Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 39 takich materiałów
    Subaru SVX & Suzuki Cappuccino – Dwa dość unikalne samochody. SVX to grand tourer z 6-cylindrowym boxerem oraz napędem na cztery koła (lub na przód), samochód ten charakteryzuje się między innymi ciekawie rozwiązanymi bocznymi szybami (dzielone). Natomiast Cappuccino to kei car z turbodoładowanym 3-cylindrowym silnikiem (ten sam, który Caterham wykorzystał w swoim modelu) i napędem na tył, ciekawostka - w tym samochodzie można konfigurować dach na cztery sposoby: cały założony, t-top, targa oraz roadster.
    Dwa dość unikalne samochody. SVX to grand tourer z 6-cylindrowym boxerem oraz napędem na cztery koła (lub na przód), samochód ten charakteryzuje się między innymi ciekawie rozwiązanymi bocznymi szybami (dzielone). Natomiast Cappuccino to kei car z turbodoładowanym 3-cylindrowym silnikiem (ten sam, który Caterham wykorzystał w swoim modelu) i napędem na tył, ciekawostka - w tym samochodzie można konfigurować dach na cztery sposoby: cały założony, t-top, targa oraz roadster.
    Suzuki Alto Works – Słyszeliście o "KEI CAR" ?
    Słyszeliście o "KEI CAR" ?
    Suzuki Cara – Jeden z najciekawszych samochodów klasy kei car, z lat 90. Napęd na tył, umieszczony centralnie silnik 0.7 turbo, 5-biegowa skrzynia, drzwi typu gull-wing.
    Jeden z najciekawszych samochodów klasy kei car, z lat 90. Napęd na tył, umieszczony centralnie silnik 0.7 turbo, 5-biegowa skrzynia, drzwi typu gull-wing.
    Cappuccino z espressssso – Pierwsza taka pod Polską banderą i cała moja.
    Pierwsza taka pod Polską banderą i cała moja.
    Caterham 7 165 – Samochód korzysta ze znanego 3-cylindrowego, turbodoładowanego silnika Suzuki o oznaczeniu K6A, który ma opinię jednego z najlepszych 3-cylindrowych silników, jest bardzo trwały i rozwojowy, w latach 90 napędzał takie sportowe kei car jak Suzuki Cappuccino czy Alto Works, które za jego sprawą do dzisiaj cieszą się w Japonii popularnością w modyfikowaniu, wyciskaniu mocy i zastosowaniu do wyścigów. Dodatkowo, odświeżona wersja do dzisiaj jest jedną z opcji silnikowych w modelu Jimny. Oczywiście jednostka zastosowana w Caterham 7 165 otrzymała trochę modyfikacji. Samochód ma masę 490 kg, a silnik osiąga 81 KM, co daje stosunek mocy do masy podobny jak Toyota GT86. Caterham 7 165 przyspiesza do setki w 6.9 s.
    Samochód korzysta ze znanego 3-cylindrowego, turbodoładowanego silnika Suzuki o oznaczeniu K6A, który ma opinię jednego z najlepszych 3-cylindrowych silników, jest bardzo trwały i rozwojowy, w latach 90 napędzał takie sportowe kei car jak Suzuki Cappuccino czy Alto Works, które za jego sprawą do dzisiaj cieszą się w Japonii popularnością w modyfikowaniu, wyciskaniu mocy i zastosowaniu do wyścigów. Dodatkowo, odświeżona wersja do dzisiaj jest jedną z opcji silnikowych w modelu Jimny. Oczywiście jednostka zastosowana w Caterham 7 165 otrzymała trochę modyfikacji. Samochód ma masę 490 kg, a silnik osiąga 81 KM, co daje stosunek mocy do masy podobny jak Toyota GT86. Caterham 7 165 przyspiesza do setki w 6.9 s.
    Suzuki Alto Works – Emblemat z Nissana GT-R oczywiście dla żartu. Chociaż oba samochody mają taki sam napęd (na cztery koła) i turbodoładowany silnik, Alto Works ma połowę cylindrów GT-R. No i tutaj podobieństwa się kończą. Mimo wszystko, Suzuki Alto Works to jeden z najpopularniejszych kei car do modyfikacji, ten samochód ma klimat i spory potencjał mechaniczny, nie bez powodu Caterham korzysta w swoim sportowym samochodzie (Seven 160) z silnika obecnego w modelach Suzuki Alto Works.
    Emblemat z Nissana GT-R oczywiście dla żartu. Chociaż oba samochody mają taki sam napęd (na cztery koła) i turbodoładowany silnik, Alto Works ma połowę cylindrów GT-R. No i tutaj podobieństwa się kończą. Mimo wszystko, Suzuki Alto Works to jeden z najpopularniejszych kei car do modyfikacji, ten samochód ma klimat i spory potencjał mechaniczny, nie bez powodu Caterham korzysta w swoim sportowym samochodzie (Seven 160) z silnika obecnego w modelach Suzuki Alto Works.
    Suzuki Cappuccino – Gotowy do upalania. Cappuccino to kultowy kei car z lat 90, ma napęd na tył i turbodoładowany 3-cylindrowy silnik.
    Gotowy do upalania. Cappuccino to kultowy kei car z lat 90, ma napęd na tył i turbodoładowany 3-cylindrowy silnik.
    Honda nawet mini-sportowe samochody robiła genialne. Beat ma napęd na tył, silnik umieszczony centralnie, no i oczywiście wolnossący, wysokoobrotowy silnik. Jak na Hondę przystało, 10000 rpm pęka dość często. Beat należy do klasy kei car, sprzedawana była w pierwszej połowie lat 90, tylko na rynku Japonii, gdzie dzisiaj nadal często można ją spotkać na torach wyścigowych.
    10 kwietnia 2014, 17:03 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    3 kwietnia 2014, 20:44 przez Lisiasty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj