Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 156 takich materiałów
    Jaguar XJ Mark III – Ostatni prawdziwie klasyczny Jaguar
    Ostatni prawdziwie klasyczny Jaguar
    22 maja 2013, 3:47 przez ~Grynfix | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan Sunny B110 – Klasyczny Sunny z lat 70, jeszcze z napędem na tył. W Japonii bardzo często używany w sporcie. http://www.youtube.com/watch?v=Zy03MqqZGeY
    Klasyczny Sunny z lat 70, jeszcze z napędem na tył. W Japonii bardzo często używany w sporcie. http://www.youtube.com/watch?v=Zy03MqqZGeY
    ODNALEZIONY PO 34 LATACH!!! Przebieg 101km – Folia na siedzeniach i ten przebieg więcej na klasyczny.com
    Folia na siedzeniach i ten przebieg więcej na klasyczny.com
    Toyota Corolla Levin Coupe (E20) – Klasyczny napęd, w najlepszej wersji (TE27 - 1600GT) silnik DOHC 1.6L 115KM i masa 855 kg. Samochód produkowany w latach 70. W Japonii sprzedawany też jako Toyota Sprinter Trueno, który to różnił się nieco przednim grillem, światłami i był ~10 kg cięższy.
    Klasyczny napęd, w najlepszej wersji (TE27 - 1600GT) silnik DOHC 1.6L 115KM i masa 855 kg. Samochód produkowany w latach 70. W Japonii sprzedawany też jako Toyota Sprinter Trueno, który to różnił się nieco przednim grillem, światłami i był ~10 kg cięższy.
    Chcesz zobaczyć jak się zmienia? – Chcesz zobaczyć jak opuszczone auto, zmienia się w oldschoolowe cudeńko? Śledź "www.jackscustom.pl" Polecam
(Klasyczny Dodge Charger z 1973)
    Chcesz zobaczyć jak opuszczone auto, zmienia się w oldschoolowe cudeńko? Śledź "www.jackscustom.pl" Polecam
    (Klasyczny Dodge Charger z 1973)
    30 marca 2013, 20:25 przez Sydney (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.jackscustom.pl/

    Klasyczny stały napęd na 4 koła – W samochodzie wyposażonym w ten rodzaj napędu znajdują się trzy mechanizmy różnicowe. Napęd z silnika przenoszony jest poprzez skrzynię biegów na centralny mechanizm różnicowy, a następnie na mechanizmy różnicowe przedniej i tylnej osi. Kształt takiego układu oczywiście zależy od tego gdzie i jak umiejscowiony jest silnik. Przykładowo we wszystkich generacjach audi A4 Quattro silnik umieszczony jest wzdłużnie z przodu, natomiast w Mitsubishi Lancerze jest umieszczony poprzecznie. Tego typu układ napędowy musi być wyposażony w specjalny centralny mechanizm różnicowy, w innym przypadku nie było by sensu jego stosowania napędu na 4 koła . Może to być np. mechanizm różnicowy blokowany, o powiększonym tarciu wewnętrznym lub typu Torsen. Niewątpliwie tego typu układ napędowy można nazwać prawdziwym, stałym napędem na 4 koła. Zaletami jego są możliwość ciągłego napędzania wszystkich kół, duża przewidywalność zadziałania, płynne działanie i większa przyjemność z jazdy. Główną wadą natomiast są koszty wynikające z poziomu komplikacji układu napędowego oraz większa masa i zużycie paliwa. Przykładem zastosowania klasycznego napędu na 4 koła i silnika ustawianego wzdłużnie są np.: Audi A4, A6, A8 w wersjach Quattro, BMW seria 3 E46 xdrive, Mercedes W124 4matic, Subaru Impreza, Jeep Grand Cherokee, Porsche Cayenne. W układ napędowy z silnikiem ustawionym poprzecznie oraz stałym napędem wyposażone są np. Mitsubishi Lancer Evo, Lancia Delta HF.
