Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 156 takich materiałów
    BMW 320 – Piękny, klasyczny rekin. Stał kilka tygodni temu obok mojej szkoły. Przyjechał aż ze Słupska. Oryginalne alufelgi, przyzwoity stan i czarne tablice - czyż nie jest piękny?
    Piękny, klasyczny rekin. Stał kilka tygodni temu obok mojej szkoły. Przyjechał aż ze Słupska. Oryginalne alufelgi, przyzwoity stan i czarne tablice - czyż nie jest piękny?
    12 lipca 2013, 19:33 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne fotografie

    Porsche 356A – Link w żródle klasyczny.com
    Link w żródle klasyczny.com
    Pięćsetka – Przepiękny klasyczny Fiacik spotkany wczoraj we Wrocławiu. Przyjechał z bardzo daleka.
    Przepiękny klasyczny Fiacik spotkany wczoraj we Wrocławiu. Przyjechał z bardzo daleka.
    24 czerwca 2013, 16:47 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne fotografie

    Audi S4 z 1992 roku – Auto pokonało granicę 418 km/h i zostało okrzyknięte najszybszym sedanem świata. Rekordowe Audi zostało zbudowane przez Jeffa Gernera. Pod maską pracuje klasyczny, 5-cylindrowy silnik z turbo, który po przeróbkach Jeffa osiąga moc 1100 KM i przekazuje ją na wszystkie koła. Przyznacie, że 418 km/h to całkiem niezły wynik, jak na 21-letnie auto.
    Auto pokonało granicę 418 km/h i zostało okrzyknięte najszybszym sedanem świata. Rekordowe Audi zostało zbudowane przez Jeffa Gernera. Pod maską pracuje klasyczny, 5-cylindrowy silnik z turbo, który po przeróbkach Jeffa osiąga moc 1100 KM i przekazuje ją na wszystkie koła. Przyznacie, że 418 km/h to całkiem niezły wynik, jak na 21-letnie auto.
    15 czerwca 2013, 10:33 przez SAdam96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Old Volksvagen never die – Nie ma to jak stary dobry klasyczny V-wik.
    Nie ma to jak stary dobry klasyczny V-wik.
    11 czerwca 2013, 22:50 przez ~Darell14 | Do ulubionych | Skomentuj
    Magiczne W8 – Silnik tłokowy w układzie W – typ silnika spalinowego.
Występuje w trzech konfiguracjach:
trzy rzędy cylindrów (układ W "klasyczny"),
cztery rzędy cylindrów (jeden wał korbowy),
cztery rzędy cylindrów z dwoma wałami korbowymi.
Liczba cylindrów w każdym rzędzie jest identyczna. Układ W stosowany jest przede wszystkim w silnikach o dużej liczbie cylindrów i dużej pojemności. Największą zaletą układu W jest zwarta budowa takiego silnika w zestawieniu z układem rzędowym "R" lub widlastym "V". W pojazdach samochodowych, silniki z układem "W" stosowane są bardzo rzadko.
Jednym z nielicznych przykładów takiej konstrukcji w dzisiejszych czasach, są silniki koncernu Volkswagen:
W8 (8 cylindrów), pojemność 4 litry, montowany w Volkswagenie Passacie W8,
W12 (12 cylindrów), pojemność 6 litrów, spotykany luksusowych modelach grupy VAG – Audi A8, Volkswagen Phaeton i Touareg oraz Bentley Continental GT i Continental Flying Spur,
W16 (16 cylindrów), pojemność 8 litrów, montowany w samochodach Bugatti 16.4 Veyron.
    Silnik tłokowy w układzie W – typ silnika spalinowego.
    Występuje w trzech konfiguracjach:
    trzy rzędy cylindrów (układ W "klasyczny"),
    cztery rzędy cylindrów (jeden wał korbowy),
    cztery rzędy cylindrów z dwoma wałami korbowymi.
    Liczba cylindrów w każdym rzędzie jest identyczna. Układ W stosowany jest przede wszystkim w silnikach o dużej liczbie cylindrów i dużej pojemności. Największą zaletą układu W jest zwarta budowa takiego silnika w zestawieniu z układem rzędowym "R" lub widlastym "V". W pojazdach samochodowych, silniki z układem "W" stosowane są bardzo rzadko.
    Jednym z nielicznych przykładów takiej konstrukcji w dzisiejszych czasach, są silniki koncernu Volkswagen:
    W8 (8 cylindrów), pojemność 4 litry, montowany w Volkswagenie Passacie W8,
    W12 (12 cylindrów), pojemność 6 litrów, spotykany luksusowych modelach grupy VAG – Audi A8, Volkswagen Phaeton i Touareg oraz Bentley Continental GT i Continental Flying Spur,
    W16 (16 cylindrów), pojemność 8 litrów, montowany w samochodach Bugatti 16.4 Veyron.
    6 czerwca 2013, 9:47 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Klasyczny jdm –
    2 czerwca 2013, 13:06 przez elsxon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Piękny klasyczny Bentley –
    28 maja 2013, 17:38 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes 190D – klasyczny meś
więcej na stronie
    Klasyczny meś
    więcej na stronie
    26 maja 2013, 23:04 przez ~tomo155 | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyczny Passacik. – Który zmienia buty co parę miesięcy albo częściej ale nigdy nie są mniejsze.
    Który zmienia buty co parę miesięcy albo częściej ale nigdy nie są mniejsze.
    22 maja 2013, 20:41 przez Darxer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne