Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 156 takich materiałów
    VW Caddy I – Klasyczny pickup w niecodziennym wydaniu.
    Klasyczny pickup w niecodziennym wydaniu.
    15 lutego 2014, 13:02 przez Paul (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lada 2107 – Piękna Lada 2107 na BBS RS
Mam nadzieje ze właściciel nie ma nic przeciwko. Więcej informacji o samochodzie na stronie http://www.klasyczny.com/mroczna-lada-do-wozenia-ziemniakow-i-burakow/
    Piękna Lada 2107 na BBS RS
    Mam nadzieje ze właściciel nie ma nic przeciwko. Więcej informacji o samochodzie na stronie http://www.klasyczny.com/mroczna-lada-do-wozenia-ziemniakow-i-burakow/
    5 lutego 2014, 22:58 przez krypta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyczny – i ładny
    I ładny
    1 lutego 2014, 13:26 przez Attendex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Warszawa M-20 U  1951r. – Prototyp. Warszawa M-20 U (U-unowocześniona) 
Dane techniczne:
Silnik: z zapłonem iskrowym, czterosuwowy, rzędowy, ustawiony wzdłużnie nad osią przednią zawieszony elastycznie na trzech punktach
Liczba cylindrów: 4, pojemność 2,120 cm3
Moc maksymalna: 60 KM, 3900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm, 2300 obr/min
Nadwozie: samonośne, zamknięte, czterodrzwiowe.
Szyby: w drzwiach opuszczane i uchylne.
Siedzenia: dla 5 osób
Układ napędowy: klasyczny (4x2).
Układ hamulcowy: bębnowy, w przednich kołach z dwiema szczękami współbieżnymi
Masa własna pojazdu: 1400 kg
Dopuszczalne obciążenie: 500 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1900 kg
Rozstaw osi: 2700 mm, rozstaw kół przednich: 1364 mm, kół tylnych: 1362 mm, wysokość: 1640 mm, długość: 4700 mm, szerokość: 1700 mm, zwis przedni: 800 mm, tylny: 1165 mm, prześwit poprzeczny: 200 mm.
Prędkość maksymalna: 132 km/h
Zużycie paliwa: 12,5 l/100 km
Średnica zawracania: 12,6 m
    Prototyp. Warszawa M-20 U (U-unowocześniona)
    Dane techniczne:
    Silnik: z zapłonem iskrowym, czterosuwowy, rzędowy, ustawiony wzdłużnie nad osią przednią zawieszony elastycznie na trzech punktach
    Liczba cylindrów: 4, pojemność 2,120 cm3
    Moc maksymalna: 60 KM, 3900 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm, 2300 obr/min
    Nadwozie: samonośne, zamknięte, czterodrzwiowe.
    Szyby: w drzwiach opuszczane i uchylne.
    Siedzenia: dla 5 osób
    Układ napędowy: klasyczny (4x2).
    Układ hamulcowy: bębnowy, w przednich kołach z dwiema szczękami współbieżnymi
    Masa własna pojazdu: 1400 kg
    Dopuszczalne obciążenie: 500 kg
    Dopuszczalna masa całkowita: 1900 kg
    Rozstaw osi: 2700 mm, rozstaw kół przednich: 1364 mm, kół tylnych: 1362 mm, wysokość: 1640 mm, długość: 4700 mm, szerokość: 1700 mm, zwis przedni: 800 mm, tylny: 1165 mm, prześwit poprzeczny: 200 mm.
    Prędkość maksymalna: 132 km/h
    Zużycie paliwa: 12,5 l/100 km
    Średnica zawracania: 12,6 m
    23 stycznia 2014, 20:16 przez ~Ender | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 131 Abarth Rally (1976) – Klasyczny, rajdowy kanciak.
    Klasyczny, rajdowy kanciak.
    9 stycznia 2014, 16:22 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 stycznia 2014, 20:15 przez Stunt_Man (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Klasyczny Nissan – Fairlady którego następcą był 350Z a od 2009r 370Z
    Fairlady którego następcą był 350Z a od 2009r 370Z
    20 grudnia 2013, 0:30 przez HuNteR_72 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Klasyczny garaż –
    6 grudnia 2013, 0:53 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    240D Piękny klasyk! W tle równie klasyczny Kant –
    29 listopada 2013, 11:56 przez benaszi58 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Maluszek kolegi – http://www.klasyczny.com/fiat-126p-fl-91/
    Http://www.klasyczny.com/fiat-126p-fl-91/
    28 listopada 2013, 16:30 przez GeermanStyle (PW) | Do ulubionych | Skomentuj