Szukaj
Znalazłem 123 takie materiały
Kierowcy próbując wjechać na w pełni przepełniony parking ustawiają na pasie awaryjnym swoje pojazdy , blokując tym samym drogę ekspresową. Kierowcy jadący za nimi nie wiedząc co się dzieje tworzą za nimi "korytarz życia" i powstaje w ten sposób gingatyczny korek.
przypominamy:
art. 49 ust. 3-4 pord
3. Zabrania się zatrzymania lub postoju pojazdu na autostradzie lub drodze ekspresowej w innym miejscu niż wyznaczone w tym celu. Jeżeli unieruchomienie pojazdu nastąpiło z przyczyn technicznych, kierujący pojazdem jest obowiązany usunąć pojazd z jezdni oraz ostrzec innych uczestników ruchu.
4. Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu nie dotyczy unieruchomienia pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego.
Dlatego zabronione jest zatrzymywanie pojazdu na drodze ekspresowej i autostradzie — wyjąwszy przypadki wynikające z sytuacji na drodze — to oczywista oczywistość, ale może nie dla każdego jest oczywiste, że naruszenie takiego prostego zakazu może być kwalifikowane jako przestępstwo.
posiadasz film lub zdjęcie które chcesz udostępnić?
Wyślij go do nas:
19asz88@gmail.com
lub przez konto na FB:
www.facebook.com/AutemSzanujeZasady
Również możesz wrzucić go na https://wetransfer.com
(nie potrzeba tam zakładać konta) i podesłać do nas link.
Dysk google też sobie poradzi z materiałem który chcecie wysłać.
Za każde zaangażowanie bardzo mocno dziękujemy. ASz
-Bardzo dziękuję za obejrzenie filmu i odwiedzenie mojego profilu. Nie zapomnij za subskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz-
#AutemSzanujeZasady
#ASz
www.youtube.com/AutemSzanujeZasady
Szaleniec po 2km, miał możliwość zjazdu z S3.
Sam korek sprawnie rozładowywał się prawym pasem, jadąc w stronę Szczecina na pierwszym McD(po 50 minutach i ok 100km), był bohater dnia. Oczywiści wszyscy konsekwentnie zaprzeczali, ale nagrania z trzech kamer są tu 0/1.
Specjalista od ewakuacji zakupił kawusię i udał się dalej w kierunku Szczecina
- niestety dyżurny policjant nie miał ochoty na podjecie interwencji na gorąco, dlatego na dniach, komplet nagrań trafi na właściwy komisariat policji.
Będzie do tego potrzebny zestaw kluczy typu Torx, klucz 32mm do odkręcenia filtra oleju oraz 19-tka do odkręcenia korka spustowego oraz płaskie naczynie o pojemności min. 5 l.
Przed wymianą oleju silnik powinien być delikatnie rozgrzany. Dzięki temu wraz ze starym olejem łatwiej spłyną z niego znajdujące się wewnątrz zanieczyszczenia.
Co kilka zmian oleju należy wymienić korek w misie na nowy. Jest on w komplecie z miedzianą bądź stalową podkładką, która się zużywa. Korek kosztuje kilka złotych w ASO.
Przed zakręceniem filtra należyj gwinty i uszczelki gumowe posmarować olejem.Wciskamy filtr aż wskoczy w zatrzask.