    W samochodzie wyposażonym w ten rodzaj napędu znajdują się trzy mechanizmy różnicowe. Napęd z silnika przenoszony jest poprzez skrzynię biegów na centralny mechanizm różnicowy, a następnie na mechanizmy różnicowe przedniej i tylnej osi. Kształt takiego układu oczywiście zależy od tego gdzie i jak umiejscowiony jest silnik. Przykładowo we wszystkich generacjach audi A4 Quattro silnik umieszczony jest wzdłużnie z przodu, natomiast w Mitsubishi Lancerze jest umieszczony poprzecznie. Tego typu układ napędowy musi być wyposażony w specjalny centralny mechanizm różnicowy, w innym przypadku nie było by sensu jego stosowania napędu na 4 koła . Może to być np. mechanizm różnicowy blokowany, o powiększonym tarciu wewnętrznym lub typu Torsen. Niewątpliwie tego typu układ napędowy można nazwać prawdziwym, stałym napędem na 4 koła. Zaletami jego są możliwość ciągłego napędzania wszystkich kół, duża przewidywalność zadziałania, płynne działanie i większa przyjemność z jazdy. Główną wadą natomiast są koszty wynikające z poziomu komplikacji układu napędowego oraz większa masa i zużycie paliwa. Przykładem zastosowania klasycznego napędu na 4 koła i silnika ustawianego wzdłużnie są np.: Audi A4, A6, A8 w wersjach Quattro, BMW seria 3 E46 xdrive, Mercedes W124 4matic, Subaru Impreza, Jeep Grand Cherokee, Porsche Cayenne. W układ napędowy z silnikiem ustawionym poprzecznie oraz stałym napędem wyposażone są np. Mitsubishi Lancer Evo, Lancia Delta HF.
    7 marca 2013, 20:29 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Klasyczny Mercedes i Junak –
    19 lutego 2013, 21:58 przez PUFFACZU (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Rosyjska niespodzianka BMW e28 518i – http://www.klasyczny.com/niespodzianka-z-rosji-bmw-e28-518i/
    Http://www.klasyczny.com/niespodzianka-z-rosji-bmw-e28-518i/
    13 lutego 2013, 11:32 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rx7 FC3S – Samochód, który urzekł mnie na początku zdjęciami, a dopiero później modyfikacjami. Dlaczego później? To proste bo opis był niżej. A co w nim? Mianowicie klasyczny silnik 1JZ GTE, co dowodzi modzie na tę jednostkę wśród tunerów do tego zestaw Twin 18G Turbo Kit Greddy. Oprócz tego pod maską dobrze dobrany sprzęt z renomowanych firm. Same zmiany mechaniczne robią wrażenie, ale to nie wszytko. Bo za nimi idą zmiany stylistyczne, doskonale ze smakiem oraz wyczuciem. Całość współgra z sobą zarówno od strony technicznej, jak i wizualnej. Coraz więcej pojawia się takich projektów co cieszy.
LwG
    Samochód, który urzekł mnie na początku zdjęciami, a dopiero później modyfikacjami. Dlaczego później? To proste bo opis był niżej. A co w nim? Mianowicie klasyczny silnik 1JZ GTE, co dowodzi modzie na tę jednostkę wśród tunerów do tego zestaw Twin 18G Turbo Kit Greddy. Oprócz tego pod maską dobrze dobrany sprzęt z renomowanych firm. Same zmiany mechaniczne robią wrażenie, ale to nie wszytko. Bo za nimi idą zmiany stylistyczne, doskonale ze smakiem oraz wyczuciem. Całość współgra z sobą zarówno od strony technicznej, jak i wizualnej. Coraz więcej pojawia się takich projektów co cieszy.
    LwG
    Klasyczny.com –
    29 stycznia 2013, 16:03 przez maciek2088 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    klasyczny.com