Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 487 takich materiałów
    W tym odcinku Robert zawozi nowego Mercedesa Klasa E do @PG-PERFORMANCE Wrocław na parę zabiegów stylistycznych. Odwiedza również klienta, który pokazuje mu swoją kolekcję samochodów w sekretnym garażu. Następnie udaje się w nowym BMW M3 Competition do Krakowa na nagranie dla @SklepOpon podczas którego ściga się na torze z @Sebastian KickSter Mercedesem Klasa A AMG.
    6 czerwca 2022, 20:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    7 czerwca 2022, 19:26 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-AMG A45 S – Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod niemiecką marką Mercedes-Benz w latach 1954−2020, został zaprezentowany po raz pierwszy w lutym 1954 roku. Piątą generację SL zaprezentowano po raz pierwszy w październiku 2001 roku. Technicznie SL (R230) spokrewniony jest z Klasą S (W220) oraz coupe serii CL (C215). W każdym z tych trzech luksusowych samochodów zastosowano podwozie o niemal jednakowej konstrukcji, w bogatszych wersjach wyposażeniowych montowane jest hydrauliczne zawieszenie Active Body Control. Każde z aut wykorzystuje podobny układ napędowy. Wersje przygotowane przez AMG różnią się od modeli seryjnych, nie tylko silnikami, ale też wyglądem zewnętrznym. Zaopatrzone są w inne: zderzaki i progi, zapewniające lepszą dynamikę, wzory felg aluminiowych, lampy tylne oraz inny układ wydechowy. Wersja SL65 AMG Black Series napędzana jest sześciolitrowym V12 Twin-turbo o mocy 670 KM i momencie obrotowym 1000 Nm. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,8 sekund, a prędkość maksymalna samochodu jest ograniczona elektronicznie do 320 km/h.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod niemiecką marką Mercedes-Benz w latach 1954−2020, został zaprezentowany po raz pierwszy w lutym 1954 roku. Piątą generację SL zaprezentowano po raz pierwszy w październiku 2001 roku. Technicznie SL (R230) spokrewniony jest z Klasą S (W220) oraz coupe serii CL (C215). W każdym z tych trzech luksusowych samochodów zastosowano podwozie o niemal jednakowej konstrukcji, w bogatszych wersjach wyposażeniowych montowane jest hydrauliczne zawieszenie Active Body Control. Każde z aut wykorzystuje podobny układ napędowy. Wersje przygotowane przez AMG różnią się od modeli seryjnych, nie tylko silnikami, ale też wyglądem zewnętrznym. Zaopatrzone są w inne: zderzaki i progi, zapewniające lepszą dynamikę, wzory felg aluminiowych, lampy tylne oraz inny układ wydechowy. Wersja SL65 AMG Black Series napędzana jest sześciolitrowym V12 Twin-turbo o mocy 670 KM i momencie obrotowym 1000 Nm. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,8 sekund, a prędkość maksymalna samochodu jest ograniczona elektronicznie do 320 km/h.
    Peugeot 405 Mi16 – samochód osobowy klasy średniej produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1987-1996 oraz od 1992 roku na licencji. Peugeot na przełomie lat 70. i 80. reprezentowany był w klasie średniej przez dwa modele samochodów. Mniejszym był Peugeot 305, a większym 505. Pierwszy był czymś pośrednim pomiędzy klasą kompaktową a średnią, a drugi plasował się pomiędzy klasą średnią a średnią-wyższą, reprezentowaną przez model 604. Oba te modele docelowo zastąpił zaprezentowany w 1987 roku Peugeot 405 w wersji sedan. W 1997 roku Peugeot 405 został zastąpiony przez nowego Peugeota 406. Peugeot 405 został zaprojektowany przez biuro projektowe Pininfarina. Dostępny był w wersji przystosowanej do ruchu prawostronnego jak i lewostronnego. Auto oferowane było jako sedan i kombi z napędem na przednie lub cztery koła. W wersji Mi16 dostępny były dwa silniki R4: 1,9 l oraz 2,0 l. Pierwszy z nich wytwarza moc 157 KM i moment obrotowy 177 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 8,6 sekund. Drugi - dwulitrowy generuje moc 154 KM i moment obrotowy 183 Nm. Z tym silnikiem 405 osiąga prędkość maksymalną 215 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 9,8 sekund.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1987-1996 oraz od 1992 roku na licencji. Peugeot na przełomie lat 70. i 80. reprezentowany był w klasie średniej przez dwa modele samochodów. Mniejszym był Peugeot 305, a większym 505. Pierwszy był czymś pośrednim pomiędzy klasą kompaktową a średnią, a drugi plasował się pomiędzy klasą średnią a średnią-wyższą, reprezentowaną przez model 604. Oba te modele docelowo zastąpił zaprezentowany w 1987 roku Peugeot 405 w wersji sedan. W 1997 roku Peugeot 405 został zastąpiony przez nowego Peugeota 406. Peugeot 405 został zaprojektowany przez biuro projektowe Pininfarina. Dostępny był w wersji przystosowanej do ruchu prawostronnego jak i lewostronnego. Auto oferowane było jako sedan i kombi z napędem na przednie lub cztery koła. W wersji Mi16 dostępny były dwa silniki R4: 1,9 l oraz 2,0 l. Pierwszy z nich wytwarza moc 157 KM i moment obrotowy 177 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 8,6 sekund. Drugi - dwulitrowy generuje moc 154 KM i moment obrotowy 183 Nm. Z tym silnikiem 405 osiąga prędkość maksymalną 215 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 9,8 sekund.
    Volkswagen – Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 243 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback to benzyna.

    Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback wynosi około 8.0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.
    Mercedes Benz – Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

    W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

    W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Mercedes-Benz C63 AMG Black Series – Klasa C to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 1993 roku. W 2021 roku rozpoczęła się produkcja piątej i najnowszej generacji modelu. Trzecią generację Klasy C przedstawiono po raz pierwszy w 2007 roku. Produkowano ją pod kodem fabrycznym W204 dla sedana, S204 dla kombi oraz C204 dla coupe. Stylistyka i wygląd zdecydowanie odróżniają pojazd od poprzednika. Karoseria została powiększona, przez co Mercedes stał się bardziej masywny. Wersja C63 AMG posiada 6,2-litrowe V8 o mocy 457 KM i momencie obrotowym 600 Nm, była najmocniejszą odmianą Klasy C. W 2011 roku zaprezentowano najbardziej bezkompromisową edycję, Black Series. Posiadała ona ten sam silnik, lecz wzmocniony do mocy 517 KM i momentu obrotowego 620 Nm. Black Series charakteryzował się również spoilerem z tyłu, powiększonym przednim zderzakiem, oraz inną maską, był oferowany tylko w coupe. Powstało 800 egzemplarzy w wersji Black Series.
    Klasa C to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 1993 roku. W 2021 roku rozpoczęła się produkcja piątej i najnowszej generacji modelu. Trzecią generację Klasy C przedstawiono po raz pierwszy w 2007 roku. Produkowano ją pod kodem fabrycznym W204 dla sedana, S204 dla kombi oraz C204 dla coupe. Stylistyka i wygląd zdecydowanie odróżniają pojazd od poprzednika. Karoseria została powiększona, przez co Mercedes stał się bardziej masywny. Wersja C63 AMG posiada 6,2-litrowe V8 o mocy 457 KM i momencie obrotowym 600 Nm, była najmocniejszą odmianą Klasy C. W 2011 roku zaprezentowano najbardziej bezkompromisową edycję, Black Series. Posiadała ona ten sam silnik, lecz wzmocniony do mocy 517 KM i momentu obrotowego 620 Nm. Black Series charakteryzował się również spoilerem z tyłu, powiększonym przednim zderzakiem, oraz inną maską, był oferowany tylko w coupe. Powstało 800 egzemplarzy w wersji Black Series.