasem przesiądą się na większe motocykle
    11 sierpnia 2013, 12:33 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Lewa W Górę! –
    29 lipca 2013, 16:24 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    popkorn.pl

    Lewa czy prawa? – a Ty Co byś chciał aby zawitało pod Twoją bramą?
    A Ty Co byś chciał aby zawitało pod Twoją bramą?
    26 lipca 2013, 16:04 przez Cyklista (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)