Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    Keiichi Tsuchiya AE86 – Keiichi ze swoim AE86.
    Keiichi ze swoim AE86.
    2 października 2016, 12:10 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    NSX – Keiichi Tsuchiya ze swoim mentorem Kunimitsu Takahashi'im.
    Keiichi Tsuchiya ze swoim mentorem Kunimitsu Takahashi'im.
    STP Civic – Za kierownicą Keiichi Tsuchiya.
    Za kierownicą Keiichi Tsuchiya.
    Skyline R32 – Grupka Nissanów R32 które jeździły w grupie B klasa 1. W drugiem od lewej STP R32 jeździł Keiichi Tsuchiya. Jeździły razem z BMW E30 M3 (klasa 2) oraz Honda Civic EG6 (klasa 3).
    Grupka Nissanów R32 które jeździły w grupie B klasa 1. W drugiem od lewej STP R32 jeździł Keiichi Tsuchiya. Jeździły razem z BMW E30 M3 (klasa 2) oraz Honda Civic EG6 (klasa 3).
    Honda Civic Type R FD2 – Silnik K20A zmodyfikowany przez firmę Spoon.
    Silnik K20A zmodyfikowany przez firmę Spoon.
    Keiichi Tsuchiya – I jego ulubione auta
    I jego ulubione auta
    S15 TimeAttack – Nie jest to samochód wyścigowy wielkiej drużyny. 
Jest to prywatny S15 zbudowany w Scorch Racing. Co w nim ciekawego? Osiągnięcia! Między innymi rekord toru Tsukuba. Tak, pracownik korpo wykręcił lepszy czas na półslickach niż sam Keiichi Tsuchiya w Hondzie NSX JGTC na pełnym slicku! Dodatkowo końcówkę okrążenia przejechał bez silnika.
    Nie jest to samochód wyścigowy wielkiej drużyny.
    Jest to prywatny S15 zbudowany w Scorch Racing. Co w nim ciekawego? Osiągnięcia! Między innymi rekord toru Tsukuba. Tak, pracownik korpo wykręcił lepszy czas na półslickach niż sam Keiichi Tsuchiya w Hondzie NSX JGTC na pełnym slicku! Dodatkowo końcówkę okrążenia przejechał bez silnika.
    8 grudnia 2015, 6:40 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    worldtimeattack.com

    Dosyć stary materiał, 1995 rok. Jednak pokazujący całkiem duży potencjał Hondy. Nie mówię tutaj, że Hondy są najszybsze. Jak to mawiają Japończycy "They are fun to drive". Lekko zmodyfikowany Civic EG6 z B18C pod maską, moc 190 koni mechanicznych kontra S14 300 koni ze sklepu Kei Office. Czyli od samego Keiichi'ego Tsuchiya który jest także kierowcą S14. Film zawiera angielskie napisy. Nie będę zaśmiecał MKLRa tymi filmikami, w źródle link do kanału na którym gość udostępnia rożne epizody HV.
    19 listopada 2015, 16:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Legenda – Toyota Corolla należąca do żywej legendy, DK Keiichi Tsuchii.
    Toyota Corolla należąca do żywej legendy, DK Keiichi Tsuchii.
    Hondy Civic – Tor Suzuka Twin Circuit, w oczekiwaniu na upalanie. Chciałbym do obrazka dodać właśnie przemyślenie. Otóż wielu pomyśli, "Oh! znowu kolejny Civic". Owszem Civic jakich wiele, jednak te Hondy mają inną aurę niż te postawione na stance. Po 1 jeżdżą po rodzimej japońskiej ziemi, na dodatek zostały wyprodukowane w Suzuce i są na torze Suzuka. Loop na torze jaki loop w Osace na autostradzie Hanshin. Zawierają w sobie ponad 40 lat tradycji i kultury kanjo. No dodatek każda ma pod maską B serię, niektóre także mają swap K serii. Mały zwinny przecinak, dlaczego Civic? Mała,lekka i zwinna Honda z kierowcą który ma doświadczenie czyni ją groźną bronią w starciu z mocniejszym przeciwnikiem. Następna wstawka będzie tego przykładem, przeciwnikiem EG6 będzie auto które prowadzi Keiichi Tsuchiya. Podziwiam Japończyków.
    Tor Suzuka Twin Circuit, w oczekiwaniu na upalanie. Chciałbym do obrazka dodać właśnie przemyślenie. Otóż wielu pomyśli, "Oh! znowu kolejny Civic". Owszem Civic jakich wiele, jednak te Hondy mają inną aurę niż te postawione na stance. Po 1 jeżdżą po rodzimej japońskiej ziemi, na dodatek zostały wyprodukowane w Suzuce i są na torze Suzuka. Loop na torze jaki loop w Osace na autostradzie Hanshin. Zawierają w sobie ponad 40 lat tradycji i kultury kanjo. No dodatek każda ma pod maską B serię, niektóre także mają swap K serii. Mały zwinny przecinak, dlaczego Civic? Mała,lekka i zwinna Honda z kierowcą który ma doświadczenie czyni ją groźną bronią w starciu z mocniejszym przeciwnikiem. Następna wstawka będzie tego przykładem, przeciwnikiem EG6 będzie auto które prowadzi Keiichi Tsuchiya. Podziwiam Japończyków.