Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 62 takie materiały
    MONSTER – GRAND PRIX WILCZE LASKI ROZPOCZĘCIE SEZONU  - Auta których konie mechaniczne liczy się za pomocą 4 cyfr ;D to nie auta, to pociski
    GRAND PRIX WILCZE LASKI ROZPOCZĘCIE SEZONU - Auta których konie mechaniczne liczy się za pomocą 4 cyfr ;D to nie auta, to pociski
    11 maja 2014, 23:39 przez martinez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Na szosie
    23 marca 2014, 20:17 przez jakitaki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 164 Q4 – Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.
 
Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.
 
Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.
 
Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.
 
Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.

    Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.

    Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.

    Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


    Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.

    Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    14 marca 2014, 17:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jakaś nowa - głupia moda, czyli... – Pisanie każdego wyrazu z wielkiej litery. Nie wiem skąd się to wzięło, ale na poprawianie każdej literki tracimy bardzo dużo czasu. Od dziś - zapowiadam oficjalnie - nie poprawiamy, a materiały tak opisane zostają w poczekalni - niezależnie od tego, jaki poziom reprezentują i ile mocy uzyskały. 

Wielką litera piszemy tylko i wyłącznie:
- nazwy własne
- pierwszy wyraz w zdaniu. 

I tyle - nic poza tym.

I jeszcze jedno - znaki interpunkcyjne piszemy zaraz po wyrazie, a nie po spacji albo przed kolejnym wyrazem, czyli:
Poprawnie:
było to wtedy, kiedy
Niepoprawnie:
było to wtedy , kiedy
było to wtedy ,kiedy

Kropki także stawiamy zaraz po wyrazie, a nie po wyrazie i spacji. Weźcie sobie te uwagi do serca. 

Przed wysłaniem wiadomości - przeczytaj ją jeszcze raz - przeglądarka podkreśla błędy - popraw je, bo pisanie takich błędów jak: jóż, czy powruci - to wstyd dla autora!

I koniec konie mechaniczne to KM a kilometry to km...
    Pisanie każdego wyrazu z wielkiej litery. Nie wiem skąd się to wzięło, ale na poprawianie każdej literki tracimy bardzo dużo czasu. Od dziś - zapowiadam oficjalnie - nie poprawiamy, a materiały tak opisane zostają w poczekalni - niezależnie od tego, jaki poziom reprezentują i ile mocy uzyskały.

    Wielką litera piszemy tylko i wyłącznie:
    - nazwy własne
    - pierwszy wyraz w zdaniu.

    I tyle - nic poza tym.

    I jeszcze jedno - znaki interpunkcyjne piszemy zaraz po wyrazie, a nie po spacji albo przed kolejnym wyrazem, czyli:
    Poprawnie:
    było to wtedy, kiedy
    Niepoprawnie:
    było to wtedy , kiedy
    było to wtedy ,kiedy

    Kropki także stawiamy zaraz po wyrazie, a nie po wyrazie i spacji. Weźcie sobie te uwagi do serca.

    Przed wysłaniem wiadomości - przeczytaj ją jeszcze raz - przeglądarka podkreśla błędy - popraw je, bo pisanie takich błędów jak: jóż, czy powruci - to wstyd dla autora!

    I koniec konie mechaniczne to KM a kilometry to km...
    10 marca 2014, 13:10 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (39)
    Dwa konie – jeden Boss
(może nawet dwa Mustangi, nie wiem)
    Jeden Boss
    (może nawet dwa Mustangi, nie wiem)
    5 marca 2014, 16:37 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Konie kiedyś i dziś – Świetne ujęcie pokazujące zmianę środków transportu.
    Świetne ujęcie pokazujące zmianę środków transportu.
    Moja Omcia. – moja Omega posiada motor o pojemności 2.2 b+g (144 konie) Felgi 17" Ronal.
Jak jadę po mieście to normalnie czuć Berlin.
    Moja Omega posiada motor o pojemności 2.2 b+g (144 konie) Felgi 17" Ronal.
    Jak jadę po mieście to normalnie czuć Berlin.
    21 lutego 2014, 10:50 przez maciekgosc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moje Wozidlo!! – Witam nazywam sie Piotrek i przedstawiam wam moja Corse typu C.
Rok produkcji tego autka to 2001 a pod maska drzemie ogromna jednostka napędowa okrągły jedne litr generujący aż 54 konie mechaniczne,  auto zostało obniżone tylko o 30 mm ponieważ ma założone 17-nasto calowe felgi OZ Superleggera,  tylni wydech został także zmieniony na sportowy ze względu na lepszy wygląd pojazdu,  mam nadzieję, że wam się spodoba moja Corsa bo w końcu mało tu takich autek.
    Witam nazywam sie Piotrek i przedstawiam wam moja Corse typu C.
    Rok produkcji tego autka to 2001 a pod maska drzemie ogromna jednostka napędowa okrągły jedne litr generujący aż 54 konie mechaniczne, auto zostało obniżone tylko o 30 mm ponieważ ma założone 17-nasto calowe felgi OZ Superleggera, tylni wydech został także zmieniony na sportowy ze względu na lepszy wygląd pojazdu, mam nadzieję, że wam się spodoba moja Corsa bo w końcu mało tu takich autek.
    18 stycznia 2014, 19:19 przez Pepcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    Fiat – klasyk, napęd tył i te 24 konie mocy
    Klasyk, napęd tył i te 24 konie mocy
    16 grudnia 2013, 20:31 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowa zabawka – No więc tak, Jeep cherokee 4.0 l, benzyna gaz około 200 koni, rocznik 95.  Kupił go wujek od pani która woziła nim konie, miał go pół roku  w tym czasie założył gaz, Potem kupiłem go ja z ojcem i błoto nas wciągnęło
    No więc tak, Jeep cherokee 4.0 l, benzyna gaz około 200 koni, rocznik 95. Kupił go wujek od pani która woziła nim konie, miał go pół roku w tym czasie założył gaz, Potem kupiłem go ja z ojcem i błoto nas wciągnęło
    22 listopada 2013, 17:01 przez kuba1997xxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